Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מהם התחפושות הכי נפוצות בפורים השנה?

מהם התחפושות הכי נפוצות בפורים השנה?
קרדיט PIXABAY

לא חשבנו שזה יקרה לעולם, תחפושת במבי הודחה מהמקום הראשון בחיפושי גוגל השונים. לכן, ריכזנו עבורכם את התחפושות המחופשות ביותר בפורים 2022.

קרדיט PIXABAY

תחפושת קורונה – בצורה מאוד לא מפתיעה, תחפושת קורונה היא התחפושת הכי מחופשת של פורים 2022. בשנים קודמות התחפושת הייתה פחות פופולרית, אך כנראה כולם הבינו השנה שהקורונה פה בכדי להישאר.

תחפושת משחקי הדיונון – התחפושת של הסדרה הפופולרית של נטפליקס לא מפסיקה להפתיע. כל התחפושות של דמויות הסדרה כולל תחפושת חייל משחקי הדיונון בכל הדרגות – משולש, עיגול וריבוע נמצאות במקומות הראשונים בכל החיפושים של גוגל. הסדרה כבשה את לב הילדים וכל הדמויות שבה הפכו למודל לחיקוי.

תחפושת פוקימון – יצרני הסדרה הפופולרית יצרו את קטלוג התחפושות הגדול ביותר לפורים. ניתן למצוא תחפושות של כל דמויות הסדרה וילדים כל כך מאוהבים בהם שמבחינת ההורים זה ללכת על בטוח. תוכלו למצא תחפושות של: תחפושת פיקאצ'ו, תחפושת פיקה פיקה, תחפשות צב לוחם, תחפשות דרקון אש ועוד מגוון דמויות המותאמות לכל גיל.

תחפושת מיינקראפט – גם פה תוכלו למצוא מגוון דמויות מיינקראפט שהפכו לתחפושות פופולריות. תוכלו למצוא תחפושות כמו: תחפושת סטיב דלוקס לילדים, תחפושת קריפר מיינקראפט ועוד שלל דמויות שילדים מכורים אליהם המבוססות על המשחק הפופולרי.

איך אפשר לקנות תחפושת בזול?

בעשורים האחרונים רוב הצרכנים כבר הבינו כי הם יכולים לרכוש מוצרים ותחפושות באינטרנט הרבה יותר זול מאשר בחנויות הצעצועים. בכל מקרה תחפושות מיועדות ליומיים בלבד של פורים ולאחר מכן נזרקות בארון הארכיון של המשפחה. היעילים שבינינו לרוב יזמינו תחפושות כמה חודשים לפני פורים וכך יחסכו לא מעט כסף.

חשוב לדעת כי את תחפושות ישראליות כנראה שלא תוכלו להזמין מאתרים בחו"ל, אך את הדמויות המפורסמות הבינלאומיות תוכלו תמיד למצוא ובמחיר הרבה יותר נמוך, כמו תחפושות: תחפושת גיבורי על, תחפושת חיה, תחפושת מיינקראפט, תחפושת פוקימון ועוד.

כיום יש אינסוף מבחר של חנויות ואפשרויות לרכוש תחפושות לפורים, כך שתמיד תוכלו להוזיל את המחיר אם תרכשו בצריכה חכמה ותחשבו על זה כמה חודשים מראש. מקומות שתוכלו לרכוש מהם בזול לדוגמא הם: עלי אקספרס, אמזון, בנגוד, ועוד מגוון חנויות ענק שנמצאות אונליין וייתנו לכם מגוון ענק של תחפושות. החיסרון היחיד בפלטפורמות אילו הוא שצריך להזמין כמה חודשים מראש בכדי לוודא שהתחפושת תגיע בזמן ולפני פורים, תמיד אפשר כמובן לשלם סכום נוסף שיקצר את זמן המשלוח וכך תהיו בטוחים שהוא יגיע בזמן.

אתרים ישראלים שיעזרו לכם להוזיל את המחיר הוא אתר השוואת המחירים זאפ, אתר אימפריית הצעצועים שמציע מגוון עצום של תחפושות במחירים לכל כיס, הפיראט האדום, טויס אר אס ועוד רבים אחרים.

לקנות צעצועים מוקדם ככל האפשר כדי להימנע מבעיית מלאי ומחיר יקר

חשוב לדעת: ככל שתיקנו את התחפושות מוקדם יותר, כך תימנעו מבעיית מלאי שנגמר לרוב כמה ימים לפני פורים. בנוסף, כך גם תוכלו להוזיל את המחיר מפני שרוב המבצעים הגדולים הם לפני פורים ומפסיקים אותם יומיים לפני פורים במכוון, כך שמי שחיכה לרגע האחרון, תמיד ישלם יותר.

באתר "אימפריית הצעצועים" לדוגמא מציעים תחפושות במחיר הזול ביותר (מחירי התחפושות אצלם  נעים בין 80₪ ל-150₪). אך גם להם יש מלאי מוגבל ורצוי להזמין משם בהקדם ככל הניתן. החנות מציעה מגוון מאוד גדול של תחפושות הכוללות את כל הדמויות שילדים אוהבים ובנוסף, תוכלו למצוא אצלם גם מגוון גדול של תחפושות למבוגרים. לכן, אם אתם רוכשים את התחפושת שלכם בארץ, אנו ממליצים לבדוק אותם ראשונים, כך שתוכלו גם לחסוך בעלויות וגם לקבל את התחפושת עד הבית ובזמן.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...