Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתיחת פנים לבית: טיפים לשיפוץ מוצלח

מתיחת פנים לבית: טיפים לשיפוץ מוצלח

אתם רוצים לסיים את המלאכה לפני שחוזרים ללימודים או לקראת מכירת הדירה, יש לכם תקציב אבל אין לכם אפשרות לחרוג ממנו, ועוד לא אמרנו מילה על המטרות והיעדים שאתם פשוט חייבים להגדיר בתחילת התהליך. בקיצור, לפני שאתם מזיזים קירות ומשלמים עשרות אלפי שקלים על פרויקט יקר ומורכב, כדאי להבין בדיוק כמה זה יעלה, כמה זמן דרוש לכם ואיך תעשו את זה נכון.

הכלל החשוב ביותר: הגדרת תקציב

בין אם חסכתם סכום מסוים לטובת השיפוץ ובין אם מתכננים לנצל את קרן ההשתלמות שעומדת להשתחרר, סביר להניח שאתם יודעים בדיוק מה התקציב שלכם. זה הזמן לבצע סקר שוק קצר ולהבין מה האפשרויות שלכם, ומה תוכלו לעשות במסגרת התקציב הזה. האם תשפצו את כל הבית או רק את הסלון? האם יש לכם תקציב גם לשדרוג המטבח או רק לריצוף? לפני שתבחרו חברות בניה בירושלים כדאי להבין מה הסכום שאתם מתכננים לנצל ולהשאיר 10% לטובת חריגות אפשריות. בעזרת הצוות המקצועי של בני קאסם תוכלו לבנות תוכנית עבודה המותאמת ליכולת הכלכלית שלכם, בלי הפתעות מיותרות.

הצעד הבא: הגדרת לוחות זמנים

אם אתם משפצים את הדירה כדי להעלות את ערך הנכס לפני המכירה, אתם בוודאי יודעים מה הדדליין שלכם, וזה בדיוק הזמן להגדיר את לוח הזמנים בצורה ברורה מול אנשי המקצוע. חוץ מזה, גם אם אין תאריך יעד מוגדר כדאי שתחליטו, יחד עם הקבלן שלכם, מה משך הזמן הצפוי לפרויקט. כך תמנעו עיכובים ותבטיחו לעצמכם פרויקט שמתבצע באופן מדויק ובצורה מקצועית מאוד. כשאתם בוחרים קבלני בניין בירושלים רצוי שתבדקו איתם היטב כמה זמן יידרש להערכתם, ומה יקרה אם יעלה הצורך בדחיית מועד השלמת הפרויקט.

סוגרים עניין: עבודות הגמר

אחרי השיפוץ יגיע הרגע שבו יידרשו הליטושים האחרונים, מצביעת הקירות ועד לטיפול בחלקו החיצוני של המבנה. עבודות גמר שיפוצים הן קריטיות והן למעשה חלק בלתי נפרד מהעבודה כולה. קבלן השיפוצים שלכם הוא זה שאמור לדאוג לשלב זה ולהחזיר לכם את הדירה אחרי שכל העבודות בוצעו, ובכלל זה גם עבודות הטיח, הבידוד או הריצוף. חברת בני קאסם, שליוותה אלפי לקוחות מרוצים לאורך השנים, נמצאת שם בכל צעד ובכל שלב, מהתכנון ועד עבודות הגמר, כדי להבטיח לכם תוצאה מושלמת שעונה על כל הציפיות שלכם. אתם מוזמנים לתכנן את השיפוץ שלכם כבר עכשיו בטלפון 052-9276804.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
להפוך להיות המאסטרים של חייכם
זה הזמן לקחת את החיים בידיים ולהשתמש בכל המידע המגיע...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...