Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מצלמות ביטחון איכותיות יותקנו בשתי נקודות הכי גבוהות בלוד

מצלמות ביטחון איכותיות יותקנו בשתי נקודות הכי גבוהות בלוד
עיריית לוד

מתקרבים ליעד של 400 מצלמות ביטחון בלוד במסגרת הפרויקט מתקינה העירייה מצלמות עם טכנולוגיית צילום 360 מעלות מעל שני בנייני מגורים הגבוהים ביותר בלוד, למיגור תופעת הזיקוקין והירי הלא חוקיים הגורמים בהלה בקרב תושבי העיר מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון יוסי הרוש: "אנו סמוכים ובטוחים שהגברת המצלמות באזורים אלו תסייע במאבק הזה" ראש העיר עו"ד יאיר רביבו: "מצלמות אלו יעזרו ל'מוקד הרואה' של העירייה לעקוב אחר הנקודות מהן יצאו ירי וזיקוקין לא חוקיים, ולכוחות הביטחון למצות את הדין עם הפורעים"

מצלמות ביטחון איכותיות יותקנו בשתי נקודות הכי גבוהות בלוד
עיריית לוד

בשנים האחרונות ריכזה העירייה מאמץ וביצעה עבודות קדחתניות להרחבת מערך מצלמות הביטחון ופריסתן בכל רחבי העיר, וזאת לנוכח הצלחת הפרויקט המהווה נדבך נוסף וחשוב בחיזוק הביטחון האישי של תושבי העיר ובאכיפת החוק והסדר.

המצלמות אשר משדרות "חי" 24 שעות ביממה אל מרכז השליטה והבקרה במוקד העירוני החדש והמתקדם של העירייה, מאפשרות לטפל באירועי פשיעה או הפרות סדר בזמן אמיתי, להתערב ולמזער נזקים ברכוש ציבורי, וכן בקרה ומעקב אחר "אורחים" בלתי רצויים, ואיתור פעילות פלילית או בלתי חוקית.

פריסת המצלמות ברחבי העיר, הופכת את לוד לעיר במעקב צמוד. עד היום הותקנו קרוב ל-400 מצלמות אבטחה ב-60 אתרים שונים בעיר, בהם אתרים אשר נקבעו לאחר ניתוח נתונים של המוקד העירוני ומשטרת ישראל.

מצלמות הביטחון למעשה כמעט בפריסה מלאה בלוד, בדגש על כל הנקודות "החמות" בעיר, פארקים, גנים ציבוריים, צמתים מרכזיים ומוקדים בעייתיים, במטרה לתעד את המתרחש 24 שעות ביממה ולאפשר התערבות ומענה מידי לכל אירוע חריג. המשטרה והעירייה פילחו את העיר לאזורים וקבעו בכל אזור את הנקודות בהם סבורה המשטרה שמתקיימת פעילות פלילית בשכיחות גבוהה.

מצלמות ביטחון איכותיות יותקנו בשתי נקודות הכי גבוהות בלוד
עיריית לוד

במסגרת פרויקט המצלמות שמבוצע על ידי מחלקת המוקד הרואה באגף הביטחון של העירייה, בוצעו סיורי שטח ב-2 מגדלי מגורים הגבוהים בעיר לוד לטובת התקנת מצלמות, למיגור תופעת זיקוקי הדינור והירי.

במיזם יותקנו מצלמות עם טכנולוגיית צילום 360 מעלות, כך שבעת ביצוע ירי או זיקוקי דינור מכל נקודה בעיר יהיה תיעוד וידאו ועל ידי כך משטרת ישראל ואגף הביטחון בעירייה יוכלו לתת דוחות איכות סביבה בהתאם.

מנהל אגף הביטחון – אלי דיין: "יישר כוח לכלל הכוחות הפועלים לטובת התקנת המצלמות. אנו פועלים במגוון פתרונות ומישורים למיגור תופעת ירי וזיקוקי דינור".

מנהל מחלקת המוקד הרואה – צחי זיני הוסיף: "אנו פועלים ביתר שאת בכל הקשור לנושא עיבוי מערך המצלמות בעיר לוד, לפי מדיניות הנהלת העיר". זיני חשף, כי "בכוונתנו להכניס טכנולוגיות חדשות עקב משבר הקורונה לתחום המצלמות והביטחון ברחבי לוד".

גם מ"מ רה"ע, מחזיק תיק הביטחון – יוסי הרוש התייחס לסיור: "מבחינתי – מטרת התקנת המצלמות, היא להרתיע ולמגר את תופעות הירי, שפיכת פסולת במקומות אסורים וכל פשיעה אסורה אחרת. המוקד הרואה חשוב והכרחי בהרתעה ואכיפה של עבירות, ואנו סמוכים ובטוחים שהגברת המצלמות באזורים אלו תסייע במאבק הזה".

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו: " המרחב הציבורי בלוד מצולם ומתועד היטב. עיריית לוד פועלת רבות לחזוק ביטחונם של תושבי העיר ולאכיפת החוק והסדר הציבורי. אין ספק ש"האח הגדול' הזה בלוד יוצר התרעה מאוד חזקה. מצלמות הביטחון שהותקנו כבר הוכיחו את יעילותן והביאו להפחתה ניכרת מאוד באירועי פשיעה והפרות סדר בעיר. המצלמות מאפשרות בנוסף איתור של גורמי סיכון ותחקור אירועים לצורך סיוע לגורמי האכיפה במיצוי הדין ובאיסוף הראיות, ומעל הכל יצירת התרעה.

"נמשיך לפעול ביד קשה כנגד פורעי חוק , ולרשת את העיר במצלמות אבטחה שיעניקו שקט ושלווה ברחבי לוד, לצד אכיפה ללא הגבלת אמצעים. מצלמות אלו יעזרו ל'מוקד הרואה' של העירייה לעקוב אחר הנקודות מהן יצאו ירי וזיקוקין לא חוקיים, ולכוחות הביטחון למצות את הדין עם הפורעים".

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך לחזק את תדמית העסק שלכם בצורה אפקטיבית?
כדי לשווק את עצמכם ולחזק את המותג שלכם רצוי לבחור...
ציוד מיוחד ורב-תכליתי
מנוף משאית הוא ציוד רב-תכליתי המשלב בין ניידות של משאית...
להעביר זמן בכיף עם מילים כתובות- כך תעשו את זה
לכל אחד מאיתנו כתב יד שונה, כתב יד הייחודי רק...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
תפקיד חיוני בהבטחת שמירה על זכויות בסיסיות
עורכי דין פליליים הם אנשי משפט המתמחים בהגנה על אנשים...
עצבו בחוכמה את המשרד
אין ספק שעיצוב פנים הוא חלק הכרחי בעת קניית דירה...
היבטים משפטיים הנוגעים להעברת נכסים
עו"ד ירושה מתמחה בהיבטים המשפטיים הנוגעים להעברת נכסים מהנפטר למוטבים,...
כל האמת על דירות דיסקרטיות
האם יש לכם מצב רוח לטיפול עצמי אקסקלוסיבי? מציאת דירות...
איך להתמודד עם עבירות תנועה בצורה נכונה
עבירת תנועה יכולה לקרות גם לנהג האחראי ביותר – עבירות...
למה לפנות אל מתקשרת רוחנית?
כאשר אנו מחפשים תשובות, הדרכה או ייעוץ בקשר לנושאים שונים...