Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניהול תיקים דיגיטלי: מוצר פרמיום במחיר אטרקטיבי

ניהול תיקים דיגיטלי: מוצר פרמיום במחיר אטרקטיבי

לאחר שצברתם הון תרצו למצוא את הדרך הטובה ביותר לנהל אותו. לפניכם עומדות מספר חלופות: שמירה של הכסף בתוכנית חיסכון כאשר הכסף לעיתים נותר נזיל, אך לרוב סגור לתקופת זמן מוגדרת מראש (שנה או מספר שנים), השקעה עצמאית בשוק ההון, השקעה בנדל"ן או בעסק, או ניהול תיק השקעות על ידי בית השקעות מקצועי. כיום, חלק מבתי ההשקעות מציעים מוצר פרימיום המיועד לעשירון העליון, במחיר אטרקטיבי לכל משקיע – ניהול תיקים דיגיטלי.

ניהול תיקים דיגיטלי: מוצר פרמיום במחיר אטרקטיבי

איך מנהלים תיקי השקעות?

עד כה, מנהלי תיקי השקעות בבתי ההשקעות המובילים עבדו אך ורק עם בעלי הון בסכום העולה על שלוש מאות אלף שקלים. בפני המשקיעים עמדו מגוון רחב של אפשרויות השקעה המותאמות למטרת ההשקעה, משך הזמן בו רצו שהכסף יושקע עבורם, רמת הנזילות וכן רמות הסיכון.

כיום, נפתחה אפשרות להשקעות בכלים בהם נמצאים הכספים של המשקיעים הגדולים בניהול תיקי ההשקעות, בעלי ההון וכן של חברות גדולות. ניהול תיקים דיגיטלי המאפשר להפקיד את הכספים לניהול בידיו האמונות של בית השקעות מנוסה הבונה את תמהיל ההשקעות באופן אישי עבורכם. לאחר שנבדקו הצרכים הפיננסיים שלכם לטווח הקצר והארוך החברה המקצועית מנהלת את הכסף. אתם זוכים לראש שקט ונטול דאגות ויכולים לעקוב אחר ההשקעה שגדלה.

היום גם בעלי סכומים נמוכים יחסית יכולים להשקיע עם מנהל תיקים מקצועי

ניהול ההון באמצעות תיק ההשקעות הדיגיטלי מעניק אפשרויות השקעה רבות למשקיעים בעלי הון התחלתי של עשרים וחמישה אלף שקלים ומעלה. כל משקיע מקבל פרופיל אישי ויכול לראות בצורה מקוונת את הדרך בה בית ההשקעות מפזר את ההשקעה בקרנות הנאמנות.

לקרנות נאמנות יש מספר רב של יתרונות:

  • ברוב הקרנות, תשלום המס מתבצע רק כאשר מממשים את הקרן. זאת בניגוד לרכישה ומכירה של ניירות ערך בהם המיסוי הוא עבור כל פעולה – מכירה ברווח גוררת תשלום מס.
  • בניגוד להשקעה במדדים או ניירות ערך אחרים בהם כל רכישה או מכירה של נייר ערך מעלה את גובה העמלה (עמלות קניה ומכירה) המשולמת לגוף הפיננסי בו מתנהל החשבון – קרנות הנאמנות המסורתיות גוררות תשלום דמי ניהול בלבד.
  • קרן הנאמנות היא נזילה וניתן למשוך את הכספים בתוך יום עסקים אחד בלבד מיום הגשת הבקשה.
  • ההשקעות מפוזרות בין עשרות או מאות ניירות ערך שונים. פיזור זה מבטיח ניהול נכון של הסיכונים בהשקעה ומאפשר ליצור תמהיל נכון בין השקעות סולידיות יחסית להשקעות בניירות ערך עם תנודתיות גבוהה המסוגלות לגרום לרוח או להפסד מהיר.

מה היתרון בהשקעה בקרנות נאמנות באמצעות גופים גדולים?

את בחירת ניירות הערך מבצעים מומחי השקעות בכירים בעלי ניסיון. מומחים אלה עברו את הטלטלות בשווקים לאורך השנים ויודעים לזהות מגמות עולמיות המעידות על הצלחת תחום או נישה מסוימת בזמן נתון. את הקרנות ניתן לבחור לפי אסטרטגיות השקעה שונות כמו השקעות בסיכון גבוה או נמוך יותר, השקעות לטווח ארוך או קצר וכן נישות מובילות בהן הקרן משקיעה.

לסיכום, כיום ניתן להשתמש במוצרי הפרמיום הדיגיטליים של בתי ההשקעות ולהשקיע סכום נמוך בלבד תוך מקסום התשואה העתידית שתצברו מבלי שתצטרכו לנהל את הכסף באופן אקטיבי. כך בעלי ההון מבצעים את ההשקעות שלהם והיום כל אחד יכול לעשות זאת במחיר אטרקטיבי במיוחד.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...