Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה קורה אם נתפסתי נוהג ללא רישיון נהיגה?

מה קורה אם נתפסתי נוהג ללא רישיון נהיגה?
קרדיט Canva

נהיגה ללא רישיון הינה עבירה חמורה. אם נתפסתם נוהגים ללא רישיון נהיגה, בין אם טרם הוצאתם אחד או שכבר היה לכם רישיון והוא נשלל, חשוב להבין שהעונש על נהיגה במצב כזה יכול להיות חמור מאוד. נהיגה ללא רישיון עבור אדם שאין ברשותו אחד כזה- נחשבת לעבירה פלילית והעונש עליה עשוי להיות מאסר בפועל ושלילה של רישיון עתידי לשלושה חודשים, לצד השבתת הרכב. נהיגה ללא רישיון בתוקף נחשבת לעבירה פחותה יותר, שתסתיים אולי בקנס כספי וצבירת נקודות, אך נהיגה ללא רישיון לאדם שנפסל רישיונו, חושפת את הנאשם לעונש מאסר של עד 3 שנים ומהווה עבירה פלילית. לכן, אם יש לכם דרך להימנע מכך- אל תנהגו ללא רישיון נהיגה תקף.

תאונות דרכים בכבישי ישראל

לתאונות דרכים בישראל השלכות רבות על הגוף, הרכוש והנפש, כמו גם השלכות משפטיות ופליליות. אדם המואשם בגרימת תאונת דרכים בכביש שהובילה, חלילה, להרוגים, עלול למצוא את עצמו מואשם בעבירה פלילית של הריגה ולשבת בכלא מספר שנים.

אם מצאתם את עצמכם אשמים בתאונת דרכים שנגרמה עקב רשלנות מצידכם, אתם זקוקים לייעוץ משפטי דחוף, של עוד תאונות דרכים המומחה לתחום זה.

אם אתם עצמכם אלה שחוו את התאונה מגורם חיצוני, מצאו לכם עורך דין על מנת שייצג אתכם בבית המשפט מול הנאשם ויעזור לכם להוכיח את אשמתו בתאונה, וכמו כן לפצות אתכם על הנזק שנגרם לכם כתוצאה ממנה, בין אם פיזי, חומרי או נפשי.

תאונות דרכים בישראל הן מכת מדינה ויש רבות כל כך. חשוב לזכור שאם יש באפשרותכם לתעד כל דבר מרגע האירוע, דבר זה יכול לעזור לכם מאוד בהמשך ההליך בבית המשפט.

עבירות תעבורה שונות

 אם עברתם עבירת תעבורה בעצמכם, קטנה או גדולה, או שנפגעתם בתאונת דרכים כלשהי, רוב הסיכויים שתצטרכו עורך דין תעבורה מומחה שיוכל לסייע לכם ברמה המשפטית, לעזור עם הזכויות המגיעות לכם, או לחילופין להגן עליכם מתביעה חמורה או מעונש לא מידתי למה שעשיתם. אם חיפשתם עורך דין תעבורה בירושלים בוודאי נתקלתם בשמות רבים והתקשיתם להחליט במי לבחור. עורך דין אלי אנושי שופט תעבורה בדימוס, ישמח לעמוד לשירותכם, לענות על שאלות ולייצג אתכם משפטית במידה והוגשה נגדכם תלונה, תביעה, או שקיבלתם דוח על עבירה והקנס שקיבלתם לא היה מידתי לחומרתה. משרדנו כאן לשירותכם.

אין בתוכן דלעיל משום המלצה, חוות דעת משפטית או ייעוץ משפטי; אין בו טענה לייצוג הנאשם, כמו כן התוכן דלעיל אינו מתיימר להיות מדויק ו/או מקיף ו/או עדכני, והמסתמך על המידע עושה זאת באחריותו ועל דעת עצמו בלבד.

לשאלות נוספות מוזמנים לחייג: 050-5738228

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...