Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

*סליקה – חובה בכל עסק

*סליקה – חובה בכל עסק
קרדיט depositphotos

עם התקדמות הטכנולוגית יותר ויותר עסקים עוברים לשיטת הסליקה דרך אתרי האינטרנט. מדובר על שיטה נוחה עד מאוד גם לבעל העסק וגם ללקוח שניתן לבצע אותה מתי שנוח לכם, בין אם זה בלילה או בשעות היום ללא צורך להגיע לעסק עמו או להתקשר טלפונית. אם בעבר סליקה הייתה אמצעי שרק חברות גדולות יכולות להרשות לעצמם, כיום גם עסקים קטנים ובינוניים משתמשים בשירותי סליקה של חברות האשראי. מדובר על שיטת תשלום קלה שאינה לוקחת זמן ושנוחה גם לבעלי העסקים וגם ללקוחות.

*סליקה - חובה בכל עסק
קרדיט depositphotos

מהי סליקה?

סליקה היא שיטה בו גובים את כסף דרך כרטיס האשראי או כל אמצעי תשלום אחר בין אם זה צ'קים או דרך אפליקציה. באמצעות הסליקה חברות האשראי מקבלות פרטים רבים על חשבון הלקוח ובאמצעות כך מחליטים אם לאשר או לדחות את העסקה.

מי עומד מאחורי פעולת הסליקה?

מי שעומד מאחורי פעולת הסליקה זה חברות האשראי שכוללות את: ויזה כאל, לאומי קארד וישראכרט ביחד עם שירותי שב"א אשר נותנים מידע על חשבון הבנק של הלקוח. יחדיו מחליטים השניים אם לאשר עסקאות או לדחות אותן.

מדוע חשוב שלכל עסק יהיה שירותי סליקה?

אחד התשלומים המועדפים והנפוצים ביותר בימנו היא דרך אשראי. רובנו הגדול אינו סוחב שטרות ולא צ'קים בארנק וברוב המקומות כולל אתרי אינטרנט שונים יש צורך בכרטיס אשראי על מנת לרכוש מוצרים או שירותים און ליין. לכן אם אתם עסק קטן או בינוני תוכלו ליהנות משירותי סליקה בתעריף משתלם במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים, כך שתשלמו עמלה מוזלת מאשר העמלה הרגילה שעסקים גדולים משלמים על עסקאותיהם מדי חודש. מעבר לכך, באמצעות שיטה זאת תוכלו להביא לעסק שלכם יותר ויותר לקוחות וכן לבצע יותר עסקאות מכירה בין אם זה און ליין, טלפונית או פנים מול פנים.

אילו אפשרויות סליקה קיימות לעסק?

בפני העסק עומדים כמה אפשרויות סליקה. אפשרויות הסליקה יכולות להיות במעמד הקנייה עצמו בחנות, דרך הטלפון או דרך האתר. בכל דרך שתבחרו לעבוד עם הלקוחות שלכם, כדאי שתדעו שאבטחת הכרטיס היא ברמה הגבוהה ביותר כלומר הפרטים שלכם מאובטחים בצורה הטובה ביותר כך שאתם יכולים להיות בטוחים. מעבר לכך, במידה ואתם משתמשים בסליקת האשראי דרך אתר האינטרנט לאחר ביצוע העסקה תופק חשבונית מס ללקוח אשר תשלח למייל הלקוח ולעיתים אף כהודעת אס אם אס. כל מנת לעבוד עם שירותי סליקה של חברות האשראי יש לבחור את חברת האשראי שלכם ולהתנהל מולה, כולל תשלום העמלה על שירותי הסליקה.

התאמת שירותי סליקה לעסק

אם אתם עסק קטן בתחילת דרכו או עסק בינוני, תוכלו לבחור שירותי סליקה שמתאימים לעסק שלכם ובעמלות מופחתות. כך למשל, עסקים קטנים יוכלו ליהנות משירותי סליקה דרך מכשיר הטלפון הסלולארי, מדובר על שיטה נוחה וקלה שניתן לבצעה בכל מקום בו תהיו. אך אם מדובר על חברה בינונית אשר רוב לקוחותיה מגיעים לעסק, תוכלו להשתמש באביזרים סליקה שונים שיתאימו לכם כגון: סליקה בקופה, או מסופון ועוד. בטרם ההחלטה על שיטת הסליקה שאתם רוצים לעסק רצוי להתייעץ ולראות את האופציות השונות העומדות לרשותכם בטרם הבחירה.

יתרונות סליקה לעסק

הודות לשירותי סליקה ניתן ליהנות מיתרונות שונים. ראשית, מדובר על פעולה קלה שניתן לעשות בכל מקום ובכל זמן, אם מדובר על סליקה דרך האינטרנט. שנית, מדובר על פעולה מאובטחת ברמה הגבוהה, כך שפרטי האשראי שלכם אינם מודלפים. שלישית, מדובר על תהליך יעיל וחסכוני לשני הצדדים. רביעית, שירות הסליקה מותאם לצרכי העסק שלכם. חמישית, בעל העסק מגדיל את העסקאות שלו לאור השימוש השכיח בכרטיסי אשראי, כך ששני הצדדים מרוויחים. הודות ליתרונות אלה השימוש בסליקה לעסק כדאי יותר כל שיטת סליקה אחרת שאתם מכירים.

 

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...