Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להפוך להיות המאסטרים של חייכם

להפוך להיות המאסטרים של חייכם
קרדיט - Canva

זה הזמן לקחת את החיים בידיים ולהשתמש בכל המידע המגיע אלינו מהחוקרים המובילים בעולם בניסיון ליצור שינוי אמיתי. אז מה מעכב אותנו מלהצליח בגדול? שאלתם את עצמכם פעם את השאלה הזו? אם אתם מחפשים סדנה להעצמה אישית אנחנו רוצים להכיר לכם תחום חדש ומסקרן בשם nlp . מדובר על טכניקה אשר עשתה שינוי דרמטי אצל רבים באוכלוסיית העולם ועכשיו הזמן שלכם לשמוע עוד על כך.

אז איך אנחנו מקבלים החלטות סקירה קצרה

הבסיס לכל החלטה שלנו טמון במערכת העצבים. זו מעבירה מסרים למוח על המתרחש סביבנו ועל בסיס ההתנהגות של מערכת העצבים המוח מקבל החלטות לכאן או לכאן. למה זה מעניין? משום שמלכתחילה תפקידה של מערכת העצבים הייתה לעזור לנו, בני האדם, לשרוד בטבע. כלומר, בשלב הראשון, מערכת העצבים או תת המודע שלנו בוחן האם הסיטואציה שמתרחשת עכשיו יכולה לסכן את ההישרדות שלנו? המטרה של המנגנון הזה היא ברורה. הגוף משדר אותות מצוקה במידת הצורך כדי להזהיר אותנו מסכנה אפשרית. אבל מה קורה כאשר אנחנו מרגישים שאנחנו בסכנת הישרדות גם אם היא רק נמצאת בפרשנות שלנו ולא במציאות החיצונית? זהו מצב שכיח אצל רבים מאיתנו שמגביל את האפשרויות הפתוחות בפנינו בתחומי חיים שונים. תהליך אצל מטפלת nlp מאפשר לנו לבחון את החרדות שלנו ואת האמונות המגבילות שמכתיבות לנו כיצד נתנהג. כאשר נצליח לשנות פרשנויות ולספר את הסיפור שלנו אחרת, אנחנו נראה איך חרדות כאלו ואחרות מתחילות להיעלם ואיך אנחנו מצליחים לממש את הפוטנציאל שלנו באמת.

איך אנחנו עושים את השינוי התודעתי

בקצרה נגיד כי הטיפול ברובו מתמקד בתהליך של שאילת שאלות nlp. השאלות המנחות עוזרות לנו להבין האם הרגשות שצפים בנו הם תוצאה של המציאות האמיתית או אולי מדובר על פרשנות מוטעית שלנו את הסיטואציה. כאמור, המטרה היא להעניק פרשנות שונה ולספר סיפור חדש לאותה סיטואציה, כדי כמו 'לתכנת את המערכת מחדש' וללמד אותנו כיצד אנחנו יכולים לנהוג אחרת ולהביא לתוצאות חדשות ומפתיעות.

ללמוד ממי שכבר חיי את זה שנים

אין דבר חשוב יותר מאשר מימוש היעוד שלנו. לכן, זה אך מתבקש שנבחר ללמוד מהאנשים שיודעים איך לעשות את השינוי בצורה הטובה ביותר. יוסי קדמי חוקר את עולמות שינוי התודעה כבר עשרים וחמש שנה. הוא למד מפי החוקרים הגדולים בארצות הברית ואירופה והוא כאן כדי לתת לכם את כל הידע שיכול לעזור לכם לשנות את חייכם ולהתחיל מחדש.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...