Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

"מהווים דוגמא": ראש העיר יאיר רביבו במכתב הוקרה ל-1,400 עובדי העירייה

"מהווים דוגמא": ראש העיר יאיר רביבו במכתב הוקרה ל-1,400 עובדי העירייה
עיריית לוד

ביום ראשון בבוקר קיבלו 1,400 עובדי עיריית לוד מכתב אישי מראש העיר עו"ד יאיר רביבו, בו הוא מבקש להודות להם על מסירותם למען התושבים והעיר, מאז פרץ משבר וירוס ה'קורונה'.

"אנו נמצאים בימים מורכבים ולא פשוטים עבור כולנו", פתח ראש העיר את מכתבו. "ההתמודדות עם האירועים שמוכתבים לנו בשל משבר הקורונה, מכבידה על שגרת החיים, במיוחד עבור תושבי העיר שנזקקים לקבל מאתנו עזרה בתחומים רבים ומגוונים.

"דווקא בימים אלו של חזרה לעבודה, אני מוצא חובה נעימה להודות ולהוקיר את פעילותכם הברוכה מאז פרץ משבר הקורונה, ולהמשך מתן השירות בתקופת חירום זו בה אנו נמצאים".

רביבו הוסיף: "ברצוני להודות לכל עובדי העירייה שנמצאים בחזית העשייה העירונית, ועובדים סביב השעון כדי להעניק שירות באופן המיטבי האפשרי, ולספק לתושבים את המענים למצוקות העולות מן השטח, במקצועיות, במסירות וברגישות רבה. אתם מהווים דוגמה לעירייה שיודעת לספק שירות איכותי בשגרה ובחירום, לתושבי העיר מכל מגזרי האוכלוסייה, בהם לנזקקים ומעוטי יכולת, קשישים, עולים ומשפחות עם צרכים מיוחדים, ולדאוג שכל תושבי העיר ימשיכו לשמור על הנחיות מצילות חיים. אתם שמייצגים בכבוד רב את העירייה בנחישות ובדבקות במטרה, אתם הגאווה הגדולה של כולנו. עברנו בהצלחה רבה את אירועי אפריל – פסח, ימי הזיכרון לשואה ולחללי מערכות ישראל ויום העצמאות – והענקנו לתושבי העיר המון גאוות יחידה, הרבה בזכותכם!".

ראש העיר מפרט, וכותב: "אני רוצה לציין לשבח את מנכ"ל העירייה, אהרון אטיאס, ויחד אתו את מנהלי ועובדי אגף התפעול, תברואה, אגף לשילוב חברתי, אגף תרבות ואירועים, אגף דוברות הסברה וטקסים, אגף הביטחון ושירותי החירום, אגף החינוך, אגף הספורט, אגף משאבי אנוש, אגף תכנון ופרויקטים, אגף הכספים, אגף ההנדסה, המחלקה המשפטית, אגף קהילה ושירות לתושב, לשכת ראש העיר, רשת המתנ"סים, יחידת הנוער, ואת כל מחלקות ויחידות העירייה, על ההתגייסות, הנחישות והדבקות במטרה, 24 שעות ביממה.

"בשמי ובשם תושבי העיר לוד, אני מודה לכולם על העבודה המאומצת. אני מאמין שבעזרת השם ובעזרת הכוחות הטמונים בנו כעירייה מלוכדת ובעלת חוסן ארגוני וחברתי, נצא מחוזקים ואיתנים ממציאות מאתגרת זו".

ראש העיר מציין גם את העומדים לצדו, ומבקש להודות להם. "תודתי והערכתי הרבה גם לחברי מועצת העיר, על השותפות וההתגייסות בימים אלה ועל העשייה היומיומית בשמירה על ביטחון הציבור".

"זוהי שעת חירום אמיתית ושעת מבחן לעיר היקרה שלנו, נעשה את הכל יחד, כדי לצלוח בע"ה את המשבר, ונמשיך בכוחות משותפים, לעבוד למען תושבי העיר, להקשיב להם, לפתח, לבנות ולעשות למען לוד, כדי שלוד תהיה טובה, איכותית ומשגשגת, כדי שנחוש כולנו שמחה, גאווה לחיות כאן ולראות בלוד את עתידנו ועתיד ילדינו", חתם ראש העיר.

 עובדי עיריית לוד - הגאווה הגדולה של כולנו
עיריית לוד
כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...
איך עורך דין משפחה יכול לעזור גם לכם?
עורך דין משפחה נחוץ במגוון רחב מאוד של מצבים. במיוחד...
היבטים משפטיים של מיסוי מקרקעין
עורך דין מיסוי מקרקעין מתמחה בהיבטים המשפטיים של מיסוי מקרקעין,...