Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מהן המדפסות המומלצות לשנת 2020?

מהן המדפסות המומלצות לשנת 2020?
קרדיט pixabay

היום, אפשר למצוא מדפסות בכל בית, היות ורבים מהעסקים הפרטיים מתנהלים באופן זה. המדפסות כבר אינן יקרות כפי שהן היו פעם וניתן למצוא מגוון של דגמים ומחירים השווים לכל כיס. ישנן מדפסות אשר משמשות כפקס, כמכונת צילום וכסורק ואלה נקראות מדפסות משולבות. מדפסות לייזר למשל, הינן מהמבוקשות ביותר, כאשר הן מגיעות היום כמדפסות אלחוטיות, ונוחות לשימוש. לרוב מדפסות HP הפכו לפופולאריות ביותר בקרב הישראלים, אך תמיד בעת בחירת מדפסת, יש לחשב את צריכת דיו למדפסת. דיו הינו מוצר יקר, למרות שהיום ישנן אופציות להוזלה של הדיו או הטונר כאשר רוכשים ערכות מילוי או רוכשים דיו שאינו מקורי שהוא באיכות זהה  ועולה הרבה פחות.

מהן המדפסות המומלצות לשנת 2020?
קרדיט pixabay

הדיו, או הטונר כאמור אוזלים מהר למי שמדפיס כמויות גדולות של דפים, אך יש כאלה שכמעט ואינם מדפיסים. במקרה כזה, הטונר או הדיו יתייבשו וחבל, היות ומדובר על כסף שהולך לטמיון. אנשים שאינם משתמשים עם מדפסת לפחות אחת לשבועיים, הסיכוי כי מחסנית הדיו או הטונר יתייבשו. מומלץ להדפיס בכל שבוע מסמך עם כמה אותיות למשל אחת תהיה אות שחורה וכמה אותיות בצבעים שונים, על מנת שהדיו לא יתייבש. על מנת למצוא מחיר סביר ואף כדאי יותר, כדאי כי תחפשו את Hp   ענק הדיו, ששם תוכלו בהחלט למצוא כי המחירים של מחסניות דיו וטונר זולות יותר ממקומות אחרים.

חישובים מקדימים יסייעו לכם לבחור מדפסת שתתאים לצרכיכם

החוכמה היא לא רק לרכוש מדפסת שהיא מותג, כי אם, יש לחשב את עלות הדפסת עמוד, כמה עולה מחסנית של דיו למדפסת, לכמה דפים היא מספיקה וכדומה. לדבריהם של מומחים בתחום המדפסות, ככל שהמדפסת תהיה זולה יותר מבחינת העלות שלה, כך העלות לעמוד, תהיה יקרה יותר. מדפסות עולות כמה מאות שקלים ואף יותר, תלוי מה השימוש שלכם מבחינת סוג העבודה אשר המדפסת תתאים לה.

אם אתם עובדים מהבית ומדפיסי כמויות גדולות של דפים, כדאי כי תרכשו מדפסת לייזר, אשר אמנם עולה יותר אך העלות להדפסת עמוד, תהיה נמוכה וכן, מדפסת זו הינה מהירה יותר משאר המדפסות שאנו מכירים. אם אתם באמת מעוניינים לחסוך בעלויות של דיו, מומלץ כי תדפיסו בדיו שחור לבן ולא בדיו הצבעוני שיסתיים מהר יותר וכן עלות מחסנית של דיו למדפסת צבעוני, הינו יקר יותר. ניתן למצוא חיסכון רב , בהדפסת עמודי שחור לבן, על פני מדפסות  שמשתמשות הרבה בדיו צבעוני והחיסכון הוא רב של מאות ועד לסכומים של אלפי שקלים.

גרסאות שונות של מדפסות ביתיות ומשרדיות

ניתן למצוא מדפסות אם משרדיות או ביתיות, אשר מדפיסות בהזרקת צבע כמו מדפסות HP ומדפסות CANON. אך ישנן כאלה העובדות בשיטה התרמית, מה שמאפשר הדפסה בשחור לבן וכן, יש צורך בנייר הדפסה מיוחד. המדפסות הניידות אינן מתאימות לכל אחד מבחינת התקציב ומחירן עשוי להתחיל מעל אלף שקלים. כמובן שקיימות מדפסות שהן זולות יותר במחיר של מאות ספורות של שקלים, אך יש לדעת איזה סוג של מדפסת מתאימה לכם יותר.

לדוגמא, אם אתם צריכים סורק משולב במדפסת ואם כדאי שיהיה דו צדדי, או סורק במגש שיכול לסרוק כמות גדולה יותר של דפים. יש לדעת, כי קיימות חברות רבות, אשר מציעות מדפסות איכותיות למשרד או לבית כגון BROTHER, KYOCERA, ועוד. בכל מקרה, הבחירה תהיה תמיד מושפעת ממחיר המדפסת ויותר ממחיר הטונר או הדיו. קיימת חשיבות רבה לכמות ההדפסות וכמות הדיו שנעשה בה שימוש.  דיו לא נשאר לאורך זמן ואלה אשר מדפיסים כמויות גדולות של דפים, יצטרכו לרכוש דיו בתדירות גבוהה יותר, לכן מומלץ שהם יגיעו למקומות זולים יותר שמוכרים דיו איכותי במחיר סביר כמו Hp ענק הדיו.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...