Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי

עורך דין פלילי
מקור: Pixabay

ישנם אנשים רבים בארץ, הנקלעים למצב של אישום וחקירות פליליות. יש למצוא עורך דין פלילי מקצועי, בכדי שיוכל לייעץ ולמצוא את האסטרטגיה המתאימה ואת הפרצות בחוק וזאת, לאחר שיקרא היטב את התיק. יש לוודא בנוסף, לגבי הזמינות של עו"ד המתמחה בסדר הדין הפלילי, היות וישנם מעצרים שנערכים באישון לילה ומומלץ כי האסיר ילווה ויתייעץ מיד עם עורך דינו, לפני שתתבצע אי איזו שהיא עדות מכריעה שעשויה להיות בעוכריו של הנאשם.

מקור: Pixabay

היום בגלל ריבוי עורכי הדין גם הפליליים שביניהם, קיימים תחומים ותת תחומים ולכן, מומלץ לבחור עו"ד המתמחה בנושא הספציפי שבו אתם מואשמים. יש לברר כמה שנות ניסיון יש לעוה"ד שתבחרו, אם הוא ניצח בתיקים הדומים לתיק שלכם, מה שיעניק לכם את האינדיקציה הנכונה לבחירה המושכלת של  עורך דין פלילי. יש לדעת, כי הליך פלילי הינו מורכב ויש בו היבטים רבים. למעשה המדינה היא זו שמאשימה את הנאשם ביצוע עבירה והליך בירור האשמה והטלת העונש יתבצע בבית המשפט.

 

הכנת הנאשם לפני המשפט הפלילי

משפט פלילי, הינו הליך שיש בו השלכות משמעותיות כאשר זכויותיו של הנאשם או החשוד בעבירה הפלילית, עשויות להילקח ממנו במידה והתביעה תדרוש מאסר בשל העבירה המיוחסת לו. המדינה הינה מנגנון כוחני ולכן קיימת חשיבות מכרעת בבחירה וייצוג של עורך דין פלילי. עו"ד המתמחה בסדר הדין הפלילי, יכין היטב את הנאשם או החשוד, לפני המשפט וכן, יורה לא בזמן המאסר לו לומר כלום עד שהוא יגיע לבית המעצר.  פרט זה הוא חשוב ביותר, כך שהחקירה המשטרתית לא תתחיל עד שהחשוד לא יתייעץ לפני עם עורך דינו.

 

אין לגשת למשפט פלילי ללא עו"ד פלילי

אזרח מן המניין הנאשם באישום פלילי, אינו יכול להתנהל מול ביהמ"ש בכוחות עצמו ולכן, חובה  עליו להתלוות עם עורך דין פלילי. עוה"ד יכול לסייע לנאשם בכמה דרכים בין אם בניהול הליך משפטי ועד לזיכוי הנאשם, או בהפחתת עונשו של הנאשם. עוה"ד יוכל אף להמיר את כתב האישום לעבירה שחומרתה פחותה יותר. גם לאחר פסק הדין שיינן לנאשם, עוה"ד המתמחה בפלילים, יוכל לסייע למרשו בהתמודדות עם קצין מבחן, מול הפסיכיאטר המחוזי, או מול מי שממונה על עבודות השירות, כאשר במקרים רבים גזר הדין ותוצאות המשפט תלויים בחוות דעתם של גורמים אלה.

 

קיימת חשיבות  רבה בכימיה שנוצרת בין עוה"ד לחשוד או לנאשם, היות וחייב להיווצר אמון מלא בין הלקוח לעורך דינו על מנת שכל הליכים יתנהלו על  הצד הטוב ביותר. תוכלו למצוא עו"ד המתמחה בפלילים באמצעות המלצות של חברים, מכרים וכן, לבצע את הבירורים שלכם ולבחור  בין כמה עורכי דן המתמחים בסדר הדין הפלילי ורק אז, תוכלו לבחור את העורך דין הנראה לכם כמקצועי ואמין ביותר.

לאחר סיום המשפט ומתן פסק הדין, עורך דין פלילי יכול לסייע בהתמודדות מול גורמים כמו קצין מבחן, הפסיכיאטר המחוזי, או הממונה על עבודות השירות, שלעתים גזר הדין ותוצאות המשפט יהיו תלויים בחוות דעתם.

בפורטל קרימינלי ניתן למצוא עורך דין פלילי בכל אזורי הארץ, וכן בהתאם לתחום המומחיות הנדרש (עבירות רכוש, תעבורה, אלימות וכו').

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך לחזק את תדמית העסק שלכם בצורה אפקטיבית?
כדי לשווק את עצמכם ולחזק את המותג שלכם רצוי לבחור...
לבחור את ציונו של יקירכם לאחר שהלך לעולמו- איך עושים את זה?
מצבה היא ציון מיקומו של יקירנו לאחר שהלך לעולמו, וזהו...
מוצר משמעותי בתחום הטיפול והתחזוקה
חומר לניקוי ריפוד הוא משמעותי בתחום הטיפול והתחזוקה. חומרי ניקוי...
ציוד מיוחד ורב-תכליתי
מנוף משאית הוא ציוד רב-תכליתי המשלב בין ניידות של משאית...
חופשה והדרכה בשפה שלכם זה הדבר הבא
כמה פעמים מצאתם את עצמכם יוצאים לטיול ביעדים שונים, ומרגישים...
היבטים עיקריים של חלונות כהים לרכב
חלונות כהים לרכב מתייחסים ליישום סרט שקוף על הזכוכית של...
מציאת בעל מקצוע מומלץ ברמלה לוד
שלום לגולשי מקומונט רמלה לוד, אני כאן לשתף אתכם בסיפור...
להעביר זמן בכיף עם מילים כתובות- כך תעשו את זה
לכל אחד מאיתנו כתב יד שונה, כתב יד הייחודי רק...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
תפקיד חיוני בהבטחת שמירה על זכויות בסיסיות
עורכי דין פליליים הם אנשי משפט המתמחים בהגנה על אנשים...