Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מחשוב ענן לעסקים – הקדמה הטכנולוגית כבר אצלכם בעסק

מחשוב ענן לעסקים – הקדמה הטכנולוגית כבר אצלכם בעסק
קרדיט free-pik

במילים פשוטות, מחשוב ענן הוא אספקת שירותי מחשוב – כולל שרתים, אחסון, מסדי נתונים, רשתות, תוכנה, ניתוח נתונים ומידע – דרך האינטרנט ,"הענן", כדי להציע חדשנות מהירה יותר, משאבים גמישים ויתרונות לגודל. בדרך כלל אתם משלמים רק עבור שירותי ענן שבהם אתם משתמשים, מה שעוזר לכם להוזיל את עלויות התפעול שלהן, להפעיל את התשתית שלכם בצורה יעילה יותר ולהתרחב ככל שהצרכים העסקיים שלכם משתנים.

מחשוב ענן לעסקים
קרדיט free-pik

היתרונות המובילים של מחשוב ענן לעסקים

מחשוב ענן הוא שינוי גדול מהדרך המסורתית שבה עסקים חושבים על משאבי IT. להלן הסיבות הנפוצות לכך שארגונים פונים לשירותי מחשוב ענן:

  • עלות-  מחשוב ענן מבטל את הוצאות ההון של רכישת חומרה ותוכנה והקמה והפעלה של מרכזי נתונים באתר – מדפי השרתים, החשמל מסביב לשעון להספק וקירור ומומחי ה-IT לניהול התשתית.
  • מהירות- רוב שירותי מחשוב ענן לעסקים ניתנים בשירות עצמי ולפי דרישה, כך שאפילו כמויות עצומות של משאבי מחשוב ניתן לספק תוך דקות, בדרך כלל בכמה לחיצות עכבר, מה שמעניק לעסקים גמישות רבה ומוריד את הלחץ מתכנון הקיבולת.
  • קנה מידה גלובלי- היתרונות של שירותי מחשוב ענן  לעסקים כוללים את היכולת לבצע פעולות בעסק מכל מקום בעולם. זה אומר לספק את הכמות הנכונה של משאבי IT – למשל, פחות או יותר כוח מחשוב, אחסון, רוחב פס – בדיוק מתי שאתם צריכים אותם, מכל מקום בעולם.
  • פרודוקטיביות- מרכזי נתונים באתר דורשים בדרך כלל הרבה הגדרות ותחזוקה שותפת – הגדרת חומרה, תיקון תוכנה ושאר מטלות ניהול IT שגוזלות זמן. מחשוב ענן מסיר את הצורך בהרבה מהמשימות הללו, כך שצוותי IT יכולים להשקיע זמן בהשגת יעדים עסקיים חשובים יותר.
  • ביצועים- שירותי מחשוב הענן הגדולים ביותר פועלים ברשת עולמית של מרכזי נתונים מאובטחים, המשודרגים באופן קבוע לשדרוג האחרון של חומרת מחשוב מהירה ויעילה. זה מציע מספר יתרונות על פני מרכז נתונים ארגוני יחיד, כולל זמן אחזור מופחת של רשת עבור יישומים ויתרונות גדולים יותר של קנה מידה.

סוגי שירותי מחשוב ענן לעסקים

לא כל העננים זהים ולא לכולם מתאים סוג אחד של שירותי מחשוב ענן. מספר דגמים, סוגים ושירותים שונים התפתחו כדי לעזור להציע את הפתרון המתאים לצרכים שלכם. ישנן שלוש דרכים שונות לפרוס שירותי ענן: בענן ציבורי, ענן פרטי או ענן היברידי.

  • ענן ציבורי- עננים ציבוריים מופעלים על ידי ספקי שירותי ענן של צד שלישי, המספקים את משאבי המחשוב שלהם, כמו שרתים ואחסון, דרך האינטרנט.
  • ענן פרטי- ענן פרטי מתייחס למשאבי מחשוב ענן המשמשים אך ורק עסק או ארגון בודד. ענן פרטי יכול להיות ממוקם פיזית במרכז הנתונים של החברה באתר.
  • ענן היברידי- עננים היברידיים משלבים עננים ציבוריים ופרטיים, המחוברים יחדיו בטכנולוגיה המאפשרת שיתוף נתונים ואפליקציות ביניהם.

אם אתם מחפשים להביא את העסק שלכם לרמה טכנולוגית חדשה, צוות המומחים של חברת 'זמקו', אשר מביאים את שירותי מחשוב ענן לעסקים, ישמחו לתת לכן ייעוץ. בעזרת ניהול מקצועי של חברת 'יזמקו' עבור שירותי המחשוב של העסק שלכם תוכלו להתפנות להישג יעדים חשובים של העסק, מבלי לדאוג לעדכון ותחזוקה של שירותי המחשוב.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...