Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כתיבת תוכן שיווקי לעסקים

כתיבת תוכן שיווקי לעסקים
קרדיט https://pixabay.com

כל בעל עסק מצא את עצמו מתחבט בסוגיה סביב פרסום העסק- כיצד הכי יעיל להיחשף לאנשים הנכונים? באילו פלטפורמות, ובאילו מילים נכון להשתמש? אנחנו נמצאים בעולם מלא בתוכן פרסומי שנמצא בכל פינה- כיום, בעידן המסכים, הפרסום ההמוני נהייה קל ופשוט, ופיתח פנים רבות. עסקים רבים בוחרים להשתמש באינטרנט ככלי להפצה ושיווק שירותיהם, שכן האפשרויות הן אינסופיות- פרסום כתבות וקישורים באתרי חדשות, אתרים בעלי חשיפה גבוהה, הפצת סטטוסים, מודעות ופרסומות ברשתות חברתיות פופולאריות כמו פייסבוק, אינסטגרם, וטוויטר, וכמובן הקמת אתר מיוחד לעסק, שיהיה מעניין ומושך ויכלול תכנים שיעוררו אף יותר את ההתעניינות הגולשים בשירותי העסק.

כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות ולצלוח את הפרסום ברשת באופן הטוב ביותר, בעלי עסקים רבים בוחרים לשכור את שירותיהם של כותבי תוכן. מהם שירותים אילו, ומדוע הם כדאיים לכל סוגי העסקים?

קרדיט
https://pixabay.com

מהי כתיבת תוכן?

מטרתם של פרסומים ברשתות החברתיות ובאתרי אינטרנט היא למשוך כמה שיותר קוראים, להיות כמה שיותר מעניינים ובולטים. פרסומים אלו צריכים להכיל כמה שיותר מידע אטרקטיבי, שיעורר את סקרנות הקורא באופן ישיר או עקיף לשירות אותו מעניק העסק.

מדוע אם כך, לא יכול בעל העסק, שבקיא לחלוטין בפעילות עסקו ואודותיו, לכתוב עבור עצמו את התוכן הפרסומי? כתיבת תוכן שיווקי אינה עניין כל כך פשוט. נדרשת לשם כך שפה גבוהה ונקייה, יכולת כתיבה עניינית ומרתקת ואף יצירתיות. בעלי העסקים השונים אומנם בעלי ידע רב ובקיאות מוחלטת בתחום עיסוקם, אך רבים מהם לא פיתחו את כישורי הכתיבה שלהם, לא התנסו בעבר בכתיבה שיווקית, ולכן עלולים להתקשות סביב כתיבת התוכן ומציאת "המילים הנכונות" אותן ירצו להביע. בנוסף, העיסוק בכתיבה ובהפצת העסק הם עבודה של ממש, הדורשת מאמצים כבירים (סביב חשיבה על פרסומים וכתבות חדשות, כתיבה מדויקת, נכונה ומרתקת, וניסוח שבכוחו למשוך את עין הקורא) ובהתאם, גם זמן רב, אותו רבים יתקשו לפנות מלוח הזמנים.

כדי לתת מענה יעיל וממוקד לצורך השיווקי של העסק, פועלות חברות שכל עיסוקן הוא תוכן שיווקי, המסייעות לעסק לנסוק ולהצליח, להתפרסם בחשיפה גבוהה ולהצטייר באור חיובי בקרב קהל הקוראים.

כיצד פועלת החשיפה?

למילות החיפוש שמקישים הגולשים במנוע החיפוש (גוגל, בינג, יאהו ועוד) ישנה משמעות אדירה לתחום השיווק באינטרנט. מאחר וכל אתר מעוניין לצבור חשיפה ולהיקרא על ידי כמה שיותר עיניים, משתמשים אתרים רבים במילות חיפוש מקודמות, מילים וצירופים שנבחרו בקפידה- המילים והצירופים בתחום אותן מזינים כמה שיותר גולשים. למשל, אתר של עסק בתחום האפייה, ישתמש במילים 'עוגות גבינה', 'עוגות שוקולד' ו-'עוגיות' כחלק מכתבה, כיוון שאלו צירופים בהם משתמשים גולשים רבים. צירופים אלו, שישובצו בכתבה כחלק מהמלל, יובילו פעמים רבות לאתר העסק עצמו ולפרסומים שיניעו את הלקוח לרכישה ויגבירו את פופולאריות העסק בתחום בו הוא עוסק.

משמעות הדבר, היא שככל ויופיעו כתבות יותר מעניינות מטעם העסק בדפי האתר או בקישורים חיצוניים המובילים אליו, כך תגבור ותגדל האהדה אליו בקרב קהל הלקוחות. מרבית האנשים כיום משתמשים באינטרנט לחיפוש מידע בתחומים שונים, סקירת השוק, קניות ועסקאות, חיפוש אחר בתי עסק וקריאת כתבות פנאי מעניינות, ועושים זאת באופן יומיומי. הכוח בשיווק האינטרנטי הוא לנצל זאת- לספק לגולשים את מבוקשם בדמות אינפורמציה מרתקת, ולהחדיר בהם את העניין בעסק ובביצוע עסקאות. זוהי גם הסיבה שהתוכן השיווקי הוא אמצעי הפרסום היעיל והנכון ביותר כיום- בניגוד לפרסומות "קופצות", "אתרים קופצים" ופרסומים נוספים שנכפים על הגולשים, מציקים להם ומרגיזים אותם, התוכן השיווקי שבכתבות משרת את הגולשים לטובה בזמן הגלישה, מסב להם הנאה מסוימת, מספק צורך מסוים, ומוגש בצורה נעימה ומושכת.

מהם היתרונות בשירותי תוכן?

כאמור, שירותי כתיבת תוכן מכסים בהקפה את הצרכים של העסק בתחום השיווקי. לכן, יש להם יתרונות רבים:

  • זמן: דאגה לצרכיו השיווקיים של העסק גוזלת זמן. כשבעל עסק צורך שירותי כתיבת תוכן שיווקי, הוא חוסך לעצמו זמן ודאגה גם סביב השאלה כיצד לפרסם את העסק, וגם סביב הדאגה ליצירת התוכן הנכון.
  • מקצועיות: מאחר וכתיבת התוכן הוא עיסוקם הבלעדי של חברות הכתיבה, ישנו דגש משמעותי על איכות התוכן אותו הם מייצרים- החל מסגנון הכתיבה בו נכתב המאמר ועד השימוש בניסוח תקני ובמילים מדויקות שנבחרו היטב. עבור כל קורא ש"יתקל" בדף המאמר, התוכן יראה מקצועי ואמין, מרשים ומרתק. מאחר ונכתב באופן מקצועי ומעניין, חוות הדעת של הקורא בעניין התוכן והנושא ככלל תהיה חיובית ומתעניינת.
  • טקטיקה: לפרסום מוצלח דרושה הטקטיקה הנכונה- על התוכן להתפרסם במקומות הנכונים, בניסוחים הנכונים ובמילים הנכונות שיובילו ויגרמו לצפיות רבות. הטקטיקה הנכונה תפעל גם סביב הגדלת כמות הצפיות בתוכן, וגם סביב משיכת הקורא להמשיך ולקרוא, להתעניין בנושא ובקישורים המצורפים לו- לשם כך התוכן ייכתב בסגנון המתאים שימשוך את קהל הקוראים הרלוונטי. בטקטיקה הנכונה בקיאות חברות כתיבת התוכן, שמתעסקות בנושאים אלו בדרך קבע.

לסיכום, ניתן לומר בבירור, בהתחשב בצמיחה המרשימה שחווים עסקים רבים בעקבות שיווק אינטרנטי והתאמת תוכן שיווקי נכון ומדויק, ששירותי כתיבת תוכן מטיבים עם עסקים מכל הסוגים, משפרים את תדמיתם ומגדילים את קהל הלקוחות שלהם. פרסום הוא תמיד חלק בלתי נפרד מפעילותו של עסק מוצלח, ובעידן המסכים, בו רוב האנשים מחזיקים בפלאפון חכם, צמודים אליו לאורך שעות היום ומבלים זמן רב בגלישה אינטרנטית, רק טבעי שהשיווק האינטרנטי יהיה הקולע ביותר

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...