Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כשאתם רוצים לפנק אורחים בגורמה, אבל לא יודעים איך

כשאתם רוצים לפנק אורחים בגורמה, אבל לא יודעים איך

גורמה הוא לא רק מונח מקצועי בקולינריה אלא הוא גם מקביל למונח פרימיום בכל מה שקשור להערכה של איכות ויוקרתיות. יש אנשים שבשבילם גורמה הוא עניין יומי ויש כאלה שהגורמה שלהם הוא פינוק מדי פעם גם אם אינם יודעים לבשל אותו בעצמם. לאנשים כאלה יש אפשרות לצאת למסעדה או להביא אותה לביתם, כאשר הם רוצים לחשוף עוד אנשים לגורמה מצוין ואיכותי כזה, במיוחד כשמדובר במשפחה, חברים או אורחים באירוע שהם רוצים לערוך. למרבה השמחה, יש היום אפשרויות רבות שעומדות בפני מי שאוהב גורמה כפינוק ייחודי ורוצה לערוך אירוע פרימיום איכותי אצלו בבית, מבלי להתפשר על הארוחה שתוגש. לאנשים כאלה יש אפשרות להזמין שף פרטי לאירוע קטן שמבשלים אצלם ומגישים לאורחים את הגורמה שמסכמים עליו מראש, כדי ליהנות מארוחה טובה יחד עם האנשים שאוהבים. שף ניסן מוכתר עורך אירועים מוקפדים וייחודיים על בסיס תפריטי המטבח העילי שלו בניחוח ובטעמים ישראליים אהובים.

36

לחגוג יום הולדת כמו שאתם אוהבים

הבחירה בתפריט כמו שאתם אוהבים היא המשך ישיר של האפשרויות שנפתחות כעת לכל אדם לערוך אצלו בבית אירוע מושקע עם שף. היום גם אין מגבלות מיוחדות על התפריט עצמו ועל העדפות קולינריות מסוימות, כמו צמחוני, טבעוני, חלבי או אפילו שאלות של כשרות. למי שמקפיד על כך יש אפשרות להזמין לעצמו שף פרטי ליום הולדת כשר שיכול לפנק את האורחים שלו במטבח עילי ללא פשרות. במטבח כזה יוגש לכם תפריט שיותאם לא רק לטעם שלכם במדויק אלא גם יפתיע אתכם ביצירתיות של שף ישראלי צעיר ומקורי שאהבתו למטבח המקומי מניעה אותו להוציא יצירות מרשימות מהמטבח. זהו יום הולדת שכל אחד היה רוצה לחגוג, אם הוא אוהב באמת מטבח מפתיע ועילי.

כל אירוע זורם יותר בקלות

אירועים רבים שמצטיינים בקייטרינג שלהם הופכים לזיכרון נעים הודות לתפריטים הנהדרים שמוגשים בהם וקולעים לטעם המוזמנים. צריך לדעת בדיוק מה להכין ולהגיש על מנת שהאורחים יהיו מרוצים מהאירוע הביתי שהפתיע אותם בגורמה ישראלי מקורי. הזמנת שף לאירוע בבית יכולה להיות ההחלטה הטובה ביותר שלכם לכבוד האירוע שאתם מתכננים. כשבוחרים נכון גם נהנים ממטבח מצוין וגם מכך שאינכם טורחים אלא מארחים. המחמאות מגיעות כולן לשף ניסן מוכתר שהתמחה בבישול עילי שנים רבות וכעת מגיש את התפריטים שהוא יצר בצורה מקורית על בסיס כל טוב הארץ.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
החוויה שבני ובנות מצווה לא מוכנים לוותר עליה
אירוע של בת מצווה לא יכול להיות פחות מאירוע שלא...
המשמעות והיתרונות מאחורי הוצאת רישיון קבלנים
הוצאת רישיון קבלן היא דבר שרוב הקבלנים שוקלים. למעשה, גם...
עריכת צוואה על ידי מומחים משפטיים
עריכת צוואה היא שלב קריטי בתכנון העיזבון, המאפשר ליחידים לציין...
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...