Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נס גדול בלוד: 2 עצי אקליפטוס ענקיים קרסו בסופה בשד' ירושלים

נס גדול בלוד: 2 עצי אקליפטוס ענקיים קרסו בסופה בשד' ירושלים
עיריית לוד

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, עקב מקרוב אחר פעילות גורמי העירייה בטיפול בנזקי הסופה * ראויים לציון עובדי העירייה המסורים, אשר פעלו בנחישות ובמהירות, בעבודת מטה מדהימה תוך חלוקת אחריות וגיבוי הדדי באופן ראוי לשבח והערכה * על המבצע פיקד מנכ"ל העירייה אהרון אטיאס שמסר את תודתו לכל גורמי העירייה: "תודה על עבודה קשה ומאומצת סביב השעון, רואים שהתושבים מעריכים את העבודה הזו".

2 עצי אקליפטוס ענקיים קרסו בסופה
עיריית לוד

הסופה הקשה שפקדה את ישראל בסוף השבוע האחרון, לא פסחה על לוד וגרמה לנזקים כבדים בעיר, עשרות הצללות בגני ילדים שנעקרו ממקומם, שלטים שהתעופפו, קווי חשמל נקרעו, גדרות פח ומתקני רחוב ניזוקו, מנועי מזגנים נפלו, רכבים נפגעו וכן עשרות עצים שקרסו בכל רחבי העיר, בהם 2 עצי אקליפטוס ענקיים בני 200 שנה, שקרסו על הכביש הראשי בשד' ירושלים בלוד, ובנס לא פגעו במכוניות חולפות במקום.

עצי האקליפטוס שקרסו, היו סנטימטרים מהאנדרטה המפורסמת של הנרייטה סולד ליד עץ השקמה המפורסם בו ישבה, מול באר השלום בלוד.

לקראת הסופה כינס מנכ"ל העירייה, אהרון אטיאס , את כל גורמי העירייה, לישיבת היערכות בהשתתפות נציגי גורמי החירום מהמשטרה, מד"א, כיבוי אש, מי לוד וחברת החשמל. כל מנהלי העירייה באגפי ההנדסה, תפעול, לוגיסטיקה,  חירום, ביטחון, חינוך, רווחה ותקשורת, נדרשו להיערך כל אחד בתחומו ולהעניק טיפול מידי לכל אירוע חריג.

2 עצי אקליפטוס ענקיים קרסו בסופה
עיריית לוד

לצורך העניין נפתחה קבוצת ווטסאפ וכבר בשעות הראשונות לסערה, הוכיחה את יעילותה. עובדי העירייה העבירו ברשת הודעות אחד לשני ביעילות ובעבודת צוות מדהימה של חמ"ל עירוני, כשברקע מסייע בידם המוקד העירוני לצורך העברת דיווחים משלימים, מעקב ובקרה, כאשר על כל המערך מפקד מנכ"ל העירייה, אהרון אטיאס.

בשוך הסערה, דקות לפני כניסת השבת, מסר אטיאס את תודתו: שותפים יקרים, תודה על עבודה קשה ומאומצת סביב השעון, רואים שהתושבים מעריכים את העבודה הזו. כיף להכניס כך את השבת. שתהיה לכולנו שבת שלום ומבורכת".

ראויים לציון עובדי העירייה המסורים, אשר פעלו בנחישות ובמהירות, בעבודת מטה מדהימה תוך חלוקת אחריות וגיבוי הדדי באופן ראוי לשבח והערכה. כבר בתחילת השבוע הנוכחי, נראה כי המפגעים טופלו, כל צוותי החירום של העירייה נותרו בשטח וממשיכים במערך הכוננות לטפל בכל אירוע חריג.

2 עצי אקליפטוס ענקיים קרסו בסופה
עיריית לוד

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, עקב מקרוב אחר פעילות גורמי העירייה בטיפול בנזקי הסופה: "אני רוצה להודות לעשרות עובדי ומנהלי העירייה בראשות המנכ"ל אהרון אטיאס, שכבר שעות רבות מתרוצצים לטפל במוקדי הסופה, במסגרתה קרסו עשרות עצים, התעופפו גדרות וחפצים וב"ה ללא נפגעים בנפש. יש נזק רב לרכבים ורכוש, ובכל מקרה שמדובר בעץ עירוני העירייה תשפה את הניזוקים, שמוזמנים להגיע להגיש דרישה במחלקת הגזברות".

בכל מקרה של מצב חירום, או דיווח על מפגעים, ניתן לפנות למוקד עיריית לוד 106, או למוקדים של שירותי הביטחון וההצלה, על פי הצורך (משטרה: 100 / מד"א: 101 / כיבוי אש: 102 / חברת החשמל: 103)

 

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...