Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משמורת משותפת – מה זה אומר?

משמורת משותפת – מה זה אומר?
קרדיט freepik

אחד הדברים הקשים ביותר בחיים זה גירושין. העובדה כי אנו מתנתקים מבן או בת הזוג שלנו היא קשה ביותר. פעמים רבות הפרידה היא כמו התנקות מהתמכרות וזאת מכיוון שהיינו רגילים להיות עם בן או בת הזוג שלנו במשך זמן רב. לא פעם בן או בת הזוג שלנו הם החברים הכי טובים שלנו ולכן הקושי רק הולך וגובר. העניין הוא שפעמים רבות בגירושין יש גם את הצד של הילדים אשר הופכת את הפרידה לעוד יותר קשה. השאלה איפה יהיו הילדים לאחר הגירושין היא מורכבת וקשה ואי אפשר להתעלם ממנה. על רקע זה יש לציין כי משמורת משותפת היא אופציה מצוינת לשני ההורים. משמורת זו משמעה כי הילדים יהיו זמן שווה אצל שני ההורים וכך שני ההורים יוכלו ליהנות מזמן איכות עם הילדים שלהם.

משמורת משותפת – מה זה אומר?
קרדיט freepik

כיצד נקבע איזה משמורת תהיה?

בסופו של יום בהליך משפטי יש שני צדדים שכל צד מושך לכיוון שרצוי לו. בית המשפט הוא אשר אמון על הקביעה איזה צד ינצח בהליך. זה נכון בסכסוך מסחרי וזה בטח ובטח נכון בשאלה של משמורת משותפת. על רקע זה יש לציין כי על אף שבית המשפט מכריע בסוגיה בסופו של יום יש משמעות גדולה לשאלה איזה טיעונים משפטיים מציגים עורכי הדין שלכם. לכן עליכם להבין כי יש משמעות לשאלה עד כמה עורך הדין שלכם הוא טוב והאם הוא מומחה בתחום של דיני משפחה או לא. זהו משהו שאתם צריכים לתת עליו את הדעת ולפעול בהתאם אם אתם רוצים להשיג את מירב הזכויות בהליך המשפטי שבו אתם נמצאים.

מה אסור בדיני משפחה לעשות?

יש הרבה דברים שלא כדאי לעשות בהליך משפטי, אך נראה כי העיקרי שבהם הוא לא לייצג את עצמכם. זה נראה אולי קסום לייצג באופן עצמאי אותנו אך בפועל מדובר בטעות קשה ומורכבת. עליכם להבין כי בשום פנים ואופן אסור בדיני משפחה לפעול ללא עורך דין וזאת בגלל שהספרה המשפטית היא כה מורכבת וקשה. קל מאוד ללכת לאיבוד בין כל ההלכות שנקבעו בתחום כמו למשל מהי משומרת משותפת או מה עושים עם ניכור הורים. עורך דין טוב הוא ההבדל בין ייצוג משפטי איכותי שמביא תוצאות ובין בעיות שאנו נתקלים בהם בבית המשפט.

מחפשים אחר עורך דין משפחה? קבלו עליו המלצות מלקוחות עבר שלו

אז איך אנו יכולים לבחור עורך דין משפחה שהוא הטוב ביותר? מה אנו צריכים לעשות בכדי להבטיח כי נקבל משמורת משותפת אם אנו רוצים בה? התשובה היא שאנו חייבים לדבר עם לקוחות עבר של העורך דין. עלינו לפנות אל העורך דין ולבקש ממנו מספר לקוחות שעבדו עמו בעבר. ברגע שנעשה זאת נדבר עם הלקוחות ונשמע מהם האם אנו יכולים לסמוך עליו או לא. אל תתביישו לבקש זאת מהעורך דין מכיוון שיש לכך משמעות גדולה על ההצלחה של התיק המשפטי שלכם. לא רק זאת כך תוכלו לדעת האם האופי של העורך דין מתאים לכם או שמא אתם מחפשים מישהו יותר חריף ויותר מקצועי אשר יסייע לכם יותר.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
להפוך להיות המאסטרים של חייכם
זה הזמן לקחת את החיים בידיים ולהשתמש בכל המידע המגיע...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...