Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מחשבים מסלול מחדש: רחוב הרצל המחודש בלוד שוב בתנועה

מחשבים מסלול מחדש: רחוב הרצל המחודש בלוד שוב בתנועה
עיריית לוד

רחוב הרצל בלוד סלול ופתוח לתנועה * מתיחת הפנים לרחוב בשלבי סיום * ראש העיר עו"ד יאיר רביבו: "רחוב הרצל סלול, צבוע ופתוח לבטיחות הנהגים ולרווחת התושבים. עד פתיחת שנת הלימודים בע"ה יישתלו העצים ויושלם ריהוט הרחוב, מה שיחזיר להרצל את ימיו כרחוב הומה אדם ועשיר במסחר"

רחוב הרצל המחודש בלוד שוב בתנועה
עיריית לוד

משודרג ובטיחותי: לאחר עבודות מאסיביות לשיפור התשתיות ופיתוח רחוב הרצל בלוד, הסתיימו בסוף השבוע שעבר עבודות הריבוד והסלילה והוא נפתח לתנועת רכבים לכל אורכו.

במהלך העבודות כזכור, נתגלו עיכובים בלתי צפויים, שהאריכו את תקופת העבודות. החברה הכלכלית שהובילה את הפרויקט, החלה בחודש יולי 2017 בביצוע עבודות הכוללות בשלב הראשון ביטול קו מים מהתקופה המנדטורית והנחת תשתיות חדשות של מים, ביוב וניקוז כולל חיבורי מים ובתים למגרשים לאורך הרחוב, פירוק רשת חברת חשמל והטמנתה בתת הקרקע, וכן תשתיות תקשורת ותאורה.

העבודה התבצעה בשלביות בשישה מקטעים לאורך רחוב הרצל והרחובות הסמוכים לו. בחמשת המקטעים הראשונים התבצעו העבודות תוך עמידה בלוח הזמנים שנקבע, אולם במקטע האחרון, בין רחוב גולומב לכיכר הפלמ"ח, נעצרו העבודות בחורף האחרון , בין היתר בשל הגשמים העזים שהרוו את הקרקע.

בחברה הכלכלית ציינו כי "במסגרת המדיניות העירונית לפיתוח מרכז העיר, בוצע חידוש כלל התשתיות הקיימות ברחוב הרצל, רחוב עירוני ראשי המחבר בין מרכז העיר והעיר העתיקה לאזור התעסוקה הצפוני. הפרויקט אשר מהווה חלק מתכניות הפיתוח של העיר, היה מורכב מאתגרים רבים. במהלך העבודות אותרו קווי ניקוז מתקופת המנדט, היה עיכוב מצד הגורמים המתכננים מטעם נתיבי איילון (כפרויקט מטרופוליני הוא מתוכנן ע"י חברה ממשלתית) ואף התגלתה בעיה בקרקע הקיימת ברחוב, שחייבה את החלפתה בהיקפים משמעותיים, מה שהאריך את תקופת העבודות".

רחוב הרצל המחודש בלוד שוב בתנועה
עיריית לוד

ואכן, כל הבעיות נפתרו וההשקעה האדירה בתשתיות תוכיח עצמה לאורך שנים ארוכות. "אנו מתנצלים בפני התושבים על אי הנוחות שנגרמה, אך מאמינים כי תושבי הרחוב, הסוחרים והנהגים ייהנו מהתוצאה", נמסר מעיריית לוד ומכלכלית לוד.

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, אשר הנחה להאיץ את העבודות, סייר ברחוב ועמד מקרוב אחר העבודות הקדחתניות לסיום עבודות ריבוד וסלילה איכותית לקראת פתיחתו לתנועת רכבים. "רחוב הרצל סלול וצבוע, לשירותכם. עד פתיחת שנת הלימודים בע"ה יישתלו העצים ויורכב ריהוט הרחוב, מה שיחזיר להרצל את ימיו כרחוב הומה אדם ועשיר במסחר, וזו הסיבה אגב לצמצום החניות לטובת הולכי הרגל כנהוג ברחובות ראשיים בעולם" אמר רביבו, "שמחתי לראות לאורך הרחוב שגם בעלי העסקים החלו לשדרג את חזיתות החנויות. אני משוכנע שעם סיום כל עבודות הפיתוח הנופי, גינון, עצים וריהוט רחוב, יזכה רחוב הרצל למתיחת פנים שתחזיר לו את קסמו המיוחד כציר מרכזי ומסחרי, לבטיחות הנהגים ולרווחת התושבים".

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...
איך עורך דין משפחה יכול לעזור גם לכם?
עורך דין משפחה נחוץ במגוון רחב מאוד של מצבים. במיוחד...
היבטים משפטיים של מיסוי מקרקעין
עורך דין מיסוי מקרקעין מתמחה בהיבטים המשפטיים של מיסוי מקרקעין,...