Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין נזיקין ילחם את המלחמה שלכם

עורך דין נזיקין ילחם את המלחמה שלכם
קרדיט Freepik.com

עורך דין נזיקין הוא מי שיהיה שם עבורכם כשתעברו תאונת דרכים ותמצאו שהרכב שלכם או כל רכוש אחר, כבר לא מה שהיה, בלשון עדינה כמובן. על פניו זה מוזר, הרי כלל בסיסי הוא שמי שפגע זה מי שישלם. אבל אנחנו יודעים היטב כי העולם בו אנחנו חיים הוא עולם מורכב יותר. כדי לקבל את מה שמגיע לנו אנחנו הרבה פעמים צריכים לעבוד קשה ולדרוש את מה שעל פניו היה צריך להיות כמעט מובן מאליו. אבל אתם לא צריכים לעבור את זה לבד. בשביל זה יש עורך דין.

עורך דין נזיקין
קרדיט
Freepik.com

עורך דין נזיקין ילווה אתכם 

כאשר אנחנו מדברים על עבודה של עורך דין תאונות דרכים אנחנו למעשה מדברים על עבודה שממלאת את שורת הצרכים של מי שלא מגיע מהמקצוע ומוצא את עצמו עומד מול שוקת שבורה. האתגרים של זה שמוצא את עצמו צריך לתבוע בגין נזק, הם רבים. כאן הכנו רשימה קצרה והיד עוד נטויה:

  • צריך להוכיח: מי שרוצה לתבוע בגין נזק צריך להוכיח בבית משפט או לחברת הביטוח שהוא אכן זכאי לכל אלו. לא פעם מדובר על אירועים שהתרחשו במהירות ושקשה למצוא מי שיעיד או עדויות אחרות ממה שהתרחש.
  • מדובר על שפה משפטית שלא מוכרת לכל אחד: זה לא ששואלים אתכם בשפה פשוטה מה היה. יש פער בין האופן בו מערכת המשפט עובדת, מתוך ניסיון להבין מה קרה באמת אבל לא תמיד בהצלחה ובין מה שידמה לכם בתור היגיון פשוט. כל התהליך של בירור האמת מתנהל בשפה משפטית שיכולה להוציא כל אחד מדעתו אם הוא לא מגיע מהתחום.
  • אתם גם ככה נמצאים תחת הרבה לחץ בגין מה שקרה: יכול להיות שהאוטו כבר לא עובד ואתם צריכים לנסוע לעבודה באוטובוסים, יכול להיות שאתם גם נפגעתם באופן פיזי ממש, כך שלא פעם קשה לתת את הדעת על ההליך המשפטי. גם כאן ליווי מקצועי יכול לעזור.

התפקיד של עורך דין נזיקין הוא כמו 'לקחת מכם' את כל האתגרים הללו ולתת להם כתובת. להיות מי שמלווה אתכם ויודע להצביע על הדרך לפתור כל בעיה, כל קשר מסובך, כל פלונטר, בצורה הטובה ביותר.

איש מקצוע טוב זה לא מובן מאליו 

על פניו זה נדמה כאילו כל עורכי הדין הם אותו הדבר, אבל אנחנו יכולים להגיד לכם בפה מלא שזה כמובן שטויות. איש מקצוע טוב הוא מי שמכיר את החוק לפני ולפנים, מי שיודע למצוא את הדרכים היצירתיות לתמוך במה שלכם נראה כמו אמת פשוטה. אולי יותר מהכל, איש מקצוע טוב בתחום הזה הוא מי שרואה את הלקוח שלו ובוחר לעשות את כל מה שהוא יודע כדי להביא לו את הפיתרונות להם הוא זקוק.

אנחנו מדברים על תהליך שמאתגר לא רק במישור הפיזי או הכלכלי. מדובר על תהליך שיש בו אתגרים מנטליים, גופניים, מה לא. בדיוק בגלל זה חשוב כל כך שיהיה שם איש המקצוע שיעזור לכם לעבור את כל המסע הזה בשלום.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...