Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מחיצות אקוסטיות למשרדים וחדרי ישיבות

מחיצות אקוסטיות למשרדים וחדרי ישיבות
צילום: רז רוגבסקי

תנאים אקוסטיים טובים הם הכרח בכל חלל עבודה, לרבות אם העובדים נדרשים לעסוק בעבודה שדורשת ריכוז. אחת הדרכים היעילות כיום ליצירת הפרדה היא על ידי מחיצות אקוסטיות וזאת מבלי שנאלץ לשבור קירות ולהיכנס לשיפוץ ארוך. בשנים האחרונות, ישנה מגמה של עבודה בחלל שנקרא – Open space שמתבססת על חללים פתוחים וגדולים, בהיעדר כל מחסומים שיוצרים חללים קטנים, כמו קירות ודלתות, מה שמאפשר יכולות תקשורתיות גבוהות ושיתוף פעולה פורה בין העובדים. ולמרות זאת, במקרים רבים עדיין יהיה צורך בחלל אישי ואינטימי שיספק את הפרטיות הנדרשת, כמו עבודה שדורשת ריכוז מרבי ולא תוכל לסבול הסחות או במקרים של ישיבות צוות או ישיבה של מנהלים שמצריכים פרטיות מוחלטת ודיסקרטיות. בכל המצבים הללו – מחיצות אקוסטיות למשרדים נותנות את המענה ההולם והמבטיח.

קרדיט: רז רוגבסקי

תפקידה של מחיצה אקוסטית במשרד 

תפקידן העיקרי של מחיצות בחלל המשרד שלנו הוא לחלק את המרחב לתתי – אזור אישיים למטרות עבודה או פגישות עם לקוחות, ליצור איזון אקוסטי ויחד עם כל זה, להוסיף גם נגיעה עיצובית. מחיצות דקורטיביות יכולות לחלוטין לחולל שינוי בכל משרד משותף, חדר ישיבות וגם באזור הקבלה מאחר והן חוצצות את השטח ומסדרות מחדש את סביבת המשרד בצורה מתוחכמת ויוצרות מרחב מושלם לכל אופי וסוג עבודה שתובעת היעדר מוחלט של רעש. על מנת להיות משוכנעים שהמשרד באמת יצליח להפיק את מירב היעילות בחלל בעזרת אותן מחיצות, מוטב לוודא אילו תנאים יש בשטח (ריהוט, חלונות ודלתות), כדי לדאוג שהמחיצות תשתלבנה כראוי וניתן יהיה להפיק מהן את המיטב.

מחיצות אלה הן גם פריט עיצובי שיכול להשתלב עם כל אלמנט, הן מושכות את העין ובכוחן ליצור אווירה ייחודית. כל בעל עסק שיבקש מחיצה למשרד ירוויח גם חלל דקורטיבי ושקט וגם ניצול מקסימלי של המרחב.

שליטה אבסולוטית במרחב

אותן מחיצות אקוסטיות מודולריות וניידות יכולות לספק מענה לכל צורך ולהוות תוספת איכותית ופרקטית במשרד. הן מצטיינות בוורסטיליות שלהן, שכן אפשר להזיז אותן ממקום אחד בחדר למקום אחר בקלות יתרה וגם לקפל ולאחסן אותן עד לשימוש הבא. אפשר להקים אותן בכל גודל של משרד, בהתאמה מדויקת לכל הצרכים ובהתאם לכל התנאים מסביב. אפשר לבחור את חומרי הגלם מהם הן תהיינה מיוצרות, לקבוע את הגודל, הצורה וגם את העובי שלהן – מה שכאמור ישפיע על דרגת הבידוד וכו'. מענה הפרדה מסוג זה יאפשר לכל עובד להשיג את מידת השקט שלה הוא זקוק וכך למעשה תוגדל התפוקה של העובדים.

היכן נציב את המחיצות בחדרי ישיבות?

נתחיל מזה שחדר ישיבות הינו חדר שמצריך את הדיסקרטיות המלאה, שכן לא פעם מתנהלות בו שיחות שהן לא מיועדות לכל אוזן – שיחות על שינויים בעסק, סגירת חוזים, פיטור עובדים או החלטה על העסקת עובדים וכו'. למעשה, כל מה שמתנהל בחדר זה אמור להיות חסוי. לכן, במשרדים רבים שאין בהם חללים שמיועדים לכך ומאפשרים את התנאים הללו, נאלצים מנהלי המשרד לבצע ישיבות בכל מיני מקומות פרוביזוריים. אז מה עושים?  מחיצות אקוסטיות הן המענה המושלם גם במקרה הזה. שכן, מדובר במענה נייד וקל מאוד לתפעול, מבודד רעשים ומאפשר שטח סודי ולא גלוי, שמנוצל ביעילות עבור כל מטרה. מחיצות מתקפלות אלה, ניתנות לפתיחה ולסגירה מהירה בכל רגע נתון ובקלות יתרה ניתן להפוך את החלל שרוצים לחלל ישיבות שקט ומזמין. נציין שמלבד היותן אפקטיביות הן מספקות מראה יפה ומרשים שמצליח לעטוף את כל הנוכחים.

המאמר נכתב באדיבות ש.א. טכנולוגיות – מחיצות אקוסטיות ניידות.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...