Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לעמוד על זכויותיכם

לעמוד על זכויותיכם
קרדיט pixabay

המציאות בה אנו חיים הינה מורכבת, כאשר לעיתים קרובות אנו נאלצים להתמודד עם חוזים שהופרו או הבטחות שלא התממשו. בין אם מדובר בקבלנים אשר לא ביצוע את משימתם כראוי, חברות תעופה אשר עיכבו טיסה או שמא מדובר בחברת ביטוח אשר לא הפקידה את הכספים בקרנות הפנסיה – כדי להתמודד עם מצבים אלו ואחרים, יש לפנות אל עורך דין מקצועי שייעץ וילווה אתכם בעת הגשת התביעה.

לעמוד על זכויותיכם
קרדיט pixabay

גרמו לכם לנזקים כספיים או עוגמת נפש? סביר להניח שתאלצו להגיש תביעה ולהילחם על זכויותיכם בבית המשפט. במקרים אלה כדאי מאוד להסתייע בשירותיו של עורך דין תביעות מנוסה, אשר ייצג תובעים ונתבעים בנסיבות הדומות לשלכם, והצליח לשכנע את השופטים בצדקת לקוחותיו, והוביל בסופו של דבר לפסיקת פיצוי כספי נכבד לטובת לקוחותיו. עורך דין אדי בליטשטיין מנהל משרד בוטיק העוסק בתחום הליטיגציה האזרחית – מסחרית והתובענות הייצוגיות. למשרד זה ניסיון רב והוא ייצג נתבעים ותובעים רבים מאוד – כאשר תיקים רבים זכו לסיקור תקשורתי נרחב.

למצות את הדין ולהגיש תביעה

"האדם מתכנן תכניות ואלוהים צוחק" – מדובר באחד הביטויים המדויקים ביותר. אכן, אנו שואפים לנהל חיי יום-יום איכותיים ללא טרדות. עם זאת, לא תמיד חיינו מתנהלים על מי מנוחות כאשר לעיתים ההתנהלות של גופים שונים אינה כשורה.

מתמודדים עם מקרה חמור בתחום דיני הנזיקין, לשון הרע, סוגיות אזרחיות-מסחריות או בתחומים אחרים? בין אם מדובר במקרים של תאונות דרכים, אובדן כושר עבודה, ליטיגציה אזרחית, הליכי מכרזים, התמודדות אל מול הביטוח הסיעודי וכן הלאה, במקרים אלה כדאי להתחיל במכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים ולהסביר לגוף שפגע בזכויותיכם מה בדיוק התרחש ומה בדיוק לא תקין ופוגע בזכויותיכם.

ככל שלא יתקבל מענה הולם או פתרון לבעיה בגינה פניתם, ייתכן שלא יהיה מנוס מלפנות לעורך דין תביעות על מנת שיכין בשמכם כתב תביעה ויגיש אותו לבית המשפט.

לאחר הגשת כתב התביעה לבית המשפט ההליך יתנהל בעיקר בין עורכי הדין עד לסיומו בפשרה או בפסק דין שיינתן על ידי בית המשפט.

לקבל מעה משפטי מהמעלה הראשונה

מעוניינים להגיש תביעה אזרחית – כספית? רצוי לא להתמודד עם מצב זה לבדכם – אלא להסתייע בשירותיו שלעורך דין העוסק בתחום. כדי לקבל ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי מהמעלה הראשונה, אתם מוזמנים לפנות אל עורך דין אדי בליטשטיין. עו"ד בליטשטיין מחזיק בתואר ראשון במשפטים (L.L.B) והוסמך לעסוק בעריכת דין בשנת 2011. בשנת 2013 יצא עורך דין לדרכו העצמאית בתחום הליטיגציה האזרחית – מסחרית. מאז ועד היום, ייצג עורך דין בליטשטיין תובעים ונתבעים בהצלחה במסגרת תיקי ליטיגציה מאתגרים ומורכבים במיוחד – כאשר רבים מתיקים אלו סוקרו בכלי התקשורת באופן נרחב. לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לבקר בעמוד הבית באתר של עו"ד בליטשטיין – www.blitshtein-law.com כמו גם ליצור קשר בטלפון: 03-6427876.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...