Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

על מה חשוב להקפיד כשמחפשים קרש חיתוך עם חריטה?

על מה חשוב להקפיד כשמחפשים קרש חיתוך עם חריטה?
קרדיט PIXABAY

קרש חיתוך לבשר, פריט שמוכר בעיקר בשם בוצ'ר (בגלל המילה האנגלית Butcher, כלומר קצב), הוא מתנה מוצלחת במגוון רחב של מקרים. קרש חיתוך עם חריט הוא כבר מתנה מוצלחת במיוחד בזכות התוספת של הכיתוב שמקנה לבוצ'ר ייחודיות ומוסיפה רגש. בעמוד זה תמצאו המלצות לקנייה חכמה של המתנה שיכולה להתאים לכל מי שאוהב או אוהבת לבשל ומשתמשים לשם כך בבשר: בן/בת זוג, אח או אחות, קולגה לעבודה, מפקד שהגיע מועד שחרורו מצה"ל ועוד.

קרדיט PIXABAY

העץ שממנו עשוי קרש החיתוך

הבוצ'רים מיוצרים מעץ. חומר גלם זה מקנה לכל פריט מראה שובה לב, טבעי וחמים, ויש לו כמובן גם איכויות פרקטיות. בהקשר של קרש חיתוך עם חריטה היתרון המרכזי של העץ, מעבר לאסתטיות, הוא עמידות – ולכן חשוב לוודא שהקרש הנבחר עשוי מעץ איכותי. האופציות הרווחות הן סיסם הודי, אלון אירופאי ואגוז אפריקאי. הסיסם ההודי גדל באסיה (מן הסתם בהודו אבל גם בנפאל למשל) והתאקלם היטב כאן בארץ. האגוז האפריקאי הוא עץ קשיח שמתאפיין בגוונים חומים, לעיתים בהירים ולעיתים כהים, עמוקים מאוד. בחלק מהמקרים יש לו מראה פראי שתורם לאופי הבוצ'ר. לאלון האירופאי צבע זהבהב.

בלי סדקים ונקבוביות, עם תעלת ניקוז

הטיפול בבשר חייב להיות מוקפד במיוחד, גם כדי לנצל את הנתחים באופן מיטבי וגם על-מנת למנוע זיהומים שונים. בהתאם חשוב לבחור קרש חיתוך עם חריטה שמאפשר לשמור על סטריליות מלאה בכל פעם שמשתמשים בו, ולאורך זמן. בוצ'רים איכותיים מגיעים ללא סדקים וללא נקבוביות ולכן ניתן לנקותם בקלות וביעילות ומבלי לחשוש מהצטברות שאריות זעירות שמהוות חממה לחיידקים. עוד אלמנט שכדאי לוודא את קיומו הוא תעלה היקפית שאליה ניגרים הנוזלים שיוצאים מהבשר בזמן החיתוך.

קרש חיתוך עם חריטה שמשמש גם להגשה

בוצ'ר הוא קודם כל פריט פרקטי שמיועד לחיתוך יעיל של נתחי בשר שונים מכל סוגי בעלי החיים. לשם כך הסיבים שלו מכוונים כלפי מעלה, כשתועלת נוספת של מבנה זה היא שחיקה מינימלית של הסכינים שאיתן חותכים בבשר. בוצ'ר עם חריטה יכול לשמש גם להגשה. במקרים אלה כדאי לחפש דגמים בעלי צורה ייחודית ולא מלבן. יש קרשי חיתוך לבשר בצורת אליפסה, ויש גם בוצ'רים עם קצוות חתוכים שמייצרים צורות לא מוגדרות – אבל מעניינות ולכן הופכות את הקרש לאידיאלי גם להגשה.

איכות החריטה

אחרי שמבינים איך לבחור קרש חיתוך בוצ'ר, השלב הבא הוא להקדיש תשומת לב לתוספת המבורכת, החריטה. החריטה מאפשרת לבטא במילים את מהות הרגשות והיחס כלפי מקבל או מקבלת המתנה: אהבה, הערכה, אכפתיות, אמון וכו'. על-מנת שהחריטה תמשיך לרגש גם לאחר שנים רבות, חשוב לוודא שהיא מתבצעת באמצעות ציוד משוכלל שמבטיח גם עמידות וגם דיוק רב.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...