Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי בתל אביב

עורך דין פלילי בתל אביב

ככל שנקראתם להיחקר במשטרה (בין כחשודים ובין כעדים) או ניתנה לכם ההזדמנות לשימוע לפני הגשת כתב אישום, או כבר הוגש נגדכם כתב אישום – עליכם לפנות ללא דיחוי לעורך דין פלילי שייעץ לכם וילווה אתכם בכל הקשור להליכים אלה.

עורך דין פלילי בתל אביב

חקירה במשטרה

חקירה במשטרה היא דבר מלחיץ ובצדק שכן לחקירה עלולות להיות השלכות על הנחקר. לדברים שאומר החשוד בחקירה חשיבות רבה לגבי השאלה האם יוגש נגדו כתב אישום. לחקירה פלילית כללים שיש להכירם, כמו גם חשוב להכיר את הזכויות העומדות לחשוד, כגון הזכות לשמור על זכות השתיקה והזכות להיוועץ עם עורך דין פלילי. גם אדם נורמטיבי שמעולם לא נחקר זקוק לעו"ד פלילי שייעץ לו על מנת למנוע הסתבכות שלו בהליכים פליליים.

כמו כן, גם לחקירה של עד יכולה להיות משמעות רבה על מוסר העדות, שכן לעיתים, בהתאם לדברים שאומר העד, החוקרים יכולים לשנות את עדותו לחקירה באזהרה ולהפוך אותו לחשוד בעצמו. לפיכך, גם במסירת עדות קיימת חשיבות להתייעץ עם עורך דין פלילי ולהכיר את הזכויות העומדות למוסר העדות ואיך להישמר מלהיחקר באזהרה.

הליכי מעצר

לעיתים, להליכי חקירה מתלווים גם הליכי מעצר במקרים בהם יש חשד סביר שהחשוד ביצע את העבירה ויש חשש למסוכנות מהחשוד לאדם או לציבור או חשש לשיבוש הליכי חקירה, ולא ניתן לאיין את המעצר בחלופת מעצר. בכל המקרים האלה חשוב שיהיה עורך דין פלילי שידאג לאינטרסים של החשוד וידאג לשחרר את החשוד בהקדם האפשרי.

שימוע לפני הגשת כתב אישום

לאחר שהחקירה הפלילית בעניינו של החשוד הסתיימה והחומר הועבר לתביעה או לפרקליטות שבחנה את הדברים והחליטה להגיש כתב אישום, לחשוד קיימת הזכות, במקרים רבים, לבקש לקיים ישיבת שימוע בה ינסה עורך דינו לשכנע את התביעה להימנע מהגשת כתב אישום נגד החשוד. מדובר בזכות חשובה מאוד שחשוב להתייעץ עם עורך דין פלילי לגביה, שכן ישנם שיקולים חשובים איך לבצע את השימוע, על מנת שלא לגרום לחשוד נזק.

משפט פלילי

לאחר שהוגש נגד חשוד כתב אישום מעמדו משתנה מחשוד לנאשם ועניינו מובא בפני בית משפט בו מצד אחד המדינה, באמצעות התביעה, מבקשת להרשיעו ולהטיל עליו עונש מחמיר, ומצד שני ניצב הנאשם שעליו להתגונן בפני האישומים המיוחסים לו, ובמקרה של הרשעה לעתור לעונש מקל. מאחר וניהול משפט פלילי הוא דבר מורכב, על הנאשם להיות מיוצג על ידי עו"ד פלילי שידאג לאינטרסים של הנאשם ולהגנתו בצורה הטובה ביותר ויבטיח כי זכויותיו לא תפגענה ובמקרים המתאימים יגיע להסדר טיעון בהסכמתו של הנאשם ובהסכמת התביעה.

פנייה לעורך דין פלילי בתל אביב

בכל ההליכים הפליליים שצוינו, כמו גם בהליכים אחרים כגון מחיקת רישום פלילי והגשת בקשה לחנינה מהנשיא, יש לפנות לעורך דין פלילי. אם אתם גרים בתל אביב או באזור גוש דן, מומלץ לפנות אל עורך דין פלילי בתל אביב הנוהג לייצג דרך קבע לקוחות מול תחנות המשטרה ורשויות האכיפה בתל אביב ולהופיע בבית משפט השלום בתל אביב ובית המשפט המחוזי בתל אביב.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...