Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מרכז צאלה לפיתוח וקידום מנהיגות איכותית בקרב בני הנוער הוקם בלוד

מרכז צאלה לפיתוח וקידום מנהיגות איכותית בקרב בני הנוער הוקם בלוד
בתמונה: רביבו ואמרני (רביעי מימין) בטקס חנוכת מרכז צאלה בבית יחידת הנוער בלוד

בטקס מרשים שהתקיים השבוע בבית יחידת הנוער בלוד, נחנך במקום "מרכז צאלה" (ראשי תיבות של צוותי אזרחים לשיפור החברה), אשר פעילותה מתמקדת בפיתוח וקידום מנהיגות איכותית בקרב בני הנוער, חיזוק הסולידריות בחברה הישראלית, והטמעת המעורבות החברתית כתפקיד שלישי באקדמיה. לוד נבחרה להיות בין 4 הערים בהן הוקם המרכז, כדי לקדם את פעילות צאלה בעיר.

הטקס התקיים במעמד ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, ובהשתתפות חברי העמותה בהם ד"ר שוקי אמרני, יו"ר צאלה, חיים רוט, מייסד וסגן יו"ר העמותה, ירון בן נון, ראש צוות "מרכז צאלה" בלוד, וחברות העמותה רגינה קליימן,  תמי פרדו, עו"ד מרגלית בוטרמן וצאלה וקסמן גונן.

בתמונה: רביבו ואמרני (רביעי מימין) בטקס חנוכת מרכז צאלה בבית יחידת הנוער בלוד
בתמונה: רביבו ואמרני (רביעי מימין) בטקס חנוכת מרכז צאלה בבית יחידת הנוער בלוד

ד"ר שוקי אמרני, יו"ר עמותת צאלה, אשר כיהן בעבר כמנכ"ל משרד הפנים ויו"ר המועצה הארצית לתכנון ולבניה, מכיר היטב את לוד גם בתפקידו בעבר כממונה על מחוז המרכז במשרד הפנים. בתחילת דבריו הודה לראש העיר יאיר רביבו "שנענה מיד לפנייה שלנו ונרתם לסייע להקמת 'מרכז צאלה' בעיר לוד שהיא בעלת חשיבות מיוחדת. כל מי שעוקב אחר הנעשה בלוד מתפעל מהשינויים הדרמטיים לטובה שחלו בתחומים רבים. מדובר בהישגים בעלי משמעות רבה לתושבי העיר ולמדינה כולה".

ד"ר אמרני ציין כי צאלה, היא עמותה א-פוליטית הפועלת לקדם תחומים חברתיים במטרה לחזק את החוסן של החברה הישראלית. "אנחנו גאים בכך שכל חברי צאלה פועלים בהתנדבות מלאה ובתחושת שליחות לסייע לתושבים ובפרט לבני הנוער. אנו פועלים במסגרת תוכנית מיוחדת הכוללת את העירייה, המתנדבים של  צאלה, בעלי עסקים והאקדמיה. הכוונה למוסדות האקדמיים שיש בהם ציבור גדול של מרצים וסטודנטים היכולים לתרום לחברה הרבה יותר ממה שנעשה כיום. המטרה שלנו לסייע לתושבי העיר בדרך של פעילות משותפת עם הגורמים המקצועיים בעירייה. את הפעילות מטעם צאלה מרכז מר ירון בן נון עם רקע עשיר בעשייה הציבורית. בימים הקרובים נכין יחד עם העירייה תוכנית עבודה מפורטת בדגש מיוחד על קידום וטיפוח בני הנוער לאהבת המולדת, לערכים, לסולידריות, להתנדבות ולאזרחות טובה. אנחנו מאמינים שבעבודה משותפת של צאלה יחד עם העירייה וגורמים נוספים נצליח לתרום לתושבי העיר לוד ובתהליך של זמן נסייע בהובלת שינויים לחברה טובה יותר שהיא ערובה לחוסנה החברתי של מדינת ישראל ובדגש על בני הנוער שהם דור העתיד".

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, סקר על התמורות הרבות שחלו בלוד בשנים האחרונות וסיפר על השאיפות להקים בלוד מרכזי בילוי ופנאי ולקדם פעילות לפיתוח מנהיגות בקרב בני הנוער. "האנשים הנפלאים שפה אשר פועלים בהתנדבות למען חברה טובה יותר, יעזרו לנו להגשים את החלומות שלנו, יש כאן אנשים מובילים מהמגזר הציבורי ומהמגזר העסקי אשר מילאו שורה של תפקידים בכירים, שגרירים של רצון טוב אשר יכולים לסייע לעיר לקדם את מטרותיה, תוך שיתוף פעולה הדוק עם העירייה, המגזר העסקי, מוסדות אקדמיים ומתנדבים". ראש העיר מסר את תודתו לד"ר שוקי אמרני ולכל חברי עמותת צאלה על שבחרו בלוד. "העיר לוד חבה לך, ד"ר אמרני, טובה גדולה מאוד על הסיוע ללוד בהיותך מנהל מחוז המרכז בתקופה בה העיר הייתה נתונה בקשיים רבים".

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...