Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מי לא אוהב שוקולד

מי לא אוהב שוקולד
קרדיט: unsplash.com

רומנטיקה זה קסם החיים, אבל צריך ללמוד את זה. כולנו אוהבים לבנות עוד שלב בקשר הזוגי שלנו ולהגביה את רמת החיבור הפנימי שלנו כל יום מחדש, אנחנו מתנסים, מנסים שוב וגם מצליחים, איזה כיף! הנה רעיון מדליק- מציעים לכם משלוח שוקולד ירושלים או בסביבה, לא גרים באזור? חפשו מישהו באזור שלכם. אנחנו מכינים לכם הרבה יותר משוקולד ומארזים מטריפים, הנה כמה טיפים שווים זהב כדי לעשות את זה מושלם. הפתעתם את בת הזוג שלכם והזמנתם לה משלוח שוקולד ירושלים או בסביבת הבית שלכם? ככה תעשו את זה הכי נכון שאפשר:

יוזמים יום משותף

לא צריך סיבה מיוחדת למסיבה הזו, צריך רק ליצור אווירה מתאימה. האווירה הכי מוצלחת למשלוח שוקולד היא ערב רומנטי בבית שלכם, באווירה יומיומית טיפונת חגיגית. איך עושים את זה בדיוק במינון הנכון? אל תהפכו את הערב למשהו יוצא דופן. שמרו על סגנון רגיל של ערב נחמד. ספרו שאתם מרגישים עומס בעבודה או סתם כך מתגעגעים לבית וחזרו מעט מוקדם מן העבודה, הכינו יחד משהו טעים לאכול ונשנשו אותו תוך כדי. פתאום יופיע משלוח שוקולד ירושלים [או לא דווקא, כבר אמרנו].

התאימו את עצמכם

הכל תלוי בדינמיקה שלכם. אצל מרבית הזוגות יהיה עדיף לא לקבוע מראש יום חגיגי , אלא ליצור זאת כביכול בטבעי, בלי לעדכן מראש. ליצור אווירה חמימה בלי לעורר תשומת לב מיוחדת, ואם שואלים אתכם מה יום מיומיים זה סימן שלא הצלחתם:) אתם צריכים לבצע את זה במיומנות של בן זוג טוב, כזו שבטוח יש לכם… מוזיקה נעימה בבית, הרפיה קלילה, טעם שאתם אוהבים בפה ותחביב משותף. ככה תכינו את הקרקע להפתעה ותהפכו אותה לחגיגה של ממש. יש זוגות שבגלל סגנון הקשר שלהם או בגלל אילוצי עבודה או סדר יום- צריכים לעדכן מראש, אז אם אתם מן הזן הזה נסו למצוא עילה טבעית ככל שאפשר לצורך לפנות את הערב לבית, למשל- סדר חדש בארון או עבודה משותפת על פרויקט שנתקעתם בו, הכל כמובן בהתאמה לנתוני החיים שלכם.

אחת שתיים, דפיקה בדלת

הרגע שבו השליח מניח את זה אצלכם הוא רגע מעניין. תוכלו לבחור אם להורות לו לדפוק או רק להניח סתם ככה, זה תלוי עד כמה אתם יודעים להציג את עצמכם מופתעים בלי לשחרר חיוך שמגלה את הכל… את הרגעים שאחר כך אנחנו משאירים לכם לדמיין ולבנות לעצמכם בהתאם לאופי שלכם ושל בני הזוג, אבל זה הולך להיות מרגש. יש לנו בפיונה ניסיון עם זוגות שחוזרים שוב ושוב להפתיע, מוזמנים להצטרף אלינו.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
ליהנות משוקולד נפלא בלי להרגיש יסורי מצפון
בשנים האחרונות אנחנו רואים עוד ועוד אנשים הבוחרים לעבור לתזונה...
להחזיר את הגוף לאיזון באמצעות הרפואה הסינית
בעבר, כשהרפואה הסינית רק התחילה את דרכה בארץ, היו מעט...
מינוי אפוטרופוס- האם יש תחליף למהלך זה?
אפוטרופוס יכול להיות ממונה לאדם בוגר במספר מצבים. אחד מהם...
איך עו"ד לענייני ירושה מונע קיפוח?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד מבחינה משפטית, ולא רק:...
מהם העונשים האפשריים על עבירות כלכליות ואיך להימנע מהם?
הכלכלה היא מרכיב מרכזי בחיים המודרניים. בהתאם גם עבירות המוגדרות...
פינוי בינוי בבניין שלכם- למה אתם צריכים מפקח בניה
התחדשות עירונית או כפי שאנחנו רגילים לכנות את הפרויקטים הללו-...
מהו עורך דין הגירה ומתי נצטרך אותו
ההגירה היא תהליך מורכב ומרובה שלבים שיכול להיות מאתגר ומבלבל,...
כל מה שאתם צריכים לדעת על צ'ילרים
שמעתם פעם את המילה הזו? צ'ילרים הם מזגנים לא סטנדרטיים...
למה כדאי לעשות בדק בית לדירה שקונים במחיר למשתכן?
פרויקט מחיר למשתכן הוא יוזמה ממשלתית שמטרתה היא להפוך את...
איך מטפלים נכון באקנה אצל מבוגרים?
פצעי אקנה בעור הפנים בגיל מבוגר פוגעים באיכות החיים עם...