Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מלכות המדבר של לוד

מלכות המדבר של לוד
עיריית לוד

מסע של נשות לוד תחת הכותרת: לא לאלימות נגד נשים * ראש העיר יאיר רביבו: אני גאה בנשים החזקות של לוד!

מלכות המדבר של לוד
עיריית לוד

השבוע התקיים בפעם הראשונה בלוד אירוע במינו כאשר 40 נשים יצאו למסע במדבר במסגרת חודש המאבק באלימות נגד נשים.

מלכת המדבר נוסח לוד יצא לדרך.  נשים מכל המגזרים והגילאים  שייצגו את  הפסיפס המיוחד של הרב תרבותיות שמתקיים בלוד. את האירוע ליוותה חברת "סימני דרך" שהפיקה אירוע מיוחד ומלא אתגרים, אירוע מפנק ועוצמתי.

בבוקר המפגש  קיבלו הנשים בנדנות עם הכיתוב – נשות לוד אומרות לא לאלימות נגד נשים. לאחר ארוחת בוקר מפנקת ביער יתיר,התקיימו סדנאות העצמה והיכרות. בסיום הסדנאות  הפכו הנשים –  אשר שעה לפני כן לא הכירו אחת את השנייה, לחבורה מגובשת.

בהמשך המסע נסעו הנשים לפגוש אישה פורצת דרך מהמגזר הבדווי בישוב תל שבע – מרים "בת המדבר" שסיפרה את סיפור חייה הבלתי שיגרתי וכיצד הפכה לאשת עסקים שמשמשת דוגמא לכל בנות השבט.

לאחר ארוחת צהריים עשירה, טילו הנשים בהר הקנאים – הר תלול מאוד ואתגרי שהעלייה אליו קשה מאוד. גם במשימה הזאת עמדו נשות לוד בגבורה ועל פסגת ההר הונפו דגלי ישראל ודגלי לוד, ברגע עוצמתי ומרגש.

הלינה התקיימה בחוות הנוקדים באוהל ענק, כל הנשים שבת אחיות יחדיו, בערב חווייתי במהלכו למדו הבנות את סודות הריקוד ההודי בסדנת ריקוד הודית , ארוחת ערב בשפע מדברי ולבסוף סביב מדורה עד אור הבוקר כמעט, עם סיפורים על חייהן.

בבוקר מוקדם, עם הזריחה, התקיימה סדנת יוגה באווירה מדברית ולאחר ארוחת בוקר מפנקת נסעו הנשים לטיול ג'יפים וריינג'רים, שיירה ארוכה של נשים שהבליטה את הכוח הנשי והעוצמה של כל אחת מהמשתתפות.

מלכות המדבר של לוד
עיריית לוד

לאחר המסע הארוך התפנקו הנשים באירוח ביתי בערד אצל שרון – תושבת לוד לשעבר, שסיפרה את סיפור התאקלמותה בארץ לאחר שעלתה מפרס.

הסיכום של היומיים הגדושים נערך במצפור בערד, מול הנוף המדברי היפהפה.

הנשים כולן הודו למארגנות וסיפרו שזו הייתה חוויה של פעם בחיים וכי לעולם לא ישכחו את המסע הזה, את הלבבות שנקשרו אחת לשנייה, את האחווה הנשית ואת המסר החשוב שכל אישה מלכה, וכמובן שלא את האוכל והפינוקים שהיו לאורך כל המסע.

עו"ד אודליה ארז, חברת המועצה ומחזיקת תיק הנשים, אמרה לנשים כי המסע הזה הוא הגשמת חלום עבורה וכי היא גאה בכל הנשים שהשתתפו במסע והפכו אותו לחוויה בלתי נשכחת.

כמו כן הוסיפה כי המסע למדבר הינו יריית הפתיחה לאירועי חודש פעילויות בנושא מניעת אלימות נגד נשים. לאור הצלחתו הגדולה של המסע  הבטיחה כי כבר במהלך שנת 2020 יצא מסע נוסף לנשים.

בהמשך דבריה הודתה לראש העיר עו"ד יאיר רביבו על האמון והתמיכה בכל הפעילויות למען הנשים והוסיפה כי היא רואה את נושא קידום הנשים  כמטרה חשובה במעלה. תודה מסרה לאפרת אברהם, יועצת ראש העיר למעמד האישה ושולי יחיאל – רכזת הנשים העירונית במחלקה לשירותי קהילה באגף לשילוב חברתי, "השותפות שלי לארגון וביצוע המסע וכן לכל תרומתן למען הנשים בעיר וכן לחלי ונעומי  מחברת "סימני דרך " שעשו מסע עוצמתי ומרתק".

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...