Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סוהרים מדליקים בנחל שורק

סוהרים מדליקים בנחל שורק
קרדיט צילום: דוברות

חלוקת סופגניות, הפעלות ויצירות משותפות יחד עם קשישים ובוגרים עם צרכים מיוחדים- שיתוף הפעולה בין מרכז ההדרכה של השב"ס בשערי אברהם ומועצה אזורית נחל שורק – האיר את יומם של תושבי הבית הסיעודי וחניכי אקי"ם במ.א נחל שורק וגרם לשמחה רבה.
שיתוף הפעולה בין המועצה האזורית נחל שורק לבין השב"ס במרכז הדרכה-שער אברהם החל כבר לפני כמה שנים- הסוהרים הוזמנו לקחת חלק בפעילויות שונות המתקיימות במועצה, הזמינו את תושבי המועצה אליהם וכן יזמו והשתתפו בפרוייקטים שונים ומשותפים.
השנה, בהחלטה משותפת, הוחלט להעצים את שיתוף הפעולה בסדרת מיזמים התנדבותיים שיתקיימו בימי החנוכה. לפני כחודש התקיימה פגישה משותפת של שימרית אלקלעי מנהלת תחום ההתנדבות במועצה לבין כלאי בת-אל ליברטי קצינת חינוך בשב"ס והוחלט יחד על המשך העשייה המשותפת והגדלת הפעילות ההתנדבותית והקהילתית של חניכי קורסי סוהרים שב"ס במועצה.
חניכי הקורסים הגיעו בשבוע שעבר והשבוע למסגרות הרווחה השונות והמגוונות הנמצאות במועצה. ביניהם: הבית הסיעודי ביד בנימין, בו מתגוררים אזרחים ותיקים סיעודיים ולאקי"ם- מסגרת יומית טיפולית לבוגרים עם צרכים מיוחדים המגיעים מכל האשכול האזורי. החניכים הגיעו עם סופגניות, שלטים, יצירות ופעילויות שונות לחג החנוכה. הדיירים התרגשו מאוד מהמחווה היפה ונהנו מחברתם של החניכים, השירים והפעילויות השמחות והאנרגיות הטובות.
זה לא הסוף- בחודש פברואר מציינים בנחל שורק את "חודש יוצא מן הכלל", המוקדש לאנשים עם צרכים מיוחדים ולהעלאת המודעות לצרכים מיוחדים, במסגרת חודש זה יארח מרכז ההדרכה אחים לילדים עם צרכים מיוחדים ליום כייף בשב"ס שיכלול פעילויות שונות והיכרות עם הצוותים וסוג העבודה שלהם ועוד פינוקים לילדים.

*שי רייכנר, ראש מועצה אזורית נחל שורק:* אנחנו שמחים וגאים על שיתוף הפעולה המבורך שיצרנו עם מרכז ההדרכה של שב"ס בשערי אברהם. התמיכה של יישובי המועצה בכוחות הביטחון איננה חדשה והחלה כמעט במקביל עם הקמת המועצה לפני כ70 שנה ואני גאה שלאורך השנים המסורת עודנה נמשכת. מבחינתנו, מעבר לזכות הגדולה לתמוך בפעילות המבורכת של השב"ס אנו רואים בכך אפשרות להנחיל לדור העתיד שלנו ערכים חברתיים וציוניים רבים ומשמעותיים ואנו רואים בכך חשיבות עליונה.

*מפקדת מרכז ההדרכה 'ניר' בשב"ס, גונדר משנה שחר ריימונד:*

"שב"ס רואה חשיבות רבה במעורבות בפעילות חברתית. תרומת החניכים היא חלק מעשייה ערכית אותה אנו מנחילים לסגל ומחוייבות שב"ס להשתתפות בפעילות אל מול אוכלוסייה בעלת צרכים ייחודים."

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
סוהרים מדליקים בנחל שורק
חלוקת סופגניות, הפעלות ויצירות משותפות יחד עם קשישים ובוגרים עם...
עבירות כלכליות - מה עושים ולמי בעצם פונים?
הסתבכתם בביצוע עבירות כלכליות? חכו רגע אחד נוסף לפני שאתם נכנסים...
עיצוב דירות קבלן
לא להתפשר על הפרטים הקטנים
על מנת להצליח ליהנות מהדירה שאתם רוכשים, עליכם לוודא כי...
"תושבי העיר לוד רוצים לחיות בשקט"
ראש העיר לוד – עו"ד יאיר רביבו השתתף השבוע בפאנל...
למתג את ייחודיותה של לוד, כעיר עם קולינריה עשירה שמתובלת בקסם מזרחי
קרן קדוש, השפית קונדיטורית המוערכת המנהלת את המוסד הוותיק קפה...
בחירת פרגולה
  פרגולות חשמליות בדרום הם סוג הפרגולות הנמכר ביותר בשוק הפרגולות,...
שומרים על שגרה מסודרת
  אם אתם עושים אירוע בחיק הטבע או אירוע תחת כיפת...
'סוכת השלום': הסכך לסוכה של תושבי 'גני איילון' הגיע משכונת אבו-סיאם
כך נראית אחווה: חבר מועצת העיר לוד, ג'מאל אבו סיאם...
עיריית לוד ערכה גיזום של עצי דקל וחילקה סכך לסוכות התושבים
כמידי שנה, ערכו עובדי אגף התפעול של עיריית לוד גיזום...
גם בסגר - תחרות ה'סוכה הנאה' של עיריית לוד: חברי הוועדה יסיירו בסוכות ב'זום'
ושמחת בחגך: כמיטב המסורת הטובה, גם השנה תיערך בעידודו של...