Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לא לקנות חתול בשק – לפני רכישת דירה, עורכים בדיקת נכס

לא לקנות חתול בשק – לפני רכישת דירה, עורכים בדיקת נכס
Credit: Pixabay

אז כבר חסכנו הון התחלתי, השגנו משכנתא בתנאים נוחים ומצאנו את הדירה המושלמת. רגע לפני שניכנס אל הנכס החדש, חשוב שנדע – רוב הליקויים בנכס עשויים להיות סמויים מן העין. בחלוף השנים, אנו עלולים להיתקל בהפתעות לא נעימות שיפגמו בחוויית המגורים ובערך ההשקעה שלנו. כדי להבטיח שאנו מבינים בדיוק למה אנו נכנסים, בדיקת דירה על ידי מומחים לפני רכישה היא חובה. כדי לבצע רכישה מושכלת ומשתלמת חברת בודק בית מעמידה לרשותך אנשי מקצוע מיומנים שיערכו בדיקה מקיפה בנכס. 

רובנו לא נקנה לעולם שום פריט רכוש בלי להבין בדיוק מה אנו קונים. אנו קוראים את כל המידע אודות מוצרים שאנו מזמינים, לוקחים את הרכב לבדיקה במוסך לפני רכישה ואפילו כשאנו קונים מוצר חנות, אנו בודקים את תאריך התפוגה ומוודאים כי האריזה סגורה. למרבה האירוניה, דווקא אל העסקה המשמעותית ביותר בחיינו, אנו עשויים לפעמים לרוץ בעיניים עצומות. בין אם מדובר בדירה ישנה או אפילו דירה מקבלן, עשויים לחול ליקויי בנייה בתשתיות, במבנה או באיטום הדירה ואנו עשויים לגלות אותם מאוחר מדי. אין די מילים כדי לתאר את התסכול ומפח הנפש כאשר דירת החלומות שלנו הופכת לסיוט. לכן, יש לפנות אל אנשי המקצוע לטובת איתור הליקויים.

כיצד מתבצעת בדיקת ליקויי בניה?

Credit: Pixabay

התרחיש הבא אינו תלוש מהמציאות, מדובר באירועים שקרו יותר מפעם: נכנסת אל הדירה וביצעת בדיקה בעין. על פניו המבנה והתשתיות נראו במצב מצוין. נכנסת אל הדירה בשמחה רבה ובמשך חודשים, הכול היה תקין. בינתיים, החורף הגיע ועם הגשמים הראשונים, התחלת להבחין בכתמי רטיבות בתקרה. על אף שהגימור היה נראה במצב טוב, חומרי האיטום היו ככל הנראה מאיכות ירודה. ואכן, בעוד שליקויים רבים בדירה ניתן לאתר בעין – כמו סדקים בקירות, דליפות, קילופים בצבע או עובש, חלק ניכר מהליקויים חלים מתחת לפני השטח ודורשים שימוש בציוד מתקדם. כדי לאתר את הליקויים מבעוד מועד, חשוב להסתייע בשירותי חברת בדק בית. המומחים של בודק בית יגיעו אל הנכס עם מכשור אמין ומדויק ויסייעו לך להבין את מצב הנכס לאשורו.

בדיקה מקצועית על ידי איש מקצוע מנוסה

בודק בית, בניהולו של מיכאל סורקין, מעמידה לרשותך שירות מקצועי המגובה במעל 25 שנות ניסיון. לאורך השנים, סייענו ללקוחות רבים לערוך בדיקות לפני קניית דירה וליווינו אותם בעסקת חייהם. כדי להבטיח שהדירה החדשה שלך בטוחה לרכישה, ניתן להתקשר עוד היום למספר 077-2318124.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...