נפגעתם בתאונת דרכים? אל תתמודדו לבד

נפגעתם בתאונת דרכים? אל תתמודדו לבד
קרדיט - Freepik

תאונות דרכים יש לצערנו לא מעט, וחלק משמעותי מהן כולל גם נזקי גוף. ככל שנזקי הגוף חמורים יותר כך הנפגע יהיה זקוק יותר לפיצוי גבוה יותר ויהיה תלוי בקבלת פיצוי זה, אך מנגד יתקשה יותר לטפל בדברים. לכן, חשוב לפנות אל עורך דין דיני נזיקין המתמחה בתאונות דרכים מוקדם ככל האפשר. הדבר הראשון שיש לעשות כאשר נפגעים בתאונה הוא להתפנות לקבלת טיפול רפואי. כדאי במקביל שאדם מטעמכם יצלם את זירת התאונה. חשוב לאסוף כל מסמך רפואי או חשבונית על הוצאה הקשורה לתאונה. עם אלה גשו לעורך הדין לניסוח תביעה והגשתה לחברת הביטוח וגם לביטוח לאומי אם צריך.

תאונת דרכים שהיא גם תאונת עבודה: יש דבר כזה

כאמור, בכל סוג של מקרה שהביא לנזק גופני יש לטפל באופן מעט שונה. עם זאת, ישנם מקרים הנחשבים לשני סוגי תאונות. כך למשל, אם נפגעתם בתאונת דרכים בדרך לעבודה, היא תיחשב הן לתאונת דרכים והן לתאונת עבודה ויש לטפל במקרה משני הכיוונים. חשוב להתייעץ עם עורך דין דיני נזיקין אשר יש לו ניסיון גם בטיפול במקרים כאלה בהם תאונת דרכים נחשבת לתאונת עבודה. אז יש להגיש תביעה לביטוח לאומי להכרה במקרה כתאונת עבודה בנוסף לטיפול בו כתאונת דרכים. עורך הדין יבדוק מהי הדרך בה תקבלו את הפיצוי המקסימלי כי ישנם מצבים בהם קבלת פיצוי מחברת הביטוח תביא לקיזוז אותו סכום מהפיצוי שתקבלו מביטוח לאומי כך שיש לעשות את כל הבדיקות והחישובים איך כדאי לפעול כך שתקבלו פיצוי גבוה בכמה שפחות טרחה.

בחירת עורך דין נזיקין- צעד חשוב בדרך לפיצוי גבוה

ככל שמקרה הוא מורכב יותר והפגיעה שנפגעתם מובילה לקבלת פיצוי גבוה יותר, כך הגורמים השונים מהם אתם אמורים לקבל פיצוי יערימו קשיים בדרך. אם מדובר על המוסד לביטוח לאומי, לא בקלות תעברו וועדות רפואיות שיאשרו קבלת קצבה בגובה המתאים. לעיתים יקבעו אחוז נכות מעט נמוך יותר מהרף לקבלת קצבה גבוהה יותר או קבלת קצבה בכלל. חשוב לבחור עורך דין מתאים שיעמוד לצידכם לאורך כל הדרך. כדאי לבחור עורך דין מקומי המכיר את הנפשות הפועלות בסניף ביטוח לאומי או חברות הביטוח באזור. אם אתם מהצפון, בחרו עורך דין נזיקין בצפון שיש לו ניסיון רב, שמתמחה ומתמקד בתחום נזיקין עם דגש על סוג הנזק או סוג המקרה, בין אם זה תאונת דרכים, רשלנות רפואית וכו'. עורך הדין חייב להכיר היטב א החוק ואת השינויים החלים בו וכן להכיר פסיקות המהוות תקדים משפטי.

משרד עו"ד טולדנו ושות' מתמחה בדיני נזיקין עם דגש על נזקי גוף. הוא מלווה ומייצג את לקוחותיו במקצועיות רבה גם במצבים מורכבים. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הדרך לעולם ההדפסה התלת מימדית והצבעונית
העולם הטכנולוגי של היום מציע פתרונות מתקדמים וחדשניים כמעט בכל...
נפגעתם בתאונת דרכים? אל תתמודדו לבד
תאונות דרכים יש לצערנו לא מעט, וחלק משמעותי מהן כולל...
שוק ההון: תחום שכדאי לכל אחד להכיר
אנשים שהם היום בשנות הארבעים או חמישים לחייהם חונכו במשך...
באיזה שלב מומלץ לפנות לעורך דין פלילי
הפניה לעורך דין פלילי צריכה להיות בשלב מוקדם ככל האפשר....
איך נראה ביתן תערוכה שאי אפשר להתעלם ממנו?
אנשים שרוצים לקדם את העסקים שלהם בעולם בוחרים הרבה פעמים...
הפעלות יום הולדת שאפשר לעשות לבד
חוגגים יום הולדת לילד/ה? רגע לפני שאתם משלמים הון למפעילים...
איך עושים שיפוץ בבית?
אחד מהדברים שהכי מטרידים אנשים שרוצים לעשות שיפוץ בבית, זו...
מי שמבין אתגרים יכול לעזור לצלוח אותם
המסלול הרגיל והטבעי של החיים מזמן לנו לא פעם אתגרים...
בטיחות המטבח והכרת המערכות
במטבחים מוסדיים גדולים בהם הסיכון לשריפה גבוה משמעותית בשל תהליכי...
דרכים שונות לנהל הליך גירושין
כאשר בני זוג נשואים מגיעים לשלב ביחסים בו הם נדרשים...
דילוג לתוכן