Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נבחרו הנואמים הצעירים המצטיינים של לוד לשנת 2019

נבחרו הנואמים הצעירים המצטיינים של לוד לשנת 2019
עיריית לוד

תחרות הנואם הצעיר של רוטרי אשר הפכה למסורת, מהווה מיזם חשוב לקידום תרבות הדיבור בקרב הנוער. משתתפים בו אלפי תלמידים מעשרות ישובים ברחבי הארץ, תלמידי כתות ה’ עד יב’.

הנואמים הצעירים המצטיינים של לוד לשנת 2019
עיריית לוד

רוטרי ישראל חרת על דגלו את קידום תרבות הדיון והתחרות משתלבת בעשייה זו. המיזם תורם לתלמידים ליכולת הביטוי, מעודד מצוינות ושאיפה להצלחה, ומעורר דרך ארץ לשפה.

זו השנה ה-13 שמועדון רוטרי לוד בשיתוף אגף החינוך בעיריית לוד, מקיים את  תחרות הנואם הצעיר. התחרות התקיימה בשבוע שעבר בבית התזמורת העירונית, המקום היה גדוש בבני משפחות המתמודדים, מנהלות בתי הספר, וחברי רוטרי.

הטקס, שנוהל ע”י שוקי נתן ממועדון לוד, החל בברכתם של אביבה ראובנס נשיאת מועדון לוד, ומוטי מורד, יו"ר אפיק הנוער והצעירים ברוטרי לוד שהיה אחראי על התחרות.

בזה אחר זה עלו המתמודדים הצעירים ונשאו את נאומיהם, ערוכים כולם בטיעונים משכנעים. הנואמים, נציגי  בתי הספר: אורט רב תחומי ע"ש זייל, עתיד למדעים ואומנויות, גני יער, המעפילים,  ספיר, הרמב"ם וזבולון המר, הציגו באופן מרשים ומשכנע את טיעוניהם וזכו למחיאות כפיים סוערות וממושכות. כל הנאומים היו מרתקים, מה שהקשה על חבר השופטים, בהם יהורם בן ארוש, דובר עיריית לוד ששימש גם כיו"ר וועדת השיפוט, ברכה שלזינגר, מנכ"לית עמותת פש"ר, ואורלי אביר לב, מנהלת מח' חינוך יסודי בלוד.

במקצה לכתות ה'-ו' זכתה התלמידה אורין דניאל מבית ספר ספיר, שדיברה על "היה אדם – קבלת האחר". במקום השני ליה שאי מבי"ס המעפילים, ובמקום השלישי נועם פרנקלבורג מבי"ס הרמב"ם.

במקצה לכיתות  ז'-ט' הגיעה למקום הראשון  הודיה שלום קוסקס, תלמידת כתה ט' מתיכון עתיד למדעים שנושא נאומה היה "מנהיגות-השאיפה למצוינות". במקום השני  ליאור בן אני מבי"ס גני יער, ובמקום השלישי בנימין נועם, אף הוא  מבי"ס גני יער.

במקצה לכיתות י' – י"ב זכתה במקום הראשון נועה מירסון  מתיכון עתיד למדעים שנאמה על "אפשרויות בחירה", במקום השני יואב חזן אף הוא מתיכון מדעים, ובמקום השלישי מאור נני מתיכון אורט ע"ש זייל.

יצוין כי 7 מתוך 16 המתמודדים, בחרו בנושא "קבלת האחר", מה שמעיד על חשיבותו ועל כך שבני הנוער מפנימים את העובדה "שהשונה אינו שונה".

כל משתתף קיבל תעודת השתתפות. הזוכים במקומות הראשונים קיבלו שי ממועדון רוטרי לוד. התחרויות האזוריות תתקיימנה בחדשים פברואר ומרץ ולאחריהן הגמרים הארציים, בתקווה שלוד תצליח לשחזר את הישגי העבר, עם זכייה כפולה בגמר הארצי.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...