Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מחפשים מדביר ברמלה והסביבה? המדריך המלא איך לבחור מדביר מקצועי

מחפשים מדביר ברמלה והסביבה? המדריך המלא איך לבחור מדביר מקצועי
קרדיט תמונה - pixabay

בשנים האחרונות אנשי המקצוע במקצועות השונים החלו להתחלק לכמה סוגים, חלקן מקצועיים ביותר, חלקם ממוצעים ויודעים לבצע עבודה המדורגת בעיני אנשים כממוצעת וחלקם אינם אנשי מקצוע מקצועיים דיים ועלולים לסכן את חיי מקבלי השירות. כל איש מקצוע שאתם בוחרים להזמין במידה והוא אינו מקצועי מספיק הוא עלול לסכן את החיים שלכם ושל כל אדם בבית ולא משנה אם מדור באינסטלטור, שיפוצניק, מוסכניק, חשמלאי או מדביר. כל אחד ואחד מאנשי המקצוע הללו במידה והוא אינו יהיה מספיק מקצועי הוא לא רק יקבל שכר תמורת עבודה שאינה הייתה טובה מספיק אלא הוא גם עלול לפגוע במקבלי השירות ולסכן את חייהם. לא חסרים סיפורים על אנשים שהורעלו עקב הדברה לא מקצועית ולכן אם אתם מחפשים מדביר ברמלה והסביבה זהו המדריך המלא איך לבחור מדביר מקצועי.

מחפשים מדביר ברמלה והסביבה? המדריך המלא איך לבחור מדביר מקצועי
קרדיט תמונה – pixabay

בואו נבין בהתחלה מהי הדברה בכלל ואילו סוגים שונים של הדברה קיימים?

הדברה הנה הרחקה וצמצום של מזיקים מסוגים שונים. הדברה היא מתבצעת על ידי סוגים שונים של רעלים אשר פוגעים ומבצעים הריגה כלפי אותם המזיקים אשר פוגעים בשגרת חיינו. להדברה ישנן המון צורות המותאמות לכל סוג מזיק, בין אם מדור בג'וקים, נמלים, זבובים, קרציות, טרמיטים עכברים וכדומה. זו בעצם רשימה ארוכה של מזיקים הגורמים לאי נוחות בחיים שלנו ולנו יש את הרצון להדביר אותם ולהרחיק אותם מהמקום שבו הם גורמים לאי הנוחות.

בשנים האחרונות החלה להיות שיטת הדברה חדשה השומרת ותורמת מאוד לאיכות הסביבה. מדובר בשיטה שאינה נופלת מהיעילות של ההדברה שהכרנו לפני והיא נקראת הדברה ירוקה. להדברה הירוקה מתקיימים מספר יתרונות ולמרות שהיא לפעמים אף קשה יותר ויקרה יותר היא פוגעת הרבה פחות הן בבריאותנו והן בבריאות המזיקים ומזמיני ההדברה. אם בעבר היו משתמשים בשיטות הדברה אשר היו פוגעות ולשם כך היו מבצעים הרחקה מאיזור ההדברה שהיה יכול להגיע אפילו למספר ימים, היום בעזרת שיטות ההדברה הירוקות ישנן דרכים רבות למנוע את אותה ההרחקה וניתן לחזור לבית תוך שעות ספורות.

אז איך אנחנו יודעים שצריך לפנות למדביר בכלל?

חשוב להבין שלא תמיד יש צורך בפניה למדביר ולשם כך תמיד עדיף לבצע בדיקה ולהכיר את המזיקים השונים. לדוגמא ישנו הבדל עצום בין הצורך בהדברת טרמיטים לבין הדברת נמלים, ולא על כל נמלה שנראה בבית יש צורך בהזמנת מדביר לעומת אם נזהה כי הגיעו טרמיטים לביתנו עלינו להתקשר לאיש המקצוע באותו הרגע מאחר והדברתו של המזיק תתבצע בצורה שונה. אנחנו תמיד נמליץ להתקשר לאיש מקצוע ולתאר לו את הבעיה, כפי שמוסכניק ידע לעזור לפי הקולות שיוצאים מן הרכב הרבה פעמים או מסרטון או תמונה ככה גם איש מקצוע מתחום ההדברה ידע לעזור ולזהות אם יש צורך בהדברה או לא.

אז איך נדע שמדובר באיש מקצוע רציני ולא שרלטן? איך בוחרים את המדביר המקצועי ביותר?

מדביר מוסמך עם תעודה – קודם כל חשוב להבין שמדביר מקצועי מחזיק בתעודה שכזו ממש כמו חשמלאים. לא כל אדם יכול לקרוא לעצמו מדביר מוסמך ובכדי להיקרא כמדביר מוסמך עליך לקבל את התעודה מהמשרד להגנת הסביבה. בכדי לקבל את הרישיון עליך לעבור קורס מותאם לשם כך המקנה את כל הידע המקצועי וכל הבחינות שבו הנן בחינות ממשלתיות ופיקוח של המשרד להגנת הסביבה, ככה שקודם כל תמיד תוודאו שמדובר במדביר מוסמך ולא באדם המתחזה לשם כך, ניתן לבקש ממנו לראות את תעודת ההסמכה שלו ולבחון את מספר הרישיון שלו.

מקצועית – מידת המקצועיות של המדביר הרבה מן הפעמים תהיה מזוהה בצורת הדיבור וההבנה שלו. הוא יבצע עמכם את ההסבר בשקיפות מלאה, ייתן לכם את כל הפרטים על חומרי ההדברה וכיצד ניתן לבצע דילול שלהם. מדביר מקצועי ידע להסביר לכם את העדיפות לשיטת ההדברה כי הרי ישנם מזיקים אשר ניתן להדבירם בצורות שונות בעלות לפעמים אותה שיטת היעילות, חלקן ירוקות יותר, חלקן ירוקות פחות והוא ייתן לכם את המלצתו האישית בכדי לעזור לכם.

הוראות בטיחות – מדביר מקצועי תמיד אבל תמיד ישמור על הוראות הבטיחות בכל הקשור לחומרי ההדברה. תחום ההדברה כמו תחומים רבים ושונים מחזיק בשנים רבות של ניסוי וכמו כל דבר הנהלים של השימוש בחומרים מתקדמים עם השנים, אם אתם מזהים התנהלות מצידו של המדביר אשר אינה נראית לכם תשאלו אותו, תבצעו בדיקה האם מדובר בהתנהגות שעולה בקנה אחד עם ההתנהלות הצפויה ממדביר מקצועי וכן עם הנהלים המעודכנים במשרד להגנת הסביבה.

לאחר שהחלטתם שאתם זקוקים להדברה ומתקשרים להזמין מדביר ברמלה  והסביבה, חשוב שתדעו לקראת מה אתם באים. הדברה מקצועית תגיע ברוב הפעמים עם תעודת אחריות, וכמובן שלאחר ההדברה יסביר לכם המדביר, במידה והוא מקצועי מספיק, למה המזיקים הגיעו מלכתחילה, מה משך אותם אל האזור הזה ויסביר גם אם מדובר בתופעה שכיחה. הוא כמובן ייתן לכם דרכים לצמצם את המפגע כך שבעתיד לא תצטרכו להזמין אותו שוב, חשוב מאוד אם אתם רואים כי הוא לא נותן לכם את מה שאתם מבקשים ולא עושה זאת מרצון לשאול אותו כיצד ניתן למנוע בעתיד את הבעיה.

אז איזה סוג הדברה נעדיף וגם איזה סוג מדביר אנחנו נעדיף?

כפי שהבנתם שתי סוגי ההדברות המוכרות ביותר בשוק הנן ההדברה הכימית שכולנו מכירים וההדברה הירוקה ולכן בכדי להבין איזה סוג הדברה עדיף לנו עלינו קודם כל להכיר ולהבין את ההדברה הכימית. היא הדברה שהוכיחה אמנם את יעילותה אבל ישנם הרבה בעיות איתה הן אקולוגיות והן של נוחות למבצע ההזמנה. לאחר הדברה כימית עלינו להיות מורחקים מהבית לזמן מסוים, לפעמים אפילו אנחנו עלולים להיות מורחקים ללילה או למספר לילות, מה שעלול לעלות לנו עוד כסף (לילה באכסניה או במלון או חוסר נוחות של שינה אצל קרובי משפחה עם כל הילדים) ועל כן זה עוד תוספת תשלום שעלינו לקחת בחשבון. ההדברה הכימית בנוסף פוגעת באיזון האקולוגי על ידי מיגור והרחקה והשמדתם של המזיקים ולכן עליכם גם לבחון את צו מצפונכם (לדוגמא אדם טבעוני כנראה יעדיף לבצע הדברה ירוקה שאינה פוגעת בבעלי החיים אלא רק מרחיקה אותם בעזרת חומרים טבעיים).

לסיכום

דבר ראשון תבינו שגם מדביר הינו איש מקצוע וכמו כל איש מקצוע לפעמים אנחנו עלולים למצוא מדבירים מקצועיים יותר, מקצועיים פחות וחלק שרלטנים אשר בסך הכל מנסים לקחת מאיתנו ולעקוץ מאיתנו את הכסף. כאשר אתם מחפשים מדביר ברמלה או שירותי הדברה ברמלה תמיד תעברו שניה אחת על האינטרנט, תקראו קצת על איש המקצוע, תשמעו המלצות ותתייעצו עם הקרובים אליכם שאולי מכירים ומבינים יותר ויכולים לתת לכם את העצה על איש המקצוע הטוב ביותר עבורכם. בנוסף אל תשכחו לשאול ולהתעניין אל מול המדביר ולא להתבייש ולשאול שאלות על העבודה, לבקש את תעודת ההסמכה שלו והכי חשוב לבדוק שהוא לא משקר עליכם ומדובר במדביר מוסמך. אנחנו בקסם הדברות מתחייבים למתן העבודה הטובה ביותר והמקצועית ביותר למענכם, נהיה זמינים עבורכם ונשתף אתכם בכל פעולה שנבצע.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
להפוך להיות המאסטרים של חייכם
זה הזמן לקחת את החיים בידיים ולהשתמש בכל המידע המגיע...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...