Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לומדים למחזר אריזות: גשם של פעילויות הסברה כתומות בלוד

לומדים למחזר אריזות: גשם של פעילויות הסברה כתומות בלוד
עיריית לוד

לפני מספר חודשים נפרסו בעיר לוד הפחים הכתומים. מאז ועד היום השקיעה עיריית לוד בשיתוף תאגיד תמיר משאבים רבים על מנת לקדם את ההסברה לנושא. במהלך החודש הקרוב יתקיימו בכלל גני הילדים בעיר הצגות וסדנאות יצירה שילמדו את הטף להפריד אריזות (הפעילויות יתקיימו בשפה העברית והערבית).

לומדים למחזר אריזות בלוד
עיריית לוד

בנוסף יעברו ילדי בית הספר היסודי סדנאות חווייתיות שילמדו אותם אילו פחי מחזור קיימים בעיר ומה יש להשליך לכל אחד מהם. גם תלמידי החטיבות והתיכונים יפתרו משימות וחידות בחדר בריחה נייד שבאמצעותו ילמדו את חשיבות הנושא באופן חוויתי ומותאם.

במקביל תערך פעילות הסברה משמעותית נוספת בבתי התושבים ברחבי העיר שבמסגרתה יגיעו נציגי הסברה לכ- 7,000 משקי בית, יסבירו בקצרה על חשיבות הפרדת האריזות ויעניקו לכל משק בית שי – סל רב פעמי ועלון הסברה. כל שאר משקי הבית בעיר יקבלו את השי בפתח ביתם (על ידית הדלת).

הפעילויות המתקיימות בעיר לוד הנן חלק ממהלך פרסום והסברה ארצי שבמהלכו נפגוש שוב את דדי החתול בפרסומת חדשה בטלוויזיה בה הוא מפתיע את משפחת גוטמן בביתה ובודק האם הם מפרידים אריזות כהלכה. נוכל לשמוע את דדי החתול גם בפרסומת חדשה ברדיו.

הפרדה במקור למה זה חשוב?

הפח הכתום המשרת כ-3.5 מיליון משקי בית ברחבי הארץ נותן אפשרות להפריד אריזות באופן נוח ופשוט ומאפשר לכל תושב להצטרף למהפכת המחזור המתהווה ותופסת תאוצה ב- 83 רשויות ברחבי הארץ. ההפרדה במקור בבית התושב מהווה נדבך משמעותי בתהליך מיון הפסולת והפיכתו למוצר חדש. עצם ההפרדה מאפשרת למיין את האריזות לסוגיהן השונים באופן כזה שמקצר את תהליך הפיכת האריזות למוצרים חדשים. ככל שיגבר שיתוף הפעולה מצד הציבור כך יהפוך תהליך המחזור לפחות מזהם ויותר יעיל וכלכלי. מטרת המהלך הוא להקטין את כמות הפסולת המוטמנת באדמה

ממנכ"ל תאגיד תמיר רני איידלר נמסר: "אני מברך את תושבי העיר לוד על הצטרפותם למהפכת מחזור האריזות. כולי תקווה כי ככל שיחלוף הזמן  יצטרפו עוד ועוד תושבים בעיר למהפכה מתוך הבנת חשיבות נושא מחזור הפסולת ובעיקר מתוך הרצון לקחת אחריות ולשמור יחד על הכדור שלנו."

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו: "העיר לוד גאה להיות חלק ממהפכת המחזור ולקחת חלק בהגנה על הסביבה. אני בטוח שהשיפור בשמירה על הניקיון, הגברת המחזור והרחבת המודעות הסביבתית יגדלו באופן משמעותי גם בעתיד, בזכות המשך שיתוף פעולה של העירייה, התושבים ובעלי העסקים, כדי שלוד תהיה נקייה וירוקה יותר. פריסת מאות רבות של מתקנים כתומים למחזור אריזות היא חלק חשוב בתהליך זה, לצד פעילויות ההסברה המקיפות והחשובות".

לומדים למחזר אריזות בלוד
עיריית לוד
כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...
איך עורך דין משפחה יכול לעזור גם לכם?
עורך דין משפחה נחוץ במגוון רחב מאוד של מצבים. במיוחד...
היבטים משפטיים של מיסוי מקרקעין
עורך דין מיסוי מקרקעין מתמחה בהיבטים המשפטיים של מיסוי מקרקעין,...