Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מקלחונים מעוצבים לבית שלכם

מקלחונים מעוצבים לבית שלכם

מקלחונים מעוצבים מהווים פיתרון פרקטי ואסטתי לסגירה ואיטום מפני חדירה של מים אל חדר הרחצה. בין אם מדובר במקלחונים מעוצבים לצורך חיפוי של טוש, או מקלחונים מעוצבים לצורך סגירה של אמבטיה, הרי שכיום, ניתן למצוא מגוון רחב של מקלחונים מעוצבים, בעלי מנגנוני סגירה ופתיחה מתוחכמים, בטחותיים וכמובן, משלבים בין הפרקטיות לבין העיצוב.

מקלחונים מעוצבים לבית שלכם

בעבר, היה נהוג להשתמש בוילונות הפלסטיק על מנת לאטום את מעבר המים, אך למעשה, מדובר בפיתרון לא מתאים. הווילון אינו מאפשר איטום מלא, בדרך כלל, חדר הרחצה נרטב כולו, ולוילונות הפלסטיק יש נטייה להידבק ולהתבלות בצורה מהירה מאחר וישנו קושי רב לנקות אותם ולשמור עליהם. יתרה מכך, וילונות, אינם מאפשרים יצירה של פרטיות אופטימלית.

מבנה המקלחון

מקלחונים מעוצבים עשויים לרוב מדלתות זכוכית מחוסמות או מרובדות בעלות תו תקן המקנות את רמת הבטיחות הרצוייה ואינן יכולות להישבר או להיסדק כתוצאה משימוש סביר.

זכוכית המקלחון יכולה להגיעה במגוון רחב של עיצובים, החל מהדוגמא השקופה והקלאסית ועד לזכוכית אטומה, מעוצבת על ידי פסים ואפילו זכוכית צבועה. דלתות הזכוכית של המקלחון נעות על גבי מסילות או על ידי צירים העשויים מאלומיניום אשר אינו מחליד. למקלחונים מעוצבים איבזורים ופרזולים נוספים, כמו ידיות לנוי או לתליית מגבות היכולות להגיע גם כן במגוון עיצובים שונה ורחב, אשר יעניק לכם התאמה לצרכים ולעיצוב הכולל של חדר הרחצה.

היתרונות שבהתקנת מקלחונים מעוצבים

ישנם יתרונות רבי בהתקנת מקלחונים מעוצבים בחדרי הרחצה. ראשית, מקלחונים מעוצבים מהווים עבורינו את הפיתרון הטוב ביותר מבחינת איטום והגנה מפני השפרצות של מים אל חדר הרחצה עצמו, הם מאפשרים להגן על הריצפה מפני מעבר של מים, כך שמבחינה בטיחותית, אנו יכולים להיות שקטים לחלוטין מפני סכנות החלקה כתוצאה מחדר רחצה רטוב ולח. שנית, מקלחונים מעוצבים מאפשרים לנו פרטיות מלאה, מאחר ואנו יכולים להתקין מקלחונים העשויים מזכוכית אטומה. מעבר לכך, התחזוקה של מקלחונים העשויים מזכוכית הינה פשוטה וקלה כל כך, שאין היא מהווה עבורינו טירחה כלשהי. מנגנוני הסגירה והפתיחה של מקלחונים, מאפשרים משחקים שונים מבחינת מתן פתרונות לחדרי רחצה קטנים.

היתרונות שבהתקנת מקלחונים מעוצבים

סוגי מקלחונים מעוצבים

מקלחונים מעוצבים נבדלי זה מזה על ידי השוני במנגנוני הפתיחה והסגירה שלהם.

  • מקלחון פתיחה: מקלחונים מעוצבים מסוג זה הינם מקלחונים מעוצבים אשר דלתותיהם נפתחות. דלתות אלו יכולות להיפתח כלפי פנים או חוץ, או גם וגם, בהתאם לצרכים ובהתאם למבנה החלל. מקלחוני פתיחה יכולים להיות בעלי דלתות ציריות הנעות קדימה ואחורה, או דלת צירית אחת בעלת יכולת פתיחה וסגירה ודלת נוספת קבועה. אפשרות נוספת הינה חלוקה של כל דלת לשתי יחידות שונות, כאשר רק מחצית הדלת נפתחת, פיתרון זה יהיה מתאים בעיקר לחללים קטנים.
  • מקלחון הזזה: מקלחונים מעוצבים מסוג הזזה, הינם מקלחונים בעלי דלתות הנעות על גבי מסילות. התקנה של מקלחונים מסוג זה מתאימה לכל חדרי הרחצה, מאחר ואין צורך לתת את הדעת לגבי גורמים העשויים להפריע בעת הפתיחה והסגירה של המקלחון.

עקיבא glass מתמחה בייצור והתקנה של מקלחונים מעוצבים וקיר זכוכית למקלחת. בעקיבא glass תוכלו למצוא מקלחונים, במגוון רחב של גדלים, סוגים ואלמנטים עיצוביים, אשר יוכלו לשדרג ולשמש את כל חדרי הרחצה, בין אם מדובר בחדרי רחצה קטנים וצרים, ובין אם מדובר בחדרי רחצה גדולים. עקיבא glass מציעה שירותי ייעוץ וליווי אישי, תוך דגש על צרכים מיוחדים, הן מבחינת השימוש והן מבחינת העיצוב.

אם אתם מחפשים מעקה זכוכית לחדר מדרגות או למרפסת אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר במספר 052-548-3950.

מעקות זכוכית למדרגות

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
להפוך להיות המאסטרים של חייכם
זה הזמן לקחת את החיים בידיים ולהשתמש בכל המידע המגיע...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...