Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לבחור את ציונו של יקירכם לאחר שהלך לעולמו- איך עושים את זה?

לבחור את ציונו של יקירכם לאחר שהלך לעולמו- איך עושים את זה?
קרדיט - Canva

מצבה היא ציון מיקומו של יקירנו לאחר שהלך לעולמו, וזהו עבורנו המקום אליו נגיע כשאנו רוצים לא רק לחשוב עליו בליבנו אלא להיות במצב הקרוב ביותר לכך שנפגוש אותו. לכן, בחירת מצבה היא עניין חשוב. השקעה במצבה היא הדרך שלנו לחלוק לו את הכבוד המגיע לו ולהרגיש בכל פעם שאנו עולים לקברו שהוא כמו מחכה לנו שם. היום ניתן לבחור סוגים שונים של מצבות, כולל מצבות מיוחדות העשויות בצורות לא שגרתיות, כאלה שאינן בצורת המלבן הסטנדרטית, העשויות חומרים שונים ובגוון שאינו בהכרח הגוון הבהיר שישנו בד"כ. גם הכיתוב יכול להשתנות כמו גם תוספות של עיטורים. החשוב הוא שהמצבה תשקף עד כמה שאפשר את יקירכם ואת האדם שהיה.

כמה דרכים להפוך את המצבה ללא שגרתית

כאשר  אנו עוברים ליד בית עלמין, המבט הכולל הוא של מצבות הבנויות אבן בהירה וצורתן מלבנית, הן המצבה עצמה והן הדרגש עליו מניחים אבנים או יושבים. עם זאת, היום ניתן לחשוב מחוץ לקופסה ולבחור מצבות מיוחדות, במיוחד אצל בעלי מקצוע המומחים בתחום ועוסקים בו שנים. ניתן להבדיל את המצבה של יקירכם  ממצבות אחרות הנמצאות סביבה במספר דרכים. ראשית, ישנם סוגים שונים של אבנים בהן ניתן לבחור, כולל אבנים טבעיות בעלות מראה גולמי, מה שמתאים במיוחד אם האדם עבורו  נבנתה המצבה היה אוהב טבע ובכלל כדי להוסיף חמימות למראה הקר. מצבה מגרניט  יכולה להיות בגוון שחור, אפור, אדום או כחול שהם גוונים ייחודיים. צורת האותיות שייחרטו על גבי המצבה יכולות להיות בפונט מיוחד. כמובן שהוספת משפט תבדל משמעותית את המצבה ותהפוך אותה לאישית יותר, כך גם עיטור שנבחר במיוחד לפי אופיו של המת או תחביבים שהיו לו.

איך לבחור את המקום שיכין ליקירכם את ביתו האחרון?

מצבה היא כמו ביתו, או ליתר דיוק ציון ביתו של הקבור במקום ומכאן החשיבות הרבה בהזמנת מצבה איכותית. חשוב לפנות לחברה מקצועית ובעלת ניסיון של שנים. ישנם היום לא מעט שרלטנים בתחום אשר מנצלים את מצבם הרגיש של הנזקקים לשירות זה. בחירת חברה בה ניתן להזמין מצבה העשויה ממבחר גדול של אבנים שהחברה מספקת, כזו המציעה כתיבת אותיות למצבה במגוון תצורות ופתוחה לכל תוספת שתבקשו תמנע מכם הרבה עוגמת נפש, מה שקריטי במצב רגיש כמו תקופת אבל. אל תסתכלו רק על מחיר. מחיר נמוך במיוחד מעיד על חוסר מקצועיות או שימוש בחומרים לא איכותיים, מה שיכול להביא לשחיקת המצבה מוקדם הרבה יותר מהמצופה.

שיש ואבן נפתלי היא חברה בעלת שם בתחום המצבות. זו חברה משפחתית הקיימת מ 1951 ונותנת שירות מקצועי בכל הארץ, ומוכרת במיוחד באזור הצפון. מוזמנים ליצור קשר

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...