Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להתקדם עם הטכנולוגיה

להתקדם עם הטכנולוגיה
קרדיט PIXABAY

אין ספק שאחד מהדברים שמאפיינים את העידן הנוכחי הנו הקצב המהיר שבו הטכנולוגיה מתפתחת, ועל כן אם גם אתם אנשים שהמצאות חכמות גורמות להם להתרגש ואם גם אתם יודעים כיצד יראה הדגם החדש של הנייד עוד לפני שהוא הוצג למכירה, הרי שגם אתם מוזמנים להתקדם עם הטכנולוגיה ולבחון מה היא יודעת להציע.

להתקדם עם הטכנולוגיה
קרדיט PIXABAY

העוזר האישי שלכם

אם פעם היינו משחקים טטריס בנייד ומבסוטים עד הגג, הרי שכיום אנו נעזרים בו בכדי לערוך קניות לשבת, לשמור על קשר עם חברים, לענות למיילים של העבודה, לעקוב אחר מועדים חשובים בשנה ובאופן כללי הנייד הפך להיות העוזר האישי והבדרן הצמוד שלנו, ועל כן מוטב להכיר אינספור מכשירים סלולריים חדשים שיודעים לשרת אותנו יותר מהר, יותר טוב ויותר מדויק, ואם ניתן אז גם באיכות יותר גבוהה, בצורה יותר ארגונומית ולצד עיצוב יותר עדכני. נשמע מוגזם? כלל לא, וגם בקטגוריה האקסקלוסיבית הזו נמצא לא מעט מתחרים.

שומרים על קשר עם הרכב

אם כבר ציינו נייד חכם, רק מתבקש לציין שלל המצאות משלימות, ופה נבחר לציין לטובה מוצר מבית חברת Automatic Labs. מדובר במוצר שמסנכרן ישירות לסמארטפון את נתוני הנהיגה שלנו (קישור בלוטות' מאפשר זאת), כך שבין היתר זוכים לזהות תקלות במנוע, לחסוך בצריכת הדלק, ליצור קשר עם מד"א (בעת מקרה חירום) ועוד, אך הנתון שאולי הכי פרקטי נוגע ליכולת של המכשיר להזכיר לנו היכן חנינו בהיסח הדעת את הרכב, כאשר רק רצינו להיזרק החוצה אל עבר היעד הרצוי. נשמע מעניין? בררו אודות Automatic Link!

התרנגולת הייתה גאה בכם

עוד המצאה נהדרת שנעזרת באפליקציה שמיושמת דרך הנייד, הינה תבנית ביצים שיושבת במקרר. נשמע מוזר? ובכן מדובר בתבנית מאוד חכמה שמהווה בקרת איכות. מכאן שניתן לדעת מהו התאריך של הביצים, באלו ביצים מוטב להשתמש קודם ואף זוכים לדעת כמה ביצים נותרו, וזאת מבלי לקום למקרר.

מברשת חכמה

מבקשים מוצר נוסף שנעזר ביכולות המופלאות של הניידים המתקדמים? ובכן הפעם מדובר במברשת שיניים שתסייע לחנך את הילדים לצחצח כראוי. נשמע כמו המצאה חכמה אך יקרה (המברשת עולה כ25$)? ובכן תיקחו בחשבון שמדובר בהוצאה מניבה, וזאת כי אם הילדים אכן יטיבו לצחצח בזכותה, היא תחסוך לא מעט טיפולי שיניים יקרים. אז במה מדובר? במברשת שיניים חכמה מבית חברת Beam. המברשת משדרת את סך נתוני הצחצוח לאפליקציה ייעודית, ובהתאם לאיכות הצחצוח מוענק ניקוד. מכאן שהפעולה המתישה הופכת למשחק מהנה שמהווה חיזוק חיובי.

המזלג המחנך

לבסוף נציין שאם עומדים לרכוש סכום חדש, מוטב שתשקלו להכניס הביתה מזלג שעונה לשם HAPIfork. במה מדובר? במזלג נאה למראה שבין היתר מסייע לאכול כמו בני אדם שמבקשים לשמור על המשקל ועל נימוסי השולחן. המזלג החכם שם לב כאשר אוכלים מהר מדי, ובהתאם מיידע (פשוט רוטט).

קיבלתם תיאבון? אכן אין גבול לשכלולי הטכנולוגיה ולמגוון הגאדג'טים שקיימים בשוק, וזה בהחלט מרתק לראות מה יוליד יום.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך לחזק את תדמית העסק שלכם בצורה אפקטיבית?
כדי לשווק את עצמכם ולחזק את המותג שלכם רצוי לבחור...
לבחור את ציונו של יקירכם לאחר שהלך לעולמו- איך עושים את זה?
מצבה היא ציון מיקומו של יקירנו לאחר שהלך לעולמו, וזהו...
מוצר משמעותי בתחום הטיפול והתחזוקה
חומר לניקוי ריפוד הוא משמעותי בתחום הטיפול והתחזוקה. חומרי ניקוי...
ציוד מיוחד ורב-תכליתי
מנוף משאית הוא ציוד רב-תכליתי המשלב בין ניידות של משאית...
חופשה והדרכה בשפה שלכם זה הדבר הבא
כמה פעמים מצאתם את עצמכם יוצאים לטיול ביעדים שונים, ומרגישים...
היבטים עיקריים של חלונות כהים לרכב
חלונות כהים לרכב מתייחסים ליישום סרט שקוף על הזכוכית של...
מציאת בעל מקצוע מומלץ ברמלה לוד
שלום לגולשי מקומונט רמלה לוד, אני כאן לשתף אתכם בסיפור...
להעביר זמן בכיף עם מילים כתובות- כך תעשו את זה
לכל אחד מאיתנו כתב יד שונה, כתב יד הייחודי רק...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
תפקיד חיוני בהבטחת שמירה על זכויות בסיסיות
עורכי דין פליליים הם אנשי משפט המתמחים בהגנה על אנשים...