Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מהפכה בתחום השתלת השיער! ד"ר שלום שאלתיאל מסביר על שיטת FUE פלוס DHI החדשנית

מהפכה בתחום השתלת השיער!  ד"ר שלום שאלתיאל מסביר על שיטת FUE פלוס DHI החדשנית
צילום יחצ

תופעת ההתקרחות והידלדלות השיער הינה תופעה טבעית ההולכת ונעשית נפוצה יותר ויותר בקרב גברים רבים בכל רחבי העולם וגם בישראל. אף על פי שבדרך כלל מדובר בתהליך טבעי, ואין מדובר בבעיה בריאותית הדורשת טיפול או התערבות רפואית, ההתקרחות גוררת בעקבותיה תחושות לא נעימות, בעיות התנהגותיות וחברתיות וירידה בביטחון העצמי. למרות מחקרים רפואיים רבים שנערכו במשך השנים, לא הצליחה הרפואה למצוא מענה אפקטיבי למניעת ההתקרחות ולהחזרת שיער שופע שאבד. אם בעבר נמצאו פתרונות כמו הדבקת שיער או שימוש בפאה, הרי שכיום התשובה לבעיית ההתקרחות היא ביצוע השתלת שיער, המחזירה לראש הקרח מראה צעיר וחדש של שיער מלא וטבעי.

מהפכה בתחום השתלת השיער!  ד"ר שלום שאלתיאל מסביר על שיטת FUE פלוס DHI החדשנית
צילום יחצ

מה זו השתלת שיער ואיזו שיטה מומלצת?

באופן עקרוני, השתלת שיער מתבצעת על ידי הוצאת זקיקים (בסיסי השערה בנמצאים מתחת לעור) ושיער מהעורף או ממקומות אחרים בגוף, והשתלתם באזורים הדלילים והקרחים שבקרקפת. במהלך השנים פותחו ונוסו מגוון רחב של שיטות וטכניקות להשתלת שיער, חלקן מוצלחות יותר וחלקן פחות, כאשר ישראל בהחלט נחשבת למובילה בתחום זה בכל העולם.

ד"ר שלום שאלתיאל, רופא ישראלי שהוא מבכירי משתילי השיער בעולם, מסביר כי השיטה החדשנית והמובילה כיום בתחום נקראת  FUE פלוס DHI, ונמצאת מזה כשנתיים בשימוש על ידי מספר מצומצם של רופאים מומחים בארץ ובעולם. בשיטה מהפכנית זו, מוצאים זקיקי השיער אחד אחד ממקומם בעורף, באמצעות מחט מיוחדת הנקראת Implanter, המאפשרת את השתלתם באזורים הקרחים מבלי לגעת בצידו של השורש, כך שמתאפשרת השתלה צפופה ואיכותית יותר של השיער.

חשוב לציין כי מדובר בשיפור של ממש מול שיטת FUE שהייתה נהוגה מאז שנת 2002 לערך, מכיוון שניתן לבצע השתלה מלאה במשך יום אחד, והתוצאות והמראה של השיער המושתל והמתחדש הינן מרשימות ביותר לאחר זמן קצר.

הימנעו ממרפאות מפוקפקות ושיטות השתלה מיושנות

לדברי ד"ר שאלתיאל ורופאים בכירים נוספים במרפאות המובילות בארץ, יש להיזהר ולבדוק היטב את מרפאות השתלה בחו"ל המפרסמות מגוון של שיטות השתלה ישנות בשמות שונים ומבלבלים – מומלץ במיוחד להימנע מהשיטה הוותיקה הנקראת FUT, אשר גורמת לעיתים לתופעות לוואי לא נעימות (אדמומיות, נפיחויות, כאבים ועוד), וניתן להבחין גם לאחר זמן רב כי מדובר בהשתלה ולא בשיער טבעי.

היכן לבצע השתלה ואיך לבחור רופא?

ראשית, יש להבין כי למרות שאת ההשתלה עצמה ניתן לבצע ביום אחד, התהליך עצמו הוא ארוך, דורש סבלנות ומתבצע במספר שלבים- תחילה התייעצות יסודית עם רופא מומחה ובחירת שיטה מתאימה, בהמשך ביצוע ההשתלה והתאוששות, ולסיום תהליך צמיחת השיער היכול לארוך מספר חודשים.

רוב במומחים ימליצו לכם לבצע את הטיפול במרפאה מוכרת, וותיקה ומוסמכת, הקרובה לביתכם, ובוודאי שלא להתפתות למרפאות לא מוכרות המציעות מחירים זולים. בדקו היטב את ההסמכה הרפואית של הרופאים המטפלים ואת מומחיותם, העדיפו תמיד רופא היודע לטפל בשיטות החדשניות ביותר שכבר הוכחו כאמינות וככאלה המביאות תוצאות מוכחות- כאמור השתלת שיער בשיטת  FUE פלוס DHI היא בדרך כלל המועדפת, ותעניק לכם מראה משודרג ושיער שופע, טבעי וצעיר כפי שחלמתם.

אתר הרשמי של ד"ר שלום שאלתיאל:

https://www.drshaltiel.com/

חדש! טיפול prp לצמיחה מהירה של השיער לאחר השתלת שיער.

 

 

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...