Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מצברי שנפ מחירים

מצברי שנפ מחירים
קרדיט pixabay

מצבר הרכב הפרטי הינו בן 12 וולט ותפקידו העיקרי הוא לספק אנרגיה להפעלת הרכב.  בנוסף, הוא מספק אנרגיה למערכות חשמליות שונות כגון: התאורה, המולטי מדיה, מיזוג האוויר, החלונות החשמליים ועוד. הוא חייב להתאים לדגם הרכב מבחינת הספק  נמדד באמפרים והמתח נמדד בוולטים. מרבית המצברים לרכבים פרטיים הם בעלי הספק הנע בין 45 ל90 אמפר וזאת בהתאמה לאלטרנאטור, לגלגל ההינע ולמערכות חשמליות אחרות. כאשר יש צורך להחליף מצבר אזי נלקחים בחשבון מספר שיקולים. אחד מהם הוא הדגם הנבחר שחייב להתאים בצורה מושלמת לקיים. במידה והמצבר מיוצר על ידי חברת שנפ אז רבים מעדיפים  מאותה חברה. שיקול אחר הוא כספי. מצברי שנפ מחירים נחשבים לנוחים מאוד.

שירותי חשמלאות רכב כוללים אספקת מצברים, התקנתם וטיפול בהם. אורך חייהם הממוצע  נע בין 3 ל 4 שנים בקירוב אבל הם עלולים להתקלקל טרם עת מסיבות שונות. כאשר מצבר אינו תקין לא ניתן להניע את הרכב ויש צורך בעזרה חיצונית. ניתן להניע עם אחד אחר שמובא למקום או על ידי מצבר של רכב אחר. לאחר ההנעה יש לנסוע ללא  כיבוי המנוע עד שמגיעים למוסך. אנשים אשר יש ברשותם מינוי גרירה של חברת ביטוח רכב יכולים להזעיק חברת גרר, בנוסף, ניתן לבקש ולקבל שירותי תיקונים של חברה המתמחה בכך ונציגיה יגיעו במהירות האפשרית. מצבר מחליפים כאשר הישן "מת" או כאשר הוא עומד לסיים את חייו וניתן לבדוק זאת על ידי מכשיר מיוחד.

יש צורך לוודא שמקבלים מצבר שנפ חדש עם תקופת אחריות מרבית. על כל אחד מוטבע תאריך הייצור וכך ניתן לראות אם הוא יוצר זמן קצר קודם לכן. המכונאי או הטכנאי יבחרו בגודל המתאים לבסיס עליו הוא יונח ויחברו היטב לבל יזוז ממקומו בעת הנסיעה. לאחר מכן, יחברו את הכבלים היטב, ולסיום תתבצע בדיקת הנעת הרכב. בעלי רכבים אשר מתמצאים במכונאות ובטיפולים ברכבים יכולים לבצע פעולות אלו בעצמם. קיימים מצברים מסוגים שונים והנפוצים בהם הם אלו המכונים סגורים ואחרים שהינם פתוחים. מצברים סגורים לא ניתן לפתוח. יש עליהם חלונית אינדיקציה. שינוי צבעים בו מצביע על החלשות המצבר. במצברים פתוחים יש פקקים אותם ניתן לפתוח על מנת לבדוק את מפלס המים שבהם.

הניסיון מלמד כי במקרים רבים ניתן לזהות דעיכתם. כאשר האוטו מונע בקושי, כאשר האורות חלשים מאוד בעת שהרכב דומם ובעוד מקרים. כאן רצוי להחליפם בהקדם כדי למנוע מצב שבו נתקעים. הניסיון מלמד שתמיד נתקעים במצבים לא נוחים שבהם אף יש קושי לבקש עזרה בחילוץ. כאשר מתכוונים לצאת לאירוע חשוב, לשדה התעופה ועוד.  מצברי שנפ מחירים נקבעים על פי דגם המכונית המבוקש ועל פי פרמטרים אחרים הנקבעים על ידי שיקולי היצרן או המשווק. בכל מקרה, מדובר באיכותיים מאוד המתאימים לאקלים הארץ.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...