Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מדפסת מומלצת למשרד קטן

מדפסת מומלצת למשרד קטן
קרדיט: Pixabay.com

כל משרד דורש כיום מדפסת. מדובר על כלי עבודה בסיסי מאוד ולא משנה באיזה סוג משרד מדובר. כמובן שחשוב מאוד שכל משרד יבחר את המדפסת המתאימה ביותר עבורו. ההיצע כיום בתחום מדפסות המתאימות הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי הינו גדול מאוד והדבר ללא ספק גורם לרבים להתלבט לגבי המדפסת המתאימה לכם. אם יש לכם משרד קטן ואתם תוהים איזה מדפסת מתאימה למשרד שלכם, כדאי  שתקראו את הדברים הבאים.

על מה חשוב לשים דגש טרם בוחרים מדפסת למשרד קטן?

מדפסת למשרד קטן חייבת להיות תואמת למשרד מכל היבט אפשרי ועל כן, טרם אתם בוחרים את המדפסת הנכונה עליכם, יש לשים דגש כל כמה דברים:

ראשית כל, מכיוון שמדובר על מדפסת למשרד קטן, בוודאי מוקצב עבורה מקום לא מאוד גדול בחלל ויש להתחשב בנתון המדובר ולבחור מדפסת איכותית, בגודל התואם למקום שבו מעוניינים להציב אותה במשרד. גם אם עניין הגודל נראה לכם שולי בכל הנוגע לבחירת מדפסת, הרי רכישת מדפסת גדולה מדי לחלל קטן, תיצור מראה עמוס מדי בחלל ובעיקר תסב אי נוחות ועל כן, יש להתחשב בגודל המדפסת בהתאם לגודל חלל המשרד.

פרמטר שני שיש לשים עליו דגש הוא כמות הדפים שהמדפסת מדפיסה בדקה וזאת בהתאם לכמות הדפים היומית שמדפיסים במשרד. אם מדובר על כמות משמעותית של דפים שיש צורך להדפיס בכל יום עבודה, כדאי לבחור מדפסת שעובדת בצורה מהירה ומדפיסה כמות גדולה של דפים בדקה. אם משתמשים במדפסת לעיתים רחוקות או להדפסת כמויות קטנות של דפים, ניתן לבחור במדפסת בעלת הספק הדפסה נמוך יותר.

כמובן שחשוב מאוד לבדוק מהו הדיו שהמדפסת זקוקה לו, מהו המחיר של הדיו והאם ניתן למצוא גם דיו חלופי לדיו המקורי שלא פעם יעלה פחות שכן, רכישת דיו מהווה השקעה כלכלית של ממש, בייחוד כאשר משתמשים במדפסת באופן משמעותי.

קרדיט: Pixabay.com

המדפסות המובילות ביותר בשוק עבור משרד קטן

מדפסת למשרד קטן כאמור צריכה להיבחר בחכמה. הנה כמה המלצות למדפסות המובילות ביותר בשוק כיום, המתאימות לצרכי משרדים קטנים ומשרדים בכלל:

HP Deskjet 4120- מדובר על מדפסת פשוטה, חסכונית ומשתלמת הרלוונטית לכל אדם שמעוניין להדפיס בזריזות מסמכים חשובים בלי לשבור את הראש של חיבורים מסורבלים או הגדרות מורכבת. העיצוב של המדפסת קומפקטי והחיבור אלחוטי.

HP Deskjet 3790- מדפסת שימושית, נגישה ויעילה במחיר משתלם. בעלת מהירות הדפסה מקסימלית של 19 עמודים בדקה בשחור לבן ו15 עמודי צבע בדקה.

מדפסת ה- Brother MFC-J6945DW INKvestment Tank Color Inkjet הכל-באחד יעילה וטובה מאוד עבור עסקים קטנים שמעוניינים להוריד בעלויות ההדפסה ורוצים מדפסת משולבת שקלה לתפעול ותחזוקה.

Epson WorkForce Pro WF-M5799 Monochrome- מדפסת בעלת ביצועים טובים מאוד שעלויות התפעול שלה נמוכות. מדובר על מדפסת הזרקת דיו בשחור לבן בסיסית שיכולה להתחרות במדפסות הלייזר ומסוגל לתמוך במקסימום 40 אלף דפים. במדפסת קיים שרת אינטרנטי מובנה שיאפשר לכם להגביל, להגדיר, לפקח ולערוך דוחות והדפסים שונים מהרשת.

-Canon Pixma G6020 All-in-Oneמדפסת מצוינת עבור משרדים ביתיים או משרדים קטנים. המדפסת מגיעה עם כמות דיו המספיקה להדפסת אלפי דפים, עלויות התפעול שלה נמוכות במיוחד והדיו השחור בכמות של עד 18,000 דפים. איכות הצילום של המדפסת מצוינת והיא בעלת סט מאפיינים, חבילת תוכנה וקיבולת נייר טובים מאוד.

מדפסות שמתאימות למשרד קטן

מדפסות למשרד חייבות להיות יעילות ואיכותיות ובעיקר לענות על צרכי המשרד בצורה הטובה ביותר. כאשר מדובר על מדפסות למשרד קטן, מעבר לעובדה שהן צריכות להיות יעילות ואיכותיות, עליהן לשים דגש על הפונקציונאליות של המדפסת והיכולת שלה לבצע מגוון פעולות שונות במכשיר אחד שכן, למשרד קטן לא תמיד יהיה את התקציב לרכוש כל מכשיר הנדרש למשרד באופן נפרד כגון: מכשיר פקס, מכונת צילום, סורק ועוד ויותר מכך, לא תהיה במשרד קטן את האופציה לשלב את כל המכשירים הללו בחלל הקטן שמנוצל בצורה הטובה ביותר עבור צרכי עבודה. לכן, מדפסת משולבת ללא ספק מהווה את המדפסת הנכונה והטובה ביותר עבור כל משרד קטן וכן, מדפסת שמבצעת את עבודה בצורה יעילה התואמת לצרכים המדויקים של המשרד מבחינת סוג ההדפסות וכמות ההדפסות, היא הבחירה הנכונה לכל משרד קטן.

 

 

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...