Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מדפים לעסק – מדריך רכישה

מדפים לעסק – מדריך רכישה
מקור hamadaf.co.il

בין אם לצרכי אחסון ובין אם לצרכי תצוגה, כל עסק זקוק למדפים שעליהם יהיה ניתן להניח מוצרים או חומרי גלם נדרשים. המדפים משמשים את העסק במתחם המכירה עצמו או מאחורי הקלעים, ובכל מקרה עליהם להתאים למטרתם באופן מושלם על מנת שהרכישה שלהם תהיה כדאית. להלן מדריך מקוצר שכולל את כל השיקולים שיש לקחת בחשבון כשרוכשים מדפים לעסק. קראו ויישמו בהתאם.

מדפים לעסק – מדריך רכישה
מקור hamadaf.co.il

יכולת נשיאת משקל

על המדפים שתבחרו לעמוד בעומסי המשקל הצפויים עבורם. במידה המדפים יהיו חלשים מידי, הם עשויים יהיו לקרוס ולפגוע בעובדים והלקוחות שלכם. במידה והם יהיו חזקים בהרבה ממה שצריך, הם פשוט יהיו יקרים ויצריכו מכם הוצאה כספית גדולה שלא לצורך. לכן, חשוב מאוד לקבל ייעוץ בטרם בוחרים את המדפים על מנת לחשב משקלית את העומס המירבי הצפוי להם. הדבר נכון לגבי כל מטרה אך במיוחד בכל מה שקשור לבחירת מדפים למחסן, שם מעוניינים להציב מקסימום משקל על מינימום מדפים מפאת חיסכון במקום. המדפים החזקים ביותר הם אלו שעשויים מברזל, אך ניתן למצוא גם כאלה מנירוסטה, אלומיניום, עץ ועוד.

חומרים איכותיים שמתאימים לסוג המוצרים

בחירת סוג החומר שמרכיב את המדפים הינה חשובה ביותר לא רק מבחינת נראות וחוזק אלא גם מבחינת ההתאמה לסוג המוצרים שאמורים להיות מוצבים על גבי המדפים. למשל, במידה ומדובר במוצרים שאמורים להיות בקירור, יש לוודא כי הלחות המתפתחת בתנאים אלו לא תכלה את המדפים ותגרום לקורוזיה. המדפים המתאימים במקרים אלו הם מדפי הנירוסטה, או לחלופין, מדפי מתכת חזקים יותר שעברו תהליכי גילוון וצביעה איכותיים. מדפים מעץ נועדו בעיקר לצרכי תצוגה רגילים מאחר והם לא יעמדו בתנאים קשים דוגמת קור או לחות לאורך זמן.

מדפים לעסק עם מנגנון זרימה דינאמי

במידה והינכם עסק שמוכר או מייצר מוצרים שלהם יש תאריך תפוגה, הרי שכדאי לכם לשקול רכישת מדפים עם מנגנון זרימה דינאמי. מנגנון זה כולל יצירת שיפוע קל של המדפים, שמצוידים בגלילים שמסיעים את המוצר הבא לראש המדף. באופן זה המוצר שנכנס ראשון למדף הוא גם זה שיוצא ראשון וכך גם הבאים אחריו. עבור אחסון או תצוגת סחורות ומוצרים חסרי תאריך תפוגה, הדבר מיותר ורק ייקר לכם את העלויות.

מודולאריות

עוד אפשרות חדשה יחסית היא מדפים מודולאריים. לעומת מדפים מקובעים רגילים, מדפים אלו ניתנים לכיוונון מבחינת המרחק בין השלבים וניתן להרחיב אותם במקרה הצורך עם תוספות של מדפים נוספים. אפשרות זו מתאימה באופן מושלם לעסק שכל העת משתנה ומתפתח ולא מעוניין להחליף את מערכת המדפים בכל פעם ולבזבז כספים רבים.

התקשרות עם חברה רצינית תבטיח לכם מגוון רחב של מדפים מכל הסוגים שציינו, ואף עמידה שלהם בכל תווי התקן הנדרשים, על מנת שאכן יהיו בטיחותיים ויעמדו בעומסים המיוחסים עבורם. שתהיה לכם רכישה מוצלחת!

מאמר זה נכתב על ידי חברת “המדף”, אצלנו בחברה כבר 50 שנה אנו מקשיבים לצרכי הלקוח ומתאימים עבורו מדפים למחסן ופתרונות איחסון מתקדמים, יעילים ואיכותיים‫.חמישים שנה שבהם אנחנו מלווים כל לקוח ופרוייקט משלב החזון, התכנון והאיפיון, דרך הייצור ועד ההתקנה והשירות‫.חמישים שנה של ניסיון, התחדשות, הצלחה, טכנולוגיה, ושירות‫.

כתובתינו: המנוע 9, תל אביב

טלפון: 03-6810782

Email: [email protected]

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...