Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לוד 2025: מרימים מצפן ומקדמים מנועי צמיחה

לוד 2025: מרימים מצפן ומקדמים מנועי צמיחה
עיריית לוד

לוד נמצאת בעיצומה של טרנספורמציה ושינוי יסודי, שלא ראתה מאז הקמת המדינה. לקראת הצמיחה העירונית הצפויה, התכנסו כל מנהלי העירייה לסדנת עבודה שמטרתה, הצבת יעדים ארגוניים ובחינת כוחות מקדמי ובולמי צמיחה, ומתן תיעדוף לקידום נושאים כגון – תכנון ממצה פוטנציאל בתחום מסחר, תעסוקה ומגורים, תכנון סביבתי ופיתוח שטחים ציבוריים, הגדלת הכנסות עצמיות וממשלה, חיזוק תשתיות כלכליות ומשיכת עסקים לעיר, פיתוח והכשרת הון אנושי וקליטת גורמי מקצוע חדשים, העלאת איכות השירות לתושב וחיזוק הקהילה, השייכות והזיקה לעיר, ומשיכת אוכלוסייה חדשה ויציבה לעיר.

מרימים מצפן ומקדמים מנועי צמיחה
עיריית לוד

את סדנת העבודה שהוביל מנכ"ל העירייה אהרון אטיאס בסיועו של עוזר המנכ"ל אסף מדר, העבירו יועצי חברת "כוורת" המתמחים בתחומי אסטרטגיה וצמיחה רשותית רב-מערכתית ובקידום תוכניות עבודה התואמות את יעדי העיר לשנים הקרובות, בתכנון ובראייה ארוכי טווח.

במשך יום שלום, עבדו מנהלי העירייה על הצבת יעדים וייצור מפות אסטרטגיות להשגת יעדי הצמיחה, תוך עבודה בצוותים וקידום תהליכים ארגוניים, ממשקים ונורמות של שיתופי פעולה בין האגפים השונים.

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, ציין בפתיחת הסדנה את השינויים הגדולים שיתרחשו בלוד בעשור הקרוב: "שנת 2019 הינה המשמעותית ביותר בהובלת תכניות ופרויקטי ענק בלוד. האתגר החשוב ביותר בשנים הקרובות הוא הובלת אחד מהסכמי הגג הממשלתיים הגדולים בישראל, בהיקף של כ-7 מיליארד ₪. הסכם הגג, יחד עם כל המהלכים שמקדמת העיר, יביא להכפלת אוכלוסייתה של לוד בתוך פחות מעשור, יכפיל את שטחה של העיר ויוסיף עוד כ-17 אלף יחידות דיור, ועלינו כרשות מקומית להיערך לכך, ובכל התחומים: פיתוח ובינוי, חינוך, רווחה, תחבורה, ביטחון אישי, תיירות, תרבות, תשתיות, סביבה, מרחב ציבורי, עירוניות חכמה ועוד. פרויקטים אלה יצעידו את העיר קדימה וישפרו את איכות החיים של התושבים".

ראש העיר ציין כי המבנה הארגוני החדש אשר יוצג בישיבת מועצת העיר בשבוע הבא, מבטא את השינויים הארגוניים, תוספת אגפים וכוח אדם מקצועי במטרה לעמוד באתגרי הצמיחה. "מהלכים משמעותיים אלה והיערכות העירייה, מהווים פתרונות לאתגרים השונים. אתגר נוסף הוא שיפור תדמיתה של העיר. לכן, לצד המהלכים האופרטיביים בשטח, נעשה גם תהליך אסטרטגי של מיתוג מחדש וטיפול תדמיתי ללוד. תהליך זה, שכבר יוצא לדרך בימים אלה, בא לחזק את גאוות התושבים בעיר, לגרום להגעה של אוכלוסייה חזקה ועסקים חדשים ולהביא לשינוי תפיסתי לגבי העיר לוד בקרב קהלי היעד הרלוונטיים. התכניות שאושרו ותוקצבו, לצד מהלכים נוספים, יהפכו את העיר לאחד היעדים המועדפים עבור משפחות צעירות וארגונים גדולים".

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך לחזק את תדמית העסק שלכם בצורה אפקטיבית?
כדי לשווק את עצמכם ולחזק את המותג שלכם רצוי לבחור...
ציוד מיוחד ורב-תכליתי
מנוף משאית הוא ציוד רב-תכליתי המשלב בין ניידות של משאית...
להעביר זמן בכיף עם מילים כתובות- כך תעשו את זה
לכל אחד מאיתנו כתב יד שונה, כתב יד הייחודי רק...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
תפקיד חיוני בהבטחת שמירה על זכויות בסיסיות
עורכי דין פליליים הם אנשי משפט המתמחים בהגנה על אנשים...
עצבו בחוכמה את המשרד
אין ספק שעיצוב פנים הוא חלק הכרחי בעת קניית דירה...
היבטים משפטיים הנוגעים להעברת נכסים
עו"ד ירושה מתמחה בהיבטים המשפטיים הנוגעים להעברת נכסים מהנפטר למוטבים,...
כל האמת על דירות דיסקרטיות
האם יש לכם מצב רוח לטיפול עצמי אקסקלוסיבי? מציאת דירות...
איך להתמודד עם עבירות תנועה בצורה נכונה
עבירת תנועה יכולה לקרות גם לנהג האחראי ביותר – עבירות...
למה לפנות אל מתקשרת רוחנית?
כאשר אנו מחפשים תשובות, הדרכה או ייעוץ בקשר לנושאים שונים...