Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה עושים כאשר שוללים מכם את רישיון הנהיגה ויכולת התנועה?

מה עושים כאשר שוללים מכם את רישיון הנהיגה ויכולת התנועה?
קרדיט CANVA

ישראלים אוהבים לנהוג והם נמצאים בדרכים בכל מקום, בעיקר ברכב פרטי, אם לשפוט על פי הפקקים ועומס התנועה. חופש התנועה חשוב מאוד לכל אחד ובמיוחד אם אתם צריכים להגיע לעבודה שלכם ותחבורה ציבורית אינה נוחה לכם. על אחת כמה וכמה שתצטרכו לשמור על רישיון הנהיגה שלכם ולא לעבור כל עבירת תנועה שעלולה לסכן אותו. במקרים רבים מדי ישראלים אינם מודעים לכך שאפשר לשלול להם את הרישיון במקום כאשר הם עוברים עבירת תנועה או כשהם אינם מטפלים ברכב שלהם נכון ולכן מורידים אותו מהכביש. אחת הפסילות הקשות ביותר לטיפול ולהתמודדות היא פסילה מנהלית שנעשית על ידי קצין משטרה שנמצא במקום שבו תופסים אתכם על העבירה, משום שהיא חלה על כל סוגי הרישיון שיש לכם, ולכן אתם מוגבלים בתנועה לחלוטין. במקרים כאלה, עורך דין עופר חורש מייצג לקוחות כאלה מול הרשויות כדי להחזיר להם את הרישיון מוקדם ככל האפשר.

מה חשוב לדעת על פסילת רישיון?

חשוב לדעת שכל קצין משטרה יכול ורשאי למעשה לפסול לכם את הרישיון באותו מחסום או ברגע שנתפסתם עוברים עבירה, וזה קורה משום שהם חושבים שאתם מסוכנים לציבור בנהיגה שלכם. משך זמן השלילה ינוע בין 30 ל-90 יום ויחייב אתכם למצוא עורך דין תעבורה מומלץ שייצג אתכם במקרה כזה ויטפל בכם עד החזרת הרישיון. קחו בחשבון שכל טיפול לא נכון עלול להוסיף המשך טיפול משפטי כמו הגשת כתב אישום שיחייב אתכם לעמוד למשפט שיש לו השלכות יותר קשות. שם אפשר יהיה לשלול מכם רישיון לתקופה ארוכה יותר. חשוב מאוד לטפל בכך מיד בעזרת עורך דין תעבורה שינסה להחזיר לכם את הרישיון בהקדם.

זהירות מהחמרת העבירה

במקרים חמורים יותר שבהם נתפסים נהגים בגלל נהיגה ללא רישיון בית המשפט יתקשה להיות סלחני. הסכנה מנהגים שנוהגים ללא רישיון היא סכנה אמיתית שעלולה לפגוע בציבור ובנהגים אחרים בגלל נהיגה רשלנית ומסוכנת. נהגים חייבים לקבל ייצוג בבית משפט במקרים כאלה כדי לנסות לפחות להחמיר מחומרת האישומים ולטעון לזכותכם על מנת לנסות להקל על הסנקציות והענישה שתוטל עליכם. נהיגה ללא רישיון נחשבת לעבירה חמורה שמוטלים עליה עונשים חמורים ולכן חשוב להתמודד עם זה אך ורק בייצוג עורך דין תעבורה מנוסה. במשרדו של עורך דין עופר חורש מטפלים בייצוג של לקוחות שנתפסו נוהגים ללא רישיון במקצועיות ועל בסיס ידע ובקיאות בחוקי התעבורה.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
החוויה שבני ובנות מצווה לא מוכנים לוותר עליה
אירוע של בת מצווה לא יכול להיות פחות מאירוע שלא...
המשמעות והיתרונות מאחורי הוצאת רישיון קבלנים
הוצאת רישיון קבלן היא דבר שרוב הקבלנים שוקלים. למעשה, גם...
עריכת צוואה על ידי מומחים משפטיים
עריכת צוואה היא שלב קריטי בתכנון העיזבון, המאפשר ליחידים לציין...
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...