Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עו"ד קובי בר – הטיפול המשפטי הטוב ביותר בעבירות תנועה

עו"ד קובי בר – הטיפול המשפטי הטוב ביותר בעבירות תנועה

נהגים רבים נתפסים כשהם נוהגים במהירות מופרזת, נקלעים לתאונת דרכים או מתניידים ללא רישיון נהיגה בתוקף. בעזרתו של ליווי מקצועי וייעוץ משפטי רבים יכולים לערער על דוחות המשטרה, להפחית את העונש שניתן להם ולהימנע מקנסות כבדים, נקודות שליליות ואפילו עונשים כבדים יותר. עם הניסיון של עו"ד קובי בר, המומחה לדיני תעבורה, גם אתם יכולים לשנות את רוע הגזירה.

עו"ד קובי בר – הטיפול המשפטי הטוב ביותר בעבירות תנועה

מהירות מופרזת? שלא ישללו לך את הרישיון

חוקי התנועה בישראל מגדירים במפורש מה היא המהירות המותרת בכבישים עירוניים ובדרכים המהירות. עם זאת, נהגים רבים עשויים לעבור על החוק מסיבות כאלה ואחרות, ולהיתפס על נהיגה במהירות מעל זו המוגדרת בחוק. עבירת מהירות עלולה להוביל לדוחות כספיים כבדים וחמור מכך – לצבירת נקודות שליליות. בעקבות צבירה זו עשויה להיקבע שלילה, וזהו ללא ספק תרחיש בלתי נסבל עבור רבים מהנהגים, בין אם הם זקוקים לרכב לצרכי העבודה היומיומיים שלהם או לניהול תקין ושוטף של משק הבית. עו"ד קובי בר, המומחה בייצוג בכל עבירות התנועה, יוכל לסייע לכם במצבים מהסוג הזה כדי שרישיון הנהיגה יישאר בידכם.

קיבלתם דוח משטרה? זכרו שאפשר לערער

במצבים רבים תקבלו את דוח המשטרה אליכם הביתה. אל תיאור העבירה שביצעתם יצורפו גם הסכום המיועד לתשלום והנקודות השליליות שצברתם. עם זאת, חשוב לזכור כי יש אפשרות להגיש ערעור דוח משטרה והאפשרות הזו חשובה לא רק כדי לצמצם את הנזק הכספי, אלא כדי להימנע מצבירת נקודות שעלולה להוביל בהמשך לשלילת רישיון הנהיגה. אז לפני שאתם ממהרים לשלם את הקנס חשוב להתייעץ עם עו"ד קובי בר כדי לתכנן את ההגנה הטובה ביותר אשר תשלים את הערעור בהצלחה ותסייע לכם להתמודד עם ההאשמות שנקובות בדו"ח.

זומנתם למכון הרפואי? אל תלכו לבד

על פי סעיף 52 לפקודת התעבורה, למכון הרפואי לבטיחות בדרכים יש את הסמכות לבחון נהגים כדי לקבוע את כשירותם הבריאותית והנפשית לנהיגה. אם זומנתם לעבור בדיקה כזו, מומלץ להגיע אליה עם עורך דין המכון הרפואי ולקבל ממנו את ההכוונה וההכנה הנדרשים במטרה להבטיח לך עמידה טובה יותר בכל שלבי הבחינה. עורך הדין קובי בר, יוכל גם לערער במידה ותתקבל ההחלטה שאינכם כשירים לנהיגה.

דיני תעבורה? הכירו את עו"ד קובי בר

כדי להימנע מענישה כבדה ומשלילת רישיון הנהיגה שלכם, עורך דין לענייני תעבורה יהווה את הגורם מרכזי בהתמודדות שלכם מול המשטרה והמכון הרפואי. עו"ד קובי בר, המומחה במגוון עבירות התעבורה, ילווה אתכם בכל ההליכים הנדרשים כדי להשיג עבורכם את התוצאות הטובות ביותר. אם גם אתם מתמודדים עם עבירת תעבורה כזו או אחרת, אתם מוזמנים לפנות לקבלת הייעוץ המשפטי הנחוץ לכם כבר עכשיו בטלפון 052-2899491.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך לחזק את תדמית העסק שלכם בצורה אפקטיבית?
כדי לשווק את עצמכם ולחזק את המותג שלכם רצוי לבחור...
לבחור את ציונו של יקירכם לאחר שהלך לעולמו- איך עושים את זה?
מצבה היא ציון מיקומו של יקירנו לאחר שהלך לעולמו, וזהו...
מוצר משמעותי בתחום הטיפול והתחזוקה
חומר לניקוי ריפוד הוא משמעותי בתחום הטיפול והתחזוקה. חומרי ניקוי...
ציוד מיוחד ורב-תכליתי
מנוף משאית הוא ציוד רב-תכליתי המשלב בין ניידות של משאית...
חופשה והדרכה בשפה שלכם זה הדבר הבא
כמה פעמים מצאתם את עצמכם יוצאים לטיול ביעדים שונים, ומרגישים...
היבטים עיקריים של חלונות כהים לרכב
חלונות כהים לרכב מתייחסים ליישום סרט שקוף על הזכוכית של...
מציאת בעל מקצוע מומלץ ברמלה לוד
שלום לגולשי מקומונט רמלה לוד, אני כאן לשתף אתכם בסיפור...
להעביר זמן בכיף עם מילים כתובות- כך תעשו את זה
לכל אחד מאיתנו כתב יד שונה, כתב יד הייחודי רק...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
תפקיד חיוני בהבטחת שמירה על זכויות בסיסיות
עורכי דין פליליים הם אנשי משפט המתמחים בהגנה על אנשים...