Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לקבל את כל השירותים בענייני משפחה תחת קורת גג אחת

לקבל את כל השירותים בענייני משפחה תחת קורת גג אחת
קרדיט - Canva

"משפחה היא לא פיקניק" הוא משפט מוכר שנאמר לכל מי שמקים משפחה ע"י דודה כזאת או אחרת… אם ניהול ענייני משפחה אינם תמיד פיקניק גם כאשר הכול טוב וחיי המשפחה מאושרים בסה"כ. על אחת כמה וכמה כאשר מתעוררות בעיות, למשל כאשר היחסים עולים על שרטון ובני הזוג מחליטים להתגרש. עוד לענייני גירושין שהוא בעל ניסיון וידע רב בנושא יכול להקל מאוד על התהליך ע"י ניהולו באופן רגוע וקר רוח אך מנגד מתוך נחישות ושמירה על זכויות ואינטרסים של הלקוח. עו"ד לענייני משפחה המתמחה בתחום מעניק תחת קורת גג אחת את כל השירותים בנושא מלבד גירושין, כמו הסכמי ממון, ירושות וצוואות ועוד וכך המשפחה יודעת שיש לה כתובת לפנות אליה בכל נושא המעורר מחלוקת או דורש יעוץ משפטי.

איך נקבעים מזונות במשמורת משותפת?

הורים רבים המתגרשים היום מעדיפים להיות מעורבים במידה שווה בגידול הילדים. הדבר אומר חלוקת הסדרי שהייה באופן שווה, מקום שווה בקבלת החלטות אשר רבות מתקבלות יחד וגם נשיאה שווה ככל האפשר בנטל ההוצאות. כיוון שההוצאות מתחלקות באופן דומה, מקומם  וחשיבותם של מזונות במשמורת משותפת פוחתים אך עדיין לרוב יהיה הורה שישלם להורה האחר מזונות. בעזרת עו"ד לענייני גירושין נקבעים המזונות כאשר נלקחים בחשבון פרמטרים שונים. העיקרי בהם הוא הבדל ביכולת ההשתכרות ובכלל במצב הכלכלי של האם לעומת האב. כאשר יש הבדל משמעותי הדבר יגולם גם במזונות. פרמטר נוסף הוא האם ישנה הוצאה גבוהה שמשלם אחד הצדדים כי באותו יום הילד נמצא אצלו (למשל טיפול רפואי יקר או חוג יקר במיוחד).

חלוקת עיזבון בהתאם לצוואה- ממה מתחילים

מטרתה של צוואה היא להבטיח את חלוקת העיזבון בהתאם לרצונו של המנוח כאשר עקרון העל הוא- "רצון המת"  ובכלל להשאיר הוראות או בקשות אחרונות. ליורשים לא תמיד קל לגשת לטיפול בצוואה והדבר גם כרוך בלא מעט בירוקרטיה. לכן מומלץ לעשות זאת בעזרת עורך דין המומחה בתחום שיקל על התהליך. השלב הראשון הוא הגשת בקשה לצו קיום צוואה מרשם הירושות. את הבקשה יש לנסח באופן ברור ולצרף את המסמכים הנדרשים. כאשר הבקשה מתקבלת ולאחר בדיקת הצוואה, מפרסם רשם הירושות את הבקשה בעיתונות למשך 14 יום. המטרה היא לאפשר ליורש כזה או אחר להגיש התנגדות לצו קיום צוואה אם יש סיבה לכך, למשל חשד שהופעל לחץ על המצווה, השפעה בלתי הוגנת או שהצוואה נערכה כשלא היה כשיר לכך. כיוון שההתייחסות לצוואה דומה להתייחסות לפסק דין, ההתנגדות תישקל בכובד ראש לפני שהצוואה תבוטל או תתוקן בעקבותיה.

עו"ד עודד פסקל מתמחה בכל הנוגע לדיני משפחה, החל מירושות וצוואות דרך גירושין ועד עריכת הסכמים ומסמכים שונים בנושא. לקוחותיו מקבלים שירות מקצועי ביותר ויחס אישי. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
ההורה לא השאיר צוואה? אל תתמודדו עם הדברים לבד
בין אם הורה הותיר אחריו צוואה ובין אם לא, חלוקת...
הגנו על הזכויות שלכם בעבודה
גם למעסיקים יש זכויות בעבודה מול עובדים שמנצלים את החוק...
תפקידיו של עורך דין מקרקעין
עורך דין מקרקעין מספק שירותים שונים הקשורים לנדל"ן. אחד השירותים...
הגיע הזמן להשקיע בהתפתחות אישית
להרגיש תקועים באותה נקודה הרבה זמן בחיים זה לא משהו...
איך באמת צריכה להיראות דלת הכניסה לבניין שלכם?
אם עד היום בכל פעם כשעשיתם שיפוץ בבית התעלמתם מדלת...
את יכולה ליהנות מהכשרה לא משנה איפה נקודת הפתיחה שלך
אנחנו רוצות לגלות לך סוד. אף אחת לא נולדה כאשר...
מהו טיפול פיגמנטציה בפנים ומתי כדאי לעשות אותו?
פיגמנטציה בפנים היא תופעה לא נעימה כלל, אשר עלולה לגרום...
הכול על אימון אישי
מי מאיתנו לא היה רוצה להרגיש טוב יותר בחיים? למצוא...
בחירת חברת הסעות- כל מה שרציתם לדעת
לא מעט אנשים זקוקים לשירותי הסעות כיום. מדובר על שירותים...
המדריך המלא לייבוש כביסה
הכביסה היא אחת ממטלות הבית שגוזלות מאתנו הכי הרבה זמן....