Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לוד רצה קדימה במרוץ לוד ה-6

לוד רצה קדימה במרוץ לוד ה-6
בסיום מקצה האפרוחים להורים ולילדים. תמונת ארכיון מאשתקד

למה כדאי להשתתף במרוץ לוד? הריצה על כביש 40 המהיר, ההפנינג הספורטיבי החווייתי, מזג האוויר הצפוי. רק אל תגידו שלא המלצנו לכם על הדרך המושלמת לפתוח את הסופ"ש של ה-29 במרץ.

מרוץ לוד יתקיים השנה ב-29 במרץ, זו השנה השישית ברציפות, ויש לא מעט סיבות להכניס אותו לתכנית המרוצים שלכם. המרוץ יתקיים השנה בפעם השישית ויכלול מקצים תחרותיים למרחקים של 10, 5 קילומטרים כמו גם מקצים עממיים ל-2 ק"מ. מי שהשתתף במרוץ הזה בשנים האחרונות יודע שמדובר על חגיגת ספורט גדולה של יום שישי בבוקר. אולי זה נשמע מוכר, אבל בלוד בהחלט לוקחים את העניין הזה ברצינות ונהנים מהבונוסים הנוספים שיש לעיר להציע. מבחינת מזג האוויר, סטטיסטית, סוף מרץ במרכז הארץ זה תאריך שאפשר לבנות עליו לריצה נעימה ומהירה. בנוסף, המסלול של מרוץ לוד הוא מהיר במיוחד וכולל ריצה בתוך העיר ובכביש 40 המהיר שייסגר במיוחד לכבוד האירוע.

בסיום מקצה האפרוחים להורים ולילדים. תמונת ארכיון מאשתקד
אירוע ספורטיבי ענק, המוני וצבעוני. תמונת ארכיון
אירוע ספורטיבי ענק, המוני וצבעוני. תמונת ארכיון

לוד ממשיכה במרוץ המסורתי שהפך לשם דבר בישראל, באירוע  ספורטיבי הכי גדול, המוני, ססגוני, צבעוני ומלהיב המתקיים בעיר לוד, בהשתתפות אלפי רצים מלוד ומכל הארץ, בהפנינג ספורט, בריאות וכושר, הכולל מרוץ תחרותי מותאם לכל הגילאים.

בעיריית לוד מאמינים שגם השנה, ישתתפו משפחות רבות במרוץ ויגיעו להפנינג הספורט שילווה אותו. לכן, מעבר למקצים התחרותיים ל-10 ו-5 ק"מ המיועדים לספורטאים שמתאמנים על בסיס קבוע, יכלול המרוץ גם מקצה עממי ל-2 ק"מ ו"מרוץ אפרוחים" לילדים.

כל המקצים במרוץ לוד יוזנקו משדרות ירושלים לכיוון צפון. הרצים במקצה למרחק של 10 קילומטרים, ירוצו את הרבע הראשון של המרוץ ברחובות העיר (בעיקר על רחוב החשמונאים). אחרי כ-2.5 קילומטרים, יפנו ימינה ויתחברו לכביש 40 שבו ירוצו תחילה לכיוון דרום ובחזרה (כשני קילומטרים לכל כיוון). הריצה על הכביש המהיר היא שטוחה, ומי שיעשה את הדרך חזרה יראה מולו את הרצים בהלוך בדרך לנקודת הפרסה שלהם.

אחרי שמסיימים את הקטע על הכביש המהיר, חוזרים למעשה על אותו המסלול. חשוב לציין שבשני הקילומטרים הראשונים והאחרונים יש כמה גבעות, וזה אומר שכדאי לשמור כוחות גם לסיום (עוד לפני שמתחברים מחדש לשדרות ירושלים) ובנוסף מומלץ לא להגזים בהתחלה ולתכנן את הגברת המהירות לכביש המהיר.

המשתתפים ב מקצה ל-5 קילומטרים יבצעו את הפרסה עוד לפני הכביש המהיר, ובמקצה ל-2 קילומטרים הריצה תהיה משדרות ירושלים ישר לרחוב הנרייטה סולד ובחזרה.

המנצחים במרוץ לוד יזכו בפרסים כספיים, מה שצפוי להעלות את הרמה של הרצים המובילים ולמשוך קדימה גם את שאר הרצים. כל שנותר הוא לקוות למזג אוויר קלאסי לריצה, כי לכל השאר כבר ידאגו בהפנינג ספורט מאוד מיוחד שבהחלט שווה לחוות אותו.

המסר העיקרי במרוץ, כפי שמדגיש ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, "לוד רצה קדימה" במטרה להנחיל לתושבי העיר את החשיבות שבשמירה על אורח חיים בריא והזדמנות לשלב כושר גופני עם פעילות לכל המשפחה. "הצטרפו אלינו גם אתם, לחגיגת ספורט ענקית, ססגונית ומלאת אנרגיה", קרא ראש העיר לכל מי שעדיין לא נרשם והבטיח את מקומו.

ההרשמה למרוץ לוד תסתיים ביום שלישי ה-26 במרץ בשעה 10:00 בבוקר.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
מצטיין מח"ט צנחנים לראש השנה, רס"ל ישראל רובינוב תושב לוד
ביום שני האחרון, בתאריך 11.9.23 התקיים טקס מצטיינים בראשות מפקד...
חוליית שודדי כספות נעצרו בשפלה
כח משימה מיוחד שהקים מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי...
שינה לצד התינוק
הדרך המושלמת והטובה ביותר לישון לצד התינוק שלנו זה באמצעות...
יום המעשים הטובים בקניון עופר רחובות
קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר יציין את "יום המעשים...
בלוד מעריכים אלופים ואלופות ומוקירים את הספורטאים והספורטאיות המצטיינים לשנת 2022
במעמד מרשים ומכובד נערך ביום רביעי טקס הוקרה לספורטאים מצטיינים...
מתחדשים בשירות מהיר למען התושבים: בוט וואטסאפ חדש למחלקת הכנסות והארנונה בעיריית לוד
מחלקת הכנסות וארנונה בעיריית לוד השיקה בוט חדש באפליקציית הוואטסאפ,...
נחנכה בלוד האנדרטה לזכר יהודי אתיופיה שנספו בדרכם לישראל
בטקס מרגש נחנכה בתחילת השבוע בפארק רמב"ם בלוד, האנדרטה לזכר...
אושר תקציב העירייה לשנת 2023: כמיליארד שקל לפיתוח ועשייה בלוד
תקציב 10: מועצת העיר לוד אישרה בישיבה שנערכה לקראת סוף...
רוצים לקבל מחמאות על האוכל? כך תעשו את זה
לא כולנו התברכנו בכישרון בישול טבעי, בידיים ובחושים שיאפשרו לנו...
עושים אמנות עכשווית ברמלה
במעמד ראש העיר רמלה מיכאל וידל, חברי מועצת העיר רמלה,...