Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לפני שיוצאים לקרב: כך תיערכו להליך הגירושין

לפני שיוצאים לקרב: כך תיערכו להליך הגירושין

ללא הכנה מוקדמת, וגם אם נדמה לנו ש"אצלנו זה לא יקרה", ההחלטה להיפרד עלולה להפוך בן רגע לזירת קרב של ממש. כל צד רוצה להרוויח קצת יותר ולעתים נדמה שהמטרה עשויה לקדש את האמצעים. רגע לפני שאתם מפרקים את החבילה, מורידים את הכפפות ויוצאים למלחמה, יש כמה מוקשים שאפשר ורצוי להישמר מפניהם. כך תגיעו אל מדרגות הרבנות כשאתם קצת יותר מוכנים – והרבה פחות חבולים.

 לפני שיוצאים לקרב: כך תיערכו להליך הגירושין

הכירו את הזכויות שלכם

אחד הכללים החשובים, וזה נכון בכל תחום בחיים ובפרט בהליך הגירושין, הוא הכלל לפיו אתם פשוט חייבים להכיר את כל הזכויות שמגיעות לכם. עורכי דין גירושין יעזרו לכם להבין אילו יעדים ריאליים ואילו לא, מה אתם יכולים להשיג ומה לא. ישראל, כמדינת חוק, קבעה לא מעט חוקים ותקנות במסגרתם ניתן לפעול, וגם אם נדמה לכם שאתם יכולים (או רוצים) לקבל הכול, רצוי להגיע אל ההליך הזה בעיניים פקוחות ועם ציפיות קצת יותר הגיוניות. הצוות המיומן של משרד יוסף אמר & אבי אוחנה יהיה שם מהרגע הראשון, עם העצות הנכונות וההכוונה שאתם זקוקים לה כדי לעשות את זה נכון.

התמקדו בצרכים שלכם – אבל אל תשכחו את הילדים

פירוק התא המשפחתי הוא עסק מורכב למדי, ולא רק ברמה הרגשית אלא גם ברמה הכלכלית. במקום משק בית אחד אתם עומדים לנהל שני משקי בית נפרדים, ובין שני בתים אלה נמצאים לרוב הילדים. זהו בדיוק המקום שבו אתם צריכים לחשוב עליהם, על מה שנכון עבורם ועל הדרך שבה תוכלו להמשיך להעניק להם את החינוך הטוב ביותר, את המענה לצרכים הבסיסיים ביותר שלהם ואת איכות החיים שמגיעה להם. עורך דין מזונות יסייע לכם למצוא את השילוב המנצח בין היכולות והצרכים שלכם לבין אלה של הילדים, עם ייצוג משפטי ראוי וליווי אישי ברמה הגבוהה ביותר.

הימנעו מטעויות שיעלו לכם ביוקר

למרבה הצער, גירושין עלולים להפוך בקלות לקרב מלוכלך שבו כל האמצעים כשרים, או לפחות כך נדמה. עם זאת, חשוב להיזהר ולהימנע מצעדים שעשויים להסב לכם נזקים כבדים מאוד – גם ברמה הכלכלית. כפי שכל עו"ד לשון הרע יסביר, הרי שהשמצת הצד השני, פגיעה בשמו הטוב או הפצת מידע פוגעני בדרכים כאלה ואחרות, הם מהלכים שאולי נראים לכם חכמים ונכונים אבל הם רק פוגעים במטרות שלכם. אז לפני שאתם מכניסים את הרגל אל הביצה הזו, התייעצו עם יוסף אמר ואבי אוחנה, דעו מה אתם יכולים להשיג ומה הדרך הנכונה לעשות את זה, והימנעו מטעויות. לקבלת מידע נוסף התקשרו: 050-3305050.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...