Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מדפים לכל חללי הבית – עיצוב מקורי שיפתיע אתכם

מדפים לכל חללי הבית – עיצוב מקורי שיפתיע אתכם
קרדיט Magic-moments.co.il

מעצבים רבים מאוד אוהבים מדפים בחלק הפנימי של החדר, אבל אנשים לא תמיד חולקים את האהבה הזו מסיבה כלשהי, לפחות רושם כזה נוצר באוכלוסייה המערבית והביתית. פעם, נוכחותם של מדפים בסלון נחשבה בלתי הולמת. ארונות בגדים, מתלים ורהיטי קיר הם גם ריהוט נוח, גם אלמנטים עיצוביים וגם מקומות האחסון בבית. בהקשר למדפים, למעשה מדובר בפתרון מצוין שיש לו מספר רב של יתרונות ולא כל מי שמדבר בצורה שלילית עליהם באמת מסרב להם. הרי מדפי קיר בסלון או במטבח, או כל חלל אחר מביאים איתם גם חן וגם פונקציונאליות.

מדפים מעוצבים
קרדיט Magic-moments.co.il

יתרונות עיצוב חללי הבית בעזרת מדפים 

העיצוב של כל חדר בדירה מחייב את בעלי הדירה לחשוב על עיצוב הפנים מראש, כלומר, בחירתם של אלמנטים עבור החדרים שיחשפו אותו במלוא הדרו, ישלימו באופן מדויק את סביבתם ויהפכו לתוספת מעניינת ושימושית.

חלל חדר האירוח- סלון 

מדפים בעיצוב פנים הסלון הם מרכיב עיצובי חשוב יחד עם רהיטים מעוצבים, תאורה ותפאורה. בעיצוב מודרני שורר מינימליזם: במקום רהיטי קיר מגושמים, ניתנת עדיפות למדפים או מודולים ממדפים. הם מאפשרים לך למקם את כל הפריטים הדרושים מבלי להעמיס על החלל. לרוב, בסלון תלויים מדפי קיר מעל פינת הישיבה, עליהם מתאים למקם ספרים או מעל הטלוויזיה, שם ניתן להעמיד מסגרות תמונה או מזכרות. ניתן לשמור מקום למדפים בנישות בקיר, אם קיימות. אם תקשטו אותם בתאורה, החדר ינצנץ בצורה חדשה.

חלל המטבח 

במטבח משמשים המדפים למטרות ביתיות או דקורטיביות. לרוב, המדפים לכלי מטבח, כלים ושאר מכשירים מוסתרים מתחת לדלתות כך שרק למארחת תהיה גישה אליהם. על מדפים פתוחים מונחים לעין ספרי בישול, צנצנות תבלינים, עציצים עם פירות וירקות, כלים דקורטיביים ועוד. במטבח נפוץ השימוש גם במדפים פינתיים או מדפים תלויים.

חלל חדר שינה 

חדר שינה הוא המקום הנוח והשלו ביותר בבית בו ניתן להירגע ולישון. מדפי קיר פופולריים מאוד בחדר זה, והם בלתי ניתנים להחלפה מבחינת עיצוב פנים. לרוב הם מותקנים מעל ראש המיטה לשימוש נוח או על קיר צמוד למיטה. ליצירת עיצוב חדר הוליסטי נבחרים הצורה והצבע של מדפי הקיר בהתאם לסגנון השידות ליד המיטה, שולחן האיפור, ארון הבגדים ופריטים נוספים.

חדר ילדים

מדפי קיר בחדר ילדים הם אלמנט אינטגרלי. העיצוב, הבנייה והגודל תלויים בגיל הילד. בגיל הרך, המדפים משמשים גן עדן לצעצועים, משחקי לוח וספרים. יש לבחור מדפים עם פינות חלקות כדי לשמור על בטיחות בחדר. עבור ילדים בגיל בית הספר ומעלה, נדרשים מדפים לאחסון כלי בית ספר וכתיבה, ספרים ופריטים אחרים. לנוחות רבה יותר, מדפי קיר מחוברים ליד או מעל השולחן. המדפים נבחרים בהתאם לסגנון הכללי של החדר.

שלא כמו ארונות סטנדרטיים, מדפים יכולים לשפר כל סגנון בעיצוב פנים. עבור עיצוב מעולם ההייטק, בחרו דגמי זכוכית בצורת גל או מדפי מתכת, עבור עיצוב לופט – וריאציות מתכת רב-שכבות המדגישות את הסגנון התעשייתי. מדפי עץ צרים יעזרו לרכך את אווירת החדר בעיצובי פנים מינימליסטיים וקלאסיים – הם נראים נהדר על רקע קירות כהים ובהירים כאחד. אם אתם עדיין לא בטוחים באיזה סגנון לעצב את החדר, או איזה מדף יתאים לכם יותר, צוות המומחים של 'מגיק מומנט' ישמחו לייעץ לכם לגבי כל שאלה וסוגיה. בנוסף 'מגיק מומנט' מציעים לכם קטלוג עשיר בעל מגוון סוגי מדפים מעוצבים, מתוכו תוכלו להתרשם ולבחור את המדף המושלם עבורכם.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
להפוך להיות המאסטרים של חייכם
זה הזמן לקחת את החיים בידיים ולהשתמש בכל המידע המגיע...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...