Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתי כן כדאי לקחת הלוואה פרטית?

מתי כן כדאי לקחת הלוואה פרטית?
קרדיט:depositphotos

המצב הכלכלי ויוקר המחיה גורם ללא מעט אנשים להיכנס למינוס. מצב זה מצריך לקיחת הלוואה, אך לא תמיד הבנק מעמיד לרשותנו הלוואות במיוחד אם מדובר על מינוס כרוני לאורך זמן ללא הכנסות מספיקות או הכנסות כלל. במצב זה, יש צורך בלקיחת הלוואה פרטית שלרוב היא חוץ בנקאית כדי שנוכל לסגור את המינוס ולהוריד לחץ ודאגות. אחת ההלוואות הנפוצות ביותר ללקיחת הלוואה פרטית הן הלוואות לכל מטרה, הן ניתנות עד סכום של 100,000 ₪ ואפשר לבצע איתם דברים חשובים כמו: טיפולי שיניים יקרים, לממן את הלימודים באוניברסיטה, לעשות שיפוץ בבית ועוד.

קרדיט:depositphotos

מהי הלוואה פרטית ומי יכול לקבל אותה?

הלוואה פרטית היא הלוואה הניתנת דרך גוף חוץ בנקאי ולא באמצעות הבנק. הלוואה זו כוללת לרוב ריבית גבוהה ואינה מצריכה הצגת תלושי משכורת או ערבים. כל מה שצריך כדי לקבל הלוואה פרטית זה להתקשר לחברה החוץ בנקאי הכוללת את חברות הביטוח, חברות האשראי, חברות פיננסיות ועוד ולבקש את סכום ההלוואה המבוקש. לאחר שדיברתם עם הנציג הטלפוני או הגשתם בקשה דרך האתר, הנציג יבדוק את חשבון הבנק ויראה עם אכן אתם זכאים להלוואה או לא. לרוב לקוח שלא זכאי ידחה עכב תהליכים בהוצאה לפועל או חובות שלא שולמו, מינוס גבוה ועוד. את ההלוואה יכול לבקש כל לקוח אשר סורב דרך הבנק הלוואות לכל מטרה הן ההלוואות המבוקשות ביותר על ידי לקוחות רבים והן פותרות את הבעיה בצורה מיידית.

איך מקבלים הלוואה פרטית?

כדי לקבל הלוואה פרטית, יש צורך להגיש בקשה להלוואה בין שזה דרך חברת הביטוח, חברת האשראי ועוד. את הבקשה אפשר לבצע דרך האתר או להתקשר בטלפון ולדבר עם נציג טלפוני. כדי להגיש את הבקשה, תצטרכו למלא טופס ולחכות לשיחה מהנציג הטלפוני. לאחר שהנציג יחזור אליכם, הוא יבדוק איתכם ואח"כ עם הבנק אם אין לכם בעיה בחשבון ואם הכל בסדר תאושר ההלוואה.

אילו מצבים מצריכים לקיחת הלוואה פרטית?

ישנם לא מעט מצבים שבהם יש צורך בהלוואה פרטית כדי לפתור מצוקה כלכלית, במיוחד שהבנק לא מאשר. מצבים אלה כוללים:

  • מינוס זמני או כרוני – במצב של מינוס זמני או כרוני, יש צורך בהלוואה כדי שאפשר יהיה לשלם את החובות לסגור את המינוס. באמצעות בקשת הלוואה לכל מטרה אפשר לסגור את המינוס ולהוריד דאגות ולחצים.
  • טיפולים רפואיים שונים – טיפולי שיניים, ניתוחים, השתלות ועוד הם שירותים אשר עולים לא מעט כסף ולרוב האנשים אין את הסכום כדי לשלם. הדרך היחידה לשלם עבור טיפולים אלה היא באמצעות הלוואות לכל מטרה. באמצעות פריסת תשלומים נוחה וגמישה, ניתן להחזיר את תשלומי ההלוואה מדי חודש.
  • לימודים – לימודים עולים לא מעט כסף ולא תמיד יש לנו אותו. באמצעות הלוואות לכל מטרה, תוכלו לקבל את סכום הכסף שחסר לכם ולהמשיך ללמוד בראש שקט ללא דאגות או לחצים מיותרים.
  • שיפוצים בבית – שיפוץ הבית הוא דבר חשוב במיוחד אם מדובר על מכירת דירה או השכרה. באמצעות הלוואות לכל מטרה, אפשר לשלם על השיפוצים וליהנות מבית יפה ומשופץ שיחזיר לכם את ההשקעה.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...