Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להפוך את מסיבת הרווקות לאירוע בלית נשכח

להפוך את מסיבת הרווקות לאירוע בלית נשכח
credit: canva.com

קיבלת הצעת נישואין (או שהצעת בעצמך, היום כבר לא צריך לחכות…)? את מלאת התרגשות? אין ספק שחתונה היא אחמד האירועים המרגשים בחייו של כל זוג ואפילו בחייו של כל אדם. רוב הכלות העתידיות, רגע לפני שהן נכנסות לסטטוס החדש של נשים נשואות  (גם אם כבר גרים ביחד והחיים לא באמת משתנים בכל זאת יש הבדל) מארגנות מסיבת רווקות שלא ישכחו כל החיים, לא פחות מאשר את החתונה. כדי להשאיר את הזיכרון חזק  עוד יותר כדאי שתהיה מזכרת מהאירוע. הדפסת חולצות בעיצוב אישי תיצור בדיוק את מה שאת רוצה: מזכרת כיפית, מהנה ומצחיקה שתישמר שנים וגם תחבר בין כל המשתתפות במסיבה. כדאי להזמין את החולצות בחנות אשר זו ההתמחות שלה כמו אלי פרינט שלה לקוחות רבים, החל מאנשים פרטיים המארגנים אירוע ועד חברות וכוחות הביטחון.

איך לבחור את ההדפס?

בבחירת ההדפס ישנן שתי אפשרויות. אם את אוהבת עיצוב ורוצה שתהיה בחולצות אמירה אישית מקורית שהיא לגמרי שלך, כדאי לך לעצב את ההדפס בעצמך. לא צריך להיות מעצב גרפי או אמן כדי לעשות זאת. מספיק לבחור תמונה שלך או שלך עם החברות (אם כל המוזמנות למסיבה מופיעות בה) יחד עם משפט מצחיק, כינוי שחברותיך מכנות אותך או כיתוב נחמד אחר ויש לך הדפס מיוחד רק למסיבה שלך. האפשרות השניה היא לגשת למקום המציע הדפסת חולצות בעיצוב אישי. מקום כזה מציע מבחר גדול של הדפסים: ציורים או כיתובים מצחיקים המחולקים לפי סוג האירוע. ישנם משפטים או ציורים המיוחדים למסיבות רווקות כך שבטוח תמצאי את ההדפס הרלוונטי לך. אפשר לצרף גם כמה הדפסים יחד וליצור מראה ייחודי ומושקע במיוחד.

למה לשים לב בעיצוב החולצה?

כאשר בוחרים חולצות, מעבר לעיצוב ההדפס כדאי לשים לב לכמה דברים נוספים. כדאי לבדוק את איכות החולצה עצמה וסוג הבד שלה. אם את מתכננת מסיבת בריכה למשל כדאי לבחור חולצות דרייפיט שיתייבשו מהר יותר. אם לא  מומלץ לבחור חולצה מבד כותנה שהוא נוח ונושם יותר. יש הבדלים באיכות הבד. צפיפות הסיבים קובעת עד כמה החולצה תחזיק או תתבלה. אפשר בהסתכלות או במישוש להבחין האם חולצה היא איכותית או האם תתבלה אחרי שתי כביסות. גם איכות ההדפסה חשובה. יש שיטות שונות של הדפסת חולצות בעיצוב אישי: על ידי הדבקה, הטבעה או באופן דיגיטלי. בכל מקרה במקום מקצועי כמו אלי פרינט תקבלי את כל האיכויות והיתרונות יחד, והעיקר שיהיה במזל טוב.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך לחזק את תדמית העסק שלכם בצורה אפקטיבית?
כדי לשווק את עצמכם ולחזק את המותג שלכם רצוי לבחור...
לבחור את ציונו של יקירכם לאחר שהלך לעולמו- איך עושים את זה?
מצבה היא ציון מיקומו של יקירנו לאחר שהלך לעולמו, וזהו...
מוצר משמעותי בתחום הטיפול והתחזוקה
חומר לניקוי ריפוד הוא משמעותי בתחום הטיפול והתחזוקה. חומרי ניקוי...
ציוד מיוחד ורב-תכליתי
מנוף משאית הוא ציוד רב-תכליתי המשלב בין ניידות של משאית...
חופשה והדרכה בשפה שלכם זה הדבר הבא
כמה פעמים מצאתם את עצמכם יוצאים לטיול ביעדים שונים, ומרגישים...
היבטים עיקריים של חלונות כהים לרכב
חלונות כהים לרכב מתייחסים ליישום סרט שקוף על הזכוכית של...
מציאת בעל מקצוע מומלץ ברמלה לוד
שלום לגולשי מקומונט רמלה לוד, אני כאן לשתף אתכם בסיפור...
להעביר זמן בכיף עם מילים כתובות- כך תעשו את זה
לכל אחד מאיתנו כתב יד שונה, כתב יד הייחודי רק...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
תפקיד חיוני בהבטחת שמירה על זכויות בסיסיות
עורכי דין פליליים הם אנשי משפט המתמחים בהגנה על אנשים...