Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתגרשים ברוח טובה – אפשרי, מומלץ ומיטיב

מתגרשים ברוח טובה – אפשרי, מומלץ ומיטיב
Credit: Pixabay

למרות הדעה הקדומה הרווחת, בישראל של שנת 2020 יש יותר ויותר זוגות שבוחרים לסיים את מערכות היחסים שלהם אבל באותה מידה גם עושים את כל המאמצים על מנת לשמור על כבוד הדדי זה סוף טוב. זה לא תמיד פשוט, אבל זה בהחלט שווה את המאמץ, להראות לילדים שלכם שאפשר לסיים את מערכת היחסים בצורה מכובדת. ואני, עורכת הדין הילה וינטרוב, אשמח לעזור לכם לאורך כל שלב בדרך.

סוף הוא התחלה של מערכת יחסים טובה יותר

לפעמים פשוט אין ברירה אחרת, זה לא שאתם לא אוהבים או שאתם לא רוצים לחיות ביחד. אבל מערכת היחסים שלכם השתנתה ואתם לא מרגישים בבית יותר. זה חלק טבעי מהחיים ולא בהכרח יש לכם טינה כלפי  בן הזוג לשעבר, אך אתם חשים שאתם רוצים להמשיך הלאה ולסיים את הפרק הזה בחייכם. המשמעות היא פנייה להליכים משפטיים או להליך גישור והכנת הסכם גירושיןמה שמחייב התערבות של עורכי דין בתוך התא המשפחתי שלכם.

הסכם ממון
Credit: Pixabay

החלטות מהעבר – עוזרות בהווה

הדרך הכי טובה להתמודד עם אפשרות של גירושין, היא חשיבה מוקדמת וההכרה בכך כי הקשר הזוגי הסתיים. רבים מהזוגות אשר מצליחים לסיים את מערכת היחסים שלהם בספר פנים יפות, הם מחזיקים הסכם ממון שנכתב עוד לפני תחילת מערכת היחסים. הסכם זה מגדיר מראש את כל הסיטואציות והבעיות שעלולות לצוץ במקרים בהם אתם תרצו לפרק את מערכת היחסים, כך שהחתימה על הסכם הגירושין הופכת להיות פחות מסובכת. ככל ואין בידיכם הסכם ממון, עדיין ניתן להגיע להסכמות בכלל נושאי הסכם הגירושין כמו מזונות ומשמורת הילדים, זמני שהות, חלוקת רכוש וכיוצ”ב.

טיפול בנושאי ילדים – ברגישות וכבוד הדדי

הדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות הוא להתייחס לנושא הכי “רגיש”- הילדים. גם אם יש מחלוקות וגם אם יש אתגרים בדרך, אל תתנו לנושא הזה לפלג את המשפחה, דווקא בגלל הרגישות שלו. במידה ואתם לא מצליחים להגיע להסכמות בכל הקשור לילדים, פנו לעזרתו של עורך דין דיני משפחה ויפה שעה אחת קודם. הוא, מחזיק בידע המקצועי הרחב ביותר ויודע בדיוק איך להתמודד עם בעיות שונות וחילוקי דעות לאורך הדרך, על בסיס הפסיקה החלה והחקיקה הרלוונטית במדינת ישראל. גם אם המשמעות היא שתצטרכו לעשות ויתורים כאלה ואחרים, עשו אותם מתוך כבוד הדדי ומתוך רצון לאפשר לילדים שלכם לחיות חיים טובים יותר.

עו”ד משפחה הילה וינטרוב, מלווה משפחות בתהליכי גירושין ועוזרת לכל לקוחותיה למצוא את העמק השווה אל מול הצד השני. לפרטים נוספים על הצוות שלנו ויצירת קשר עם צוות המשרד, ניתן לפנות למספר הטלפון: 077-9968860.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...