Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להתמודד עם ענייני משפחה מורכבים בעזרת עורך דין מקצועי בתחום

להתמודד עם ענייני משפחה מורכבים בעזרת עורך דין מקצועי בתחום

בכל הנושאים המשפטיים המקיפים משפחה, הורות וילדים מתמחה עורך דין לענייני משפחה, ובנושאים האלה נכללים גם גירושין, משמורת ילדים, מזונות ילדים, מזונות בני זוג, חלוקת רכוש ואימוץ. בפועל, עורך דין לענייני משפחה במרכז מתמודד, מלווה ומסייע ליחידים ולמשפחות לנווט בסוגיות משפטיות מורכבות כמו כאשר מחליטים לפרק את המערכת ולהתגרש, במיוחד כשישנו רכוש רב וגם ילדים. עורך הדין מסייע בהתמודדות עם  נושא צוואות וירושות, הסכם ממון שנערך עם הנישואין ועוד.

תמיכה וליווי בתהליך ההיפרדות

אחד הנושאים הנפוצים ביותר שעורכי דין לענייני משפחה מסייעים בטיפול בהם הוא גירושין. גירושין יכולים להיות בקלות יחסית ובהסכמות אך לרוב הם תהליך מסובך וטעון רגשית, ולכן אם אתם עומדים לפני פרידה, חשוב שילווה אתכם עורך דין גירושין במרכז, מיומן ומנוסה שידריך אתכם בתהליך. עורך הדין יעזור לכם להבין את הזכויות והחובות שלכם, להבין את הקיים ולתכנן את העתיד הקרוב בנפרד, ולנהל משא ומתן על פשרה הוגנת עם בן הזוג. במידת הצורך, עורך הדין יוכל לייצג אתכם בבית המשפט.

מזונותיו של אדם קצובים לו

אחד הנושאים המרכזיים שעולים לא פעם במהלך גירושין הוא המזונות, שהם תשלום שאחד מבני הזוג עשוי להידרש לשלם לשני לאחר גירושין על מנת לספק תמיכה כלכלית. תמיכה זו עשויה להיות זמנית או קבועה, בהתאם לנסיבות הגירושין ולמצבם הכלכלי של הצדדים המעורבים. למרבה הצער, במקרים מסוימים עלול אחד מבני הזוג לא לשלם מזונות על פי הוראת בית המשפט. הדבר יכול להיות בעיה רצינית עבור בן הזוג המקבל, אשר  לרוב מסתמך על תשלומים אלה כדי לפרנס את עצמו ואת ילדיו. אם אתם חווים אי תשלום מזונות, חשוב לפנות בהקדם לעורך דין לענייני משפחה, שיעזור להבין את האפשרויות המשפטיות ויוכל לנקוט צעדים לאכיפת צו המזונות. אם אתם משלמי המזונות ונסיבות שונות הביאו לירידה ביכולתכם לשלם, עורך הדין עשוי לסייע לכם לנהל משא ומתן על שינוי צו המזונות אם השתנו הנסיבות מאז מתן הצו, למשל, איבוד מקום העבודה או ירידה משמעותית בהכנסה מכל מיני סיבות.

במשרד עורכי דין רונן שמואל יהונתן מתמחים בדיני משפחה, מייעצים לבני זוג בזמן פרידה וגירושים ויש ניסיון רב בבקשות אימוץ, פונדקאות, ועוד נושאים רגישים המיוחדים למסגרת המשפחתית.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
החוויה שבני ובנות מצווה לא מוכנים לוותר עליה
אירוע של בת מצווה לא יכול להיות פחות מאירוע שלא...
המשמעות והיתרונות מאחורי הוצאת רישיון קבלנים
הוצאת רישיון קבלן היא דבר שרוב הקבלנים שוקלים. למעשה, גם...
עריכת צוואה על ידי מומחים משפטיים
עריכת צוואה היא שלב קריטי בתכנון העיזבון, המאפשר ליחידים לציין...
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...