Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לכל תאונה השלכות קשות לעתיד

לכל תאונה השלכות קשות לעתיד
קרדיט - Pixabay

תאונות רבות גוררות איתן השלכות קשות לעתיד אבל מי שנפגע בהן לא תמיד מודע לכך ולא יודע לחשב את היקף הפיצויים שמגיע לו בשל כך. למי שעובד בתחום זה והוא בעל ניסיון, ידוע היטב שכל תאונה משליכה על נזקים שנשארים גם בעתיד, בין אם הם נפשיים או גופניים ומכאן נובעת גם היכולת של הנפגעים להתפרנס ולהמשיך לעבוד, או להתמודד עם הטראומות בהצלחה. זה נכון לתאונות דרכים כמו גם לתאונות עבודה, שיכולות להיות קשות מאוד. נפגעי תאונות כאלה מיוצגים בדרך כלל על ידי עורך דין תאונת עבודה מומלץ, משום שהוא יכול לראות איך התאונה תגרום לנפגעים אלו מוגבלות ואבדן כושר עבודה. כמו כן, בתאונות רבות יש הוצאות נלוות לתקופת ההחלמה שלא תמיד נלקחות בחשבון, מלבד הפסקת העבודה. הזכויות של נפגעים אלו מחברת הביטוח של המעסיק ומביטוח לאומי חייבות להיות ממומשות בהקדם כדי שתוכלו להחלים מבלי לחשוב על קשיי הפרנסה, ובמקרה של פרישה מהעבודה גם לעשות את זה נכון. משרד עורכות דין, גישור ונוטריון פילביץ'-אבדייב, בניהולן של עו"ד גלי אבדייב ועו"ד חגית פילביץ’ מלווה את הלקוחות שלו בכל התהליכים שנפגעי עבודה צריכים לעבור כדי לקבל את הזכויות שלהם.

לקבוע נכות בגלל העבודה שלכם

עבודות רבות נושאות בחובן סיכונים שונים שבגללם עלולות להיווצר נכויות שונות, כמו פגיעה בשמיעה או בראייה, קשיי נשימה, מחלות כרוניות ועוד. נכות מעבודה או מחלה מעבודה לא חייבות להיות פתאומיות כמו תאונה אלא להיווצר במשך שנים בגלל הצטברות הנזקים לאורך זמן ויש לטפל בזה בצורה הטובה ביותר בביטוח הלאומי וגם מול חברת הביטוח הפרטית של המעסיק. בדרך כלל, נוהגים להגיש לביטוח לאומי תביעת נכות מעבודה על מנת להכיר בנזק שנגרם לכם. לכן יש לעשות זאת נכון על מנת למנוע דחייה והתמשכות תהליכים ללא צורך בגלל היעדר מסמכים מתאימים.

ליווי אישי בהליכים משפטיים

כשאתם מגישים תביעה לביטוח לאומי או חברת ביטוח אתם צריכים להגיע מוכנים ומצוידים בכל המסמכים התקפים, ואת זה מומלץ לעשות בעזרת עורך הדין שלכם. הוא ינחה אתכם איזה תיעוד להביא כדי להגיש את הקשה בצירוף מסמכים רפואיים שתומכים את דרישתכם ומנמקים את הפגיעה בכם. את כל אלה מומלץ לעשות רק עם מי שבאמת מתמחה בכך ויכול לבדוק את ההליכים בביטוח לאומי ולייצג אתכם מולו כשצריך להוכיח את מצבכם. משרד עורכות דין, גישור ונוטריון פילביץ'-אבדייב, בניהולן של עו"ד גלי אבדייב ועו"ד חגית פילביץ’ מייצג לקוחות רבים בהליכים כאלה כבר שנים רבות לשביעות רצונם המלאה.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
ההורה לא השאיר צוואה? אל תתמודדו עם הדברים לבד
בין אם הורה הותיר אחריו צוואה ובין אם לא, חלוקת...
הגנו על הזכויות שלכם בעבודה
גם למעסיקים יש זכויות בעבודה מול עובדים שמנצלים את החוק...
תפקידיו של עורך דין מקרקעין
עורך דין מקרקעין מספק שירותים שונים הקשורים לנדל"ן. אחד השירותים...
הגיע הזמן להשקיע בהתפתחות אישית
להרגיש תקועים באותה נקודה הרבה זמן בחיים זה לא משהו...
איך באמת צריכה להיראות דלת הכניסה לבניין שלכם?
אם עד היום בכל פעם כשעשיתם שיפוץ בבית התעלמתם מדלת...
את יכולה ליהנות מהכשרה לא משנה איפה נקודת הפתיחה שלך
אנחנו רוצות לגלות לך סוד. אף אחת לא נולדה כאשר...
מהו טיפול פיגמנטציה בפנים ומתי כדאי לעשות אותו?
פיגמנטציה בפנים היא תופעה לא נעימה כלל, אשר עלולה לגרום...
הכול על אימון אישי
מי מאיתנו לא היה רוצה להרגיש טוב יותר בחיים? למצוא...
בחירת חברת הסעות- כל מה שרציתם לדעת
לא מעט אנשים זקוקים לשירותי הסעות כיום. מדובר על שירותים...
המדריך המלא לייבוש כביסה
הכביסה היא אחת ממטלות הבית שגוזלות מאתנו הכי הרבה זמן....