Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לוד פותחת עוד שנת לימודים מוצלחת!

לוד פותחת עוד שנת לימודים מוצלחת!
עיריית לוד

■ ביום ראשון הקרוב, פותחת מערכת החינוך בלוד, זוכת פרס החינוך הארצי לשנת תשע"ז, עוד שנת לימודים מוצלחת. 19,564 תלמידי העיר בכל מסגרות החינוך, יעשו את דרכם לבתי הספר ולגני הילדים ■ לקראת פתיחת שנה"ל ביצעה עיריית לוד שיפוצים נרחבים בתקציב של כ- 20 מיליון ₪ בגני הילדים ובבתי הספר בעיר, בחינוך היהודי ובחינוך הערבי ■ ראש העיר יאיר רביבו: " נמשיך לעשות את עבודתנו באמונה, באומץ ובאהבה, להוביל לחדשנות ולעמידה באתגרי החינוך תוך שיתוף פעולה פורה ומצמיח עם כל הגורמים העסוקים בחינוך. שתהיה לנו שנת לימודים פורייה, מלמדת ומוצלחת".

ביום ראשון הקרוב תיפתח בלוד שנת הלימודים החדשה תשע"ט, כאשר 19,596 תלמידים בכל מסגרות החינוך יעשו את דרכם למוסדות החינוך השונים, בהם 9,154 תלמידי בתי הספר היסודיים, 5,678 בעל יסודי, ו-4,764 תלמידים ב-159 גני ילדים, מתוכם 11 חדשים.

לקראת פתיחת שנת הלימודים, נערכה עיריית לוד בכל מוסדות החינוך בעיר, הן בחינוך היהודי והן בחינוך הערבי. במהלך חופשת הקיץ ביצעה עיריית לוד על מחלקותיה השונות עבודות מאומצות ורחבות היקף בתקציב כולל של כ-20 מיליוני שקלים, כדי להבטיח את פתיחת שנת הלימודים כסדרה.

השבוע נפגש ראש העיר עו"ד יאיר רביבו עם מנהלי בתי הספר בעיר, הוותיקים לצד החדשים שיתחילו בלוד את שנתם הראשונה בניהול. במפגש השתתפו מפקחי החינוך בעיר, סגן ראש העיר יוסי הרוש הממונה על החינוך, מנכ"ל העירייה אהרון אטיאס, מנהל אגף החינוך שלום עזרן. ישיבת היערכות רבת משתתפים כינס ראש העיר עם כל מנהלי האגפים ומחלקות העירייה, במטרה לבחון פערים אם נותרו כאלה ולהעניק פתרון מידי.

כפי שפורסם לאחרונה, זו שנה חמישית שבתי ספר העל יסודיים בלוד זוכים כבתי ספר מצטיינים בהיבטים לימודיים, חברתיים וערכיים. 3 תיכוניים מלוד זכו כבתי ספר מצטיינים של משרד החינוך לשנה"ל תשע"ח, בהם

תיכון דרכא ע"ש מקסים לוי, אורט לוד ע"ש זייל, ותיכון סנט ג'ורג'. בחירת בתי הספר התקבלה על סמך חישוב שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור המשמעותי ביותר שחוללו מוסדות אלה בהשוואה לשנת הלימודים תשע"ז.

החינוך העל יסודי רושם עליה מתמדת בשיעור הזכאים לבגרות, למעשה עליה של 70% תוך 7 שנים, מ-35.4 בתש"ע-2010 ל-59.4% בתשע"ז-2017

ראש העיר עו"ד יאיר רביבו: "הגענו ליעד של 60%. ההשקעה הרבה שלנו בחינוך, ההתמדה והסבלנות מוכחות כמשתלמות. זכייתנו בפרס החינוך הארצי מבטאת את המהפכה הגדולה, שמתחוללת ב"ה בשנים האחרונות בעיר בכלל ובמערכת החינוך בפרט. זהו ביטוי על עבודה ראויה לשבח, על נחישות וחדשנות, על עמידה באתגרי החינוך ועל שיתוף פעולה פורה ומצמיח. תודתי לסגני היקר יוסי הרוש, לחברי המועצה, למנכ"ל אהרון אטיאס, למנהל אגף החינוך שלום עזרן ולכל עובדי אגף החינוך על השקעתם המסורה, לכל צוותי ההוראה, המנהלים והנהגת ההורים, לאנשי משרד החינוך, לתלמידים היקרים שלנו המאפשרים לנו להשפיע ולחנך ולכל התושבים היקרים שמאמינים במערכת החינוך הנפלאה שלנו ושהמונח 'החינוך בראש' הוא לא סיסמא אלא דרך חיים שאנו צועדים בה. נמשיך לעשות את עבודתנו באמונה, באומץ ובאהבה. בשמי ובשם חבריי למועצת העיר ולהנהלת העירייה, אני מאחל לכולם בע"ה שנת חינוך פורייה ומוצלחת".

לוד פותחת שנת לימודים מוצלחת
עיריית לוד
לוד פותחת שנת לימודים מוצלחת
עיריית לוד
כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...